Stránka 2 z 9

Re: Za jízdy se mi motor rozeběhl na plné otáčky (2.0 TDCi)

Napsal: 04.12.2013 21:46
od 321910336
podle mě se nahromadí olej a jak tomu naložíš tak ho motor spálí
červenej domeček je kontrolka maximálních otáček motoru, tedy že tě brzy umravní omezovač

Re: Za jízdy se mi motor rozeběhl na plné otáčky (2.0 TDCi)

Napsal: 04.12.2013 22:31
od bp1
Mne by zajimalo,kolik ti to bralo oleje.Urcite ti to muselo brat,a ne malo.To je nejspolehlivejsi poslicek odchazejiciho turba,pokud ti diky neukoncenym regeneracim hladina spis nestoupala.Zamerne rikam odchazejiciho,defekt z nejakejch jinejch pricin je trosku jina kapitola.Po 220tis. ma na to narok,to je bohuzel u tohoto motoru fakt. kdybys sledoval,jak ti oil ubyva,nemusels ho vystavit nebezpeci likvidace.Jinak v tom odkaze,kde ho chces asi repasovat,tak tam jsme davali delat uz dve turba na firemni stroje,a bylo to o.k.To prvni je uz hodne davno a porad drzi,takze bych se toho nebal ale myslim,ze z toho bude pouzitelny tak maximalne obal.

2.0 TDCI

Napsal: 26.05.2014 09:14
od bessx
Ahoj,

mám podobný problém...
FF r.v.2008 2.0 tdci 130 tis. km

v pátek jsem jel svižnější jízdu a po zařazení šestky se jako kdyby na neutral sekl plyn... otáčky na max a za mnou šílený dým. hned jsem zastavil a vypl motor. Poté jsem pomalu dojel domů a včera jsem jel asi 30 km a už to nebylo ono, auto moc netáhlo a dneska ráno při cestě do práce motor začal vynechat a škubat. V minulosti se mi párkrát stalo, že se motor hodil při rychlé jízdě do nouzového režimu a nechtělo to jet. Myslíte, že to je způsobeno DPF ? Nebo vás napadá něco jiného ?

Přesunuto z vlákna 1.6 tdci. l.j.

Re: Za jízdy se mi motor rozeběhl na plné otáčky (2.0 TDCi)

Napsal: 26.05.2014 10:10
od V12
Zober to do servisu, odporucam :
- kontrola stavu rozvodov, pri prekroceni maximalnych otacok to mohlo preskocit
- kontrola chladica stlacaneho vzduchu - nesmie v nom byt olej, ak tam je, demontovat vsetky hadice, aj chladic a poriadne ho vycistit
- na 100% repas turba, ktore prepusta olej do sania
- kontrola kompresnych tlakov, ci nie je poskodeny motor
- kontrola ojnicnych lozisk
- kontrola ojnic

Pred jazdou do servisu pozriet, kolko je v motore oleja, pri tom vysokootackovom intermezze mozno turbo pustilo do sania viac, nez treba, tak aby si to cestou nepridrel. V servise by som asi pre pokoj v dusi nechal urobit nutenu regeneraciu DPF. Zaroven sa modli sv. Kristofovi, aby nasledkom pretocenia motora neboli znicene ojnicne loziska a poohybane ojnice.

Re: Za jízdy se mi motor rozeběhl na plné otáčky (2.0 TDCi)

Napsal: 26.05.2014 10:22
od bessx
Tak jsem byl zkontrolovat ten olej a byl jsme překvapen... Oleje je tam tak o 1/3 více než je povoleno a to při tam ještě tak 14 dní zpátky při kontrole tam bylo akorát. Jsem z toho jelen...

Re: Za jízdy se mi motor rozeběhl na plné otáčky (2.0 TDCi)

Napsal: 26.05.2014 10:27
od V12
DPF po smrti. Ked je tam toho oleja tak vela, tak si ho motor mohol cucnut nie cez turbo, ale odvetravanie klukovky, je tam sice akysi ventil a co ja viem co este, no zrejme to nezabranilo v jeho prechodu az do sacieho potrubia a dalej do valcov.

Re: Za jízdy se mi motor rozeběhl na plné otáčky (2.0 TDCi)

Napsal: 26.05.2014 11:10
od bessx
ok, vezmu to do servisu .

děkuji moc za rady.

Re: Za jízdy se mi motor rozeběhl na plné otáčky (2.0 TDCi)

Napsal: 26.05.2014 12:15
od V12
Nezabudni si pripravit penazenku. Ak je naozaj v haji DPF - co podla pribudania oleja s velkou pravdepodobnostou je, tak to bude poriadne drahe :( Daj vediet, ako si dopadol. Nie je tu vela majitelov 2.0TDCI, ktori by sa stazovali na DPF. Mozno si aj prvy...
Lukas41 ma tiez 2.0TDCI s DPF, momentalne ma nejakych 190 tisic (odhadom), no na stale povodny DPF sa nestazuje. Preto sa obavam, ze Tvoj voz bude mat podstatne viac ako 130 tisic. Odporucany interval vymeny DPF je 120 tisic, ale ked auta jazdia dlhe trasy, filtre vydrzia podstatne viac.

Re: Za jízdy se mi motor rozeběhl na plné otáčky (2.0 TDCi)

Napsal: 26.05.2014 12:38
od Stanley_vy
Zas tak drahé by to být nemuselo...

https://www.fordservice.cz/data//2013/F ... _filtr.pdf

Re: Za jízdy se mi motor rozeběhl na plné otáčky (2.0 TDCi)

Napsal: 26.05.2014 12:47
od stano.
Pri takom najazde nebude DPF jedina opotrebovana vec...

Re: Za jízdy se mi motor rozeběhl na plné otáčky (2.0 TDCi)

Napsal: 26.05.2014 15:02
od V12
Stanley_vy ;
Ano, mas pravdu - na dvojliter je to ekologicke kurvitko podstatne lacnejsie, nez na DV6. Ale bude platit aj to, co napisal stano.

Re: Za jízdy se mi motor rozeběhl na plné otáčky (2.0 TDCi)

Napsal: 26.05.2014 21:37
od doubek FF
tak koukám že 2,0 tdci se serou jeden za druhým , mám stejný problém viz vlákno níž , přibývání oleje roztočený motor atd , jsem zvědav zda to bude ten dpf.

Re: Za jízdy se mi motor rozeběhl na plné otáčky (2.0 TDCi)

Napsal: 27.05.2014 11:55
od bessx
Zdravím, takže mám šílenou zprávu. Včera už jsem do servisu nedojel. jel jsem z práce a je to cesta do kopce. Auto se hodilo do nouzového režimu, tak jsme zastavil počkal asi 10 min a nastartoval a znovu jel asi po min jízdy, rána a kouř. Kouřilo to cca tak 1,5 hod. Mezitím mi vystřelil airbag u spolujezdce. Elektronika nejde. Startování ani ťuk. A ještě mám obavy, aby nebyl zadřený motor. :cry: Teď už je auto odtažené v servise a čekám na zprávy, které mi dají večer.

Re: Za jízdy se mi motor rozeběhl na plné otáčky (2.0 TDCi)

Napsal: 27.05.2014 12:06
od stano.
Gratulujem ku kupe super vonafky... Odkial to mas? Kedy si to kupil? Podla toho, co pises, bude oprava stat viac, ako kupa dalsieho.

Re: Za jízdy se mi motor rozeběhl na plné otáčky (2.0 TDCi)

Napsal: 27.05.2014 12:14
od bessx
Je to dovoz z Itálie. Mám to už rok a pul to je první problém, ale asi jsem koupil zajíce v pytli.

MB