Stránka 2 z 2
					
				Re: Turbo taha az od 2500 ot.
				Napsal: 31.07.2013 21:20
				od ZAHRY
				No to jsem myslel spis tak,ze proste kdyz jsem jel tim jeho ja a jel jsem s tim tak jako ze svym,tak ten rozdil tam proste byl - ja prislapnu a auto mi i na 5tku zabere 

  Tam se nedelo nic - zaslepil a uz to jezdi v pohode 

 Jen je divne ze proste Ti to zabira tak pozde - ja mel za to ze naklapeci lopatkovy turba maji zabirat prave ze vic od nizsich otacek 

 
			 
			
					
				Re: Turbo taha az od 2500 ot.
				Napsal: 31.07.2013 21:23
				od Lukajda
				No to jsem si myslel taky,ale je to mrtvý,zkusím ten egr ventil,nic jinýho už mi stejně,asi nezbývá
			 
			
					
				Re: Turbo taha az od 2500 ot.
				Napsal: 31.07.2013 21:24
				od ZAHRY
				Tim nic nezkazis 

  - kazdopadne omrkni radsi znovu vsechny ty hadice 

 
			 
			
					
				Re: Turbo taha az od 2500 ot.
				Napsal: 31.07.2013 21:26
				od Lukajda
				Zkusím no,ale je k tomu přístup jak k penězům  

 
			 
			
					
				Re: Turbo taha az od 2500 ot.
				Napsal: 31.07.2013 21:48
				od vitut
				Chyba v podtlaku. Pokud jsi vymenil turbo a to nove ma v poradku soupatka naklapeni lopatek i ovladaci mechanismus, pak hledej problem nekde na ceste mezi vyvevou a turbem. Projdi peclive na podtlaku vsechny hadicky, kolinka, spojky, atp., zkontroluj funkci ovladacich ventilku.
			 
			
					
				Re: Turbo taha az od 2500 ot.
				Napsal: 31.07.2013 21:48
				od Jardak
				Hlavně to gumový kolínko na plastovým téčku potrubí od vývěvy do posilovače brzd.
			 
			
					
				Re: Turbo taha az od 2500 ot.
				Napsal: 01.08.2013 07:40
				od priwi
				Mně odešel i ten ovládací ventil na naklápění lopatek. Zkus ho prohodit s tím od EGR, jen musíš nožem seříznout drážku na konektoru. Pak jsem měl i ucpanej vývod ze zpětnýho ventilu, co vede od vývěvy k posilovači. Ale to by se ti i třepalo auto při chcípání motoru. A třetí možnost - moc naražená ta gumová hadička na ovládacim ventilu turba (takový téčko).
			 
			
					
				Re: Turbo taha az od 2500 ot.
				Napsal: 02.08.2013 18:47
				od Lukajda
				Tak chlapi,problem je vyresen.Problem byl v podtlakove hadici co je nahore na motoru a zastrkava se do takovyho kovovyho smejda a ten uz byl trochu zrezivelej a ta hadice na nem litala.Takova pitomost a co to udela s vykonem.Mazec.Diky za rady chlapi  

 
			 
			
					
				Re: Turbo taha az od 2500 ot.
				Napsal: 02.08.2013 19:37
				od viduka55
				Tak vidis ze to bylo nejakou hadickou... 

  hlavne ze uz to jezdi jak ma
 
			 
			
					
				Re: Turbo taha az od 2500 ot.
				Napsal: 02.08.2013 20:15
				od ZAHRY
				Tak to je super - gratulace  
  
 
			 
			
					
				Re: Turbo
				Napsal: 25.11.2013 12:05
				od David 28
				Zdravím všechny mam taky podobný problém s Focusem 1,8 tdci 74kw rv2003.Čistili jsme lopatky turba byli totálně zasrane a nehýbali se.Vše se poskládalo a od te doby začali problémy .Turbo nechce tahat od vyšších otáček max do 2500 ot dal nejde a huli černě.Na jedné diagnostice mi řekli že je problém s ventilem ovlad.lopatek turba a na druhé diagnostice váha vzduchu vše jsem vyměnil a stav pořad stejný.Včera jsem koukal co děla táhlo lopatek při nastartovaní krasně zajede a jak mile začnu přidávat tak jen cukne a nedovře tím pádem nejde vytočit a huli.Egr jsem zaslepil.Ještě jak čtu musím poměnit všechny hadičky podtlaku. Jinak už nevím co s tím.
Nějaká rada kde by mohla být chyba?
			 
			
					
				Re: Turbo taha az od 2500 ot.
				Napsal: 25.11.2013 16:20
				od Jardak
				Turbo máš poskládaný dobře?
			 
			
					
				Re: Turbo taha az od 2500 ot.
				Napsal: 25.11.2013 16:57
				od David 28
				Snad jo ja byl u toho jak se to pucovalo při skladani už ne.Ale jde o to že někdy jede dobře jak by regulovalo tak jak ma a pak zase ne.
			 
			
					
				Re: Turbo taha az od 2500 ot.
				Napsal: 25.11.2013 20:28
				od Jardak
				Může bejt zkroucená skříň turba. Pak se lopatky zasekávají. Nejsem si jistej jestli to jde i u focusu, ale u TDI jde dát obráceně prstenec co ovládá lopatky a turbo pak nefunguje jak má.