Stránka 2 z 3
Re: Palivový filtr
Napsal: 15.11.2013 19:25
od lalinek
Nechtěl jsem zakládat nové téma a tak jsem to hodil zde. Mohl by mi prosím někdo říct co to je?

Mám focus II 1,6 ti-VCT 85 kw a nějakou dobu žiju s tím, že palivový filtr nemám. Je to umístěno v ose auta hned pod zadní nápravou a za palivovou nádrží. Od pal. čepadla do toho z jedne strany vedou dvě hadičky. z druhé strany je jekoby husí krk asi 10 cm a nijak neukončen.
Díky.
Re: Palivový filtr
Napsal: 15.11.2013 19:37
od mikki
úschova palivových výparů
Re: Palivový filtr
Napsal: 15.11.2013 19:45
od lalinek
Díky

Re: Palivový filtr
Napsal: 19.01.2014 12:24
od Cimi
když tak prohledávám google abych našel ceny originalního filtru u fordu našel jsem pouze pro fofo2 ale asi to bude stejné i na mk1 ale cena 900-1600 mi přijde opravdu hodně. To mi vysvětlete kterej fofo2 benzín teda má palivovej filtr a kterej ne z toho co tu píšete bych si tipoval že to je všechno bez filtrů

Re: Palivový filtr
Napsal: 19.01.2014 18:36
od foki
nemas odkaz at se pobavime ?
Re: Palivový filtr
Napsal: 20.01.2014 20:01
od Cimi

dneska sem byl u Hornáta v plzni palivák shánět stojí 500,- žádných 1500 to fakt nevim co to bylo nějakej fordeshop.cz nebo tak něco ale nebyli mi ani podle vinu schopni říct kterej typ tam mam prej jsou dva a liší se počtem vstupů a výstupů
Re: Palivový filtr
Napsal: 20.01.2014 20:12
od mikki
hmm to je dobrý tak to pojedu se svým 2.0 107kw na výměnu filtru tam

za 500 beru ale budu chtít vrátit ten starej
Re: Palivový filtr
Napsal: 20.01.2014 21:50
od stano.
Cimi píše:... ale nebyli mi ani podle vinu schopni říct kterej typ tam mam prej jsou dva a liší se počtem vstupů a výstupů
Benzinovy filter na len jeden vstup a jeden vystup. Ci mi nieco uniklo?

A vyrabaju sa 2 rozdielne priemery. Podla VINka to nezistis. Musis pozriet pod auto, ci tam je sirsi alebo uzsi. Trubka a pripojka su rovnake, len nesedi priemer toho valca a potom nepasuje do toho drziaku. Ja mam ten mensi. Poslali mi ale vacsi, tak som to tam napchal a dotiahol stahovackou. Zatial drzi

Re: Palivový filtr
Napsal: 20.01.2014 21:52
od mikki
jasně FFl má filtr před nápravou ,ale tady psal o FFll
Re: Palivový filtr
Napsal: 20.01.2014 22:46
od Cimi
ja mluvim o FF1. FF2 1.6 16v filtr co sem pochopil nemá, jen sítku v nádrži ale nevim. asi je to kus od kusu. jo a myslim že jestli na 2.0 to je Duratec HE ne? to bude asi dražší filtr. ale zkusit to můžeš. ja ho nevzal protože sem nevěděl velikost. ale funkčně je to asi jedno jde teda jen o kompatibilitu s držákem. už je na čase ho vyměnit má najeto 120 tisíc což je dvojnásobek než by měl mít a zrovna mi blbne startování tak to preventivně provedu. mimochodem sice je to asi spíš do jiného vlákna ale řekne mi tu někdo jak by se mohlo zavzdušnit palivové vedení když ho nikde nemam děravý? nebo jestli je možny aby měly neseřízené ventily vliv na špatné startování? nejde mi to narozum
Re: Palivový filtr
Napsal: 21.01.2014 07:12
od stano.
Uprav si teda este podpis auta

Na benzine by si nemal mat zavzdusneny palivovy system. A ak hej, staci 3-4x otocit klucikom do polohy II a vypnut (pocus roztocit cerpadlo a nasledne zhasnut).
Ano, tam ide len o kompatibilitu s drziakom. A co som si aj myslel, ze 1.8 bude mat vacsi filter (vacsi prietok benzinu?), tak trt, ja mam ten mensi. Asi to ani nezavidi od objemu, ale vyrobnej linky/datumu vyroby. Este davnejsie aj servise hovorili, ze ani z VIN, ani z datumu vyroby to vraj nevedia urcit.
Posunute ventily myslis ako? Ze posunute rozvody o par zubov? To si pis, ze ti to moze kvoli tomu blbo startovat. Ale potom to bude aj blbo jazdit. Nemas prasknutu cievku? Alebo sviecky/kable po smrti? Mne na lepsie starty pomohol cistic benzinovych vstrekov, ale potom som zistil, ze vacsi ucinok za mensi peniaz je plna nadrz E85:N95 v pomere 1:1.
Re: Palivový filtr
Napsal: 21.01.2014 10:06
od Cimi
svíčky kabely cívka jsou nové. ventily myslim vůle ventilů to se u focusů seřizuje ručně ne? u starýho eskorta CVH to mělo ještě samostavy tak si trochu klepu na čelo proč je to najednou od desíti k pěti. Benzín beru V power nitro 95 většinou. nebo Optimal E na euro oil. včera jsem čistil vonoběžny ventil tak to ted pudu zkusit natočit jestli to blafne napoprvé nebo ne. každopádně palivak měnim a možna že jsou prasklé svody.
Re: Palivový filtr
Napsal: 21.01.2014 11:09
od stano.
Skus tu zmes s E85.
S podlozkami je menej problemov ako so samostavmi a aj vymena je ovela lacnejsia. Ono to pri normalnom jazdeni a oleji 200t km urcite vydrzi. Aj novsie motory mali (stale) podlozky. Ja uz mam kupene tie merky, ked bude teplejsie, sa do toho pustim. Tiez som zvedavy, kolko maju volu.
Este to moze byt aj cidlo teploty chladiacej kvapaliny, pripadne teploty nasavaneho vzduchu. Na to by bolo ale treba pichnut na kabel. Myslim, ze to najdes aj v diagnostickom mode pristrojovky (kvapalinu urcite, vzduch neviem naisto).
Re: Palivový filtr
Napsal: 21.01.2014 12:11
od Cimi
no to máš zase recht že samostavy jsou dražší. na starym eskortu mk4 to byl důvod proč sem to auto odvezl do šrotu a neopravoval se stim. nicméně nevíš kde najdu to čidlo teploty vody u 1.6? někde pod cívkou ne? a čidlo teploty nasávaného vzduchu? vim jen kde je váha vzduchu
Re: Palivový filtr
Napsal: 21.01.2014 12:30
od miki21