Rozdíl TDDi vs. TDCi
- Jeylow
- Pokročilý
- Příspěvky: 528
- Registrován: 23.07.2015 12:54
- Bydliště: Myjava, SK
Re: Rozdíl TDDi vs. TDCi
Zdravím, premýšľam nad kúpou dieselového Focusa Mk1. Chcel by som sa vás spýtať, aký je teda rozdiel medzi TDCi a TDDi? Ktorý je lepší? Ide mi hlavne o spoľahlivosť.
- Nonid
- Test driver
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
Re: Rozdíl TDDi vs. TDCi
Jestli umis anglicky, tak:
TDDi
TDCi
TDDi ma 66kW, TDCi 85, coz je tretinovej rozdil. Na druhou stranu, TDDi jsou min nachylny na kvalitu nafty a rozhodne levnejsi na opravu.
TDDi
TDCi
TDDi ma 66kW, TDCi 85, coz je tretinovej rozdil. Na druhou stranu, TDDi jsou min nachylny na kvalitu nafty a rozhodne levnejsi na opravu.
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdíl TDDi vs. TDCi
Vzhledem ke stavu motoru TDCi v mk.1, ktere se bezne prodavaji, bych sel spis do TDDi. Problemem TDCi na ceskem trhu je pouzivani nafty horsi (a nekdy i zemedelske) kvality, pouzivani filtru a dalsich komponentu, ktere vlastnostmi neodpovidaji originalu, atp. Vysledkem jsou fatalni problemy, ktere se probiraji po hospodach a tim zhorsuji povest. Pokud je motor v dobre kondici, pak je tichy, pruzny, vcelku i tocivy a urcite ma navrch nad TDDi. Jeho nakup bych si ale dneska hodne rozmyslel.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

- Jeylow
- Pokročilý
- Příspěvky: 528
- Registrován: 23.07.2015 12:54
- Bydliště: Myjava, SK
Re: Rozdíl TDDi vs. TDCi
No na angličtinu nechám prekladač
. To som chcel hlavne vedieť, ako je to s tou spoľahlivosťou a ktorý typ motora je lacnejší na údržbu. Počul som, že TDDi má väčší hlasový prejav ako TDCi, ale to je jedno
. Čo sa týka spotreby, ktorý je na tom lepšie.


- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Rozdíl TDDi vs. TDCi
Spotřeba bude asi srovnatelná, kdyžtak se koukni do manuálu od FF. TDDi je starší diesel, s jednodušší konstrukcí, TDCi je novější s common rail. Všechny automobilky prošly podobným vývojem, moderní diesely mají dneska všechny common rail, se kterým dosahují výššího výkonu a asi i nižší spotřeby, ale zato jsou náročnější na kvalitu nafty.
Čím jednodušší motor, tím míň součástek, které by se mohly porouchat.
Čím jednodušší motor, tím míň součástek, které by se mohly porouchat.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- Nonid
- Test driver
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
Vitut to obsahl trosku vic, jak ja, no
Hele spotreby tu urcite nekde najdes, laicky bych si tipnul, ze TDCi bude jezdit tak o litr uspornejs, jak TDDi.

Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
- Jeylow
- Pokročilý
- Příspěvky: 528
- Registrován: 23.07.2015 12:54
- Bydliště: Myjava, SK
Re: Rozdíl TDDi vs. TDCi
Ja som si až do teraz myslel, že aj TDDi je common rail.
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdíl TDDi vs. TDCi
Mel jsem oba motory a extra rozdil ve spotrebe nebyl, lehka noha 5,3l/100km, sviznejsi jizda kolem 6l/100km. TDCi ma ale navrch s vyrazne lepsi reakci na seslapnuti plynu (nejde jen o common rail, ale i o turbo s variabilnimi lopatkami) a kultivovanosti chodu. V soucasne dobe ale spis plati, ze na spotrebu bych moc nehledel. Jezdit s lehkou nohou a kratke trasy povedou ke zkaze.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Rozdíl TDDi vs. TDCi
Commonrail diesly mívají "C" v názvu a znamená to práve to "commonrail": TDCI, DCI, CRDI, CDI, CDTI...
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdíl TDDi vs. TDCi
TDDi je primovstrikovy diesel s rotacnim palivovym cerpadlem, turbem bez variabilnich lopatek (ma rizeni obtokem), intercoolerem a jednohmotovym setrvacnikem. Technicky podobny VW TDI s 66 kW.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

- ZAHRY
- .
- Příspěvky: 6956
- Registrován: 08.11.2011 13:20
- Bydliště: Olomoucký kraj
Re: Rozdíl TDDi vs. TDCi
vitut to sepsal asi tak nejak nejlip -
Nonid - to neni podminkou - to ze to ma lepsi system vstrikovani a naklop lopatek z toho uspornejsi auto neudela.Treba dlouho jsem nepotkal TDCi, ktery by melo nizsi spotrebu nez mam ja na okreskach
a to mam nizsi vykon a kroutici moment. Ale taky to zavisi na dvou hlavnich velicinach - ridic - a taky kondice toho motoru. Pokud s tim nekdo jezdil vylozene bez obcasnyho prohnani motoru - tak to bude mrtvola co jen bude zrat a kourit.Krasnej priklad je od kolegy z prace - ma Mondeo MK3 96kW TDCi - a kdyz jezdi lehkou nohou tak jede za8l/100km - to neni moc usporny diesel
Mel jsem moznost zkusit TDCi 85kW - a nejak moc me neuchvatilo - byla citit vetsi sila to se nezapre, ale osobne bych to za svuj motor nevymenil. Jedinou hlavni nevyhodou TDDi bylo, ze BOSCHaci nemeli az tak moc zmaknuty to cerpadlo - takze 200k km +- a bylo po nem.

Nonid - to neni podminkou - to ze to ma lepsi system vstrikovani a naklop lopatek z toho uspornejsi auto neudela.Treba dlouho jsem nepotkal TDCi, ktery by melo nizsi spotrebu nez mam ja na okreskach


Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173+PS
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus BAU!!!ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus combi 1,8 TDi Endura, r.v. 01, 90PS - aneb limitovaná série TDDi LPG by kozlow
Zahryho Focusek
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus BAU!!!ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus combi 1,8 TDi Endura, r.v. 01, 90PS - aneb limitovaná série TDDi LPG by kozlow
Zahryho Focusek
- Jeylow
- Pokročilý
- Příspěvky: 528
- Registrován: 23.07.2015 12:54
- Bydliště: Myjava, SK
Re: Rozdíl TDDi vs. TDCi
Ja som odchovanec na benzine, tak tím dieslom moc nerozumiem. Mám v vyhliadnutý Focus 1.8 TDDI 66kW. Je to vždy tak, že to palivové čerpadlo pri tích 200 000 vypovie???
- ZAHRY
- .
- Příspěvky: 6956
- Registrován: 08.11.2011 13:20
- Bydliště: Olomoucký kraj
Re: Rozdíl TDDi vs. TDCi
Tak vzdy - no to je tezky, verim, ze jsou i vyjimky kde vic, ale vic jak 80% bych rekl ze urcite...Vsak pokud ho budes chtit koupit tak se poptej ne? 

Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173+PS
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus BAU!!!ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus combi 1,8 TDi Endura, r.v. 01, 90PS - aneb limitovaná série TDDi LPG by kozlow
Zahryho Focusek
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus BAU!!!ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus combi 1,8 TDi Endura, r.v. 01, 90PS - aneb limitovaná série TDDi LPG by kozlow
Zahryho Focusek
- Jeylow
- Pokročilý
- Příspěvky: 528
- Registrován: 23.07.2015 12:54
- Bydliště: Myjava, SK
-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 08.06.2011 11:37
- Bydliště: Plzeň
Re: Rozdíl TDDi vs. TDCi
Tchán má 1.8tddi 66kw kombi 240tkm. Já mám 1.8tdci 85kw 130tkm. Oba jezdíme dost po Plzni krátký trasy, párkrát za týden delší cca 30km. Tddi je podstatne hlucnejsi a auto je trochu jak traktor. Ale neni nachylnej na horsi naftu. Tdci je podstatne silnejsi a zivejsi. Ale naftu a pravidelnej servis hlidam furt (hlavne olej). Spotřeba je u tddi lehce nizsi (0,5-1l). Prikladam to nizsimu vykonu a stylu jizdy. Ja jezdim s tdci po plzni za 7l/100km. Mimo za za 5-5,5. Dalnice 6.5. Cerpadlo na tddi nemenil. Zadny problemy. Jen beznej spotrebak diky najezdu (brzdy, loziska atd).
Tdci ma rozvodovej remen v oleji a vymena (max po 200tis) neni zrovna levna (okolo 20t kc). Ja menil ted, protoze jsem si nebyl jistej tema 40t km, kdyz jsem to kupoval. Tddi ma retez a ten se nemeni (bezne). Dalsi typickej problem v tdci je dvouhmotej setrvak (vymena se spojkou dalsich 20t kc). Tddi ma jednohmotu ktera vydzi vic.
Tdci je proste drazsi na servis (ale tddi dneska uz mivaj docela najezd). Zas auto s tdci neni jak diesel z 90. Let.
Tdci ma rozvodovej remen v oleji a vymena (max po 200tis) neni zrovna levna (okolo 20t kc). Ja menil ted, protoze jsem si nebyl jistej tema 40t km, kdyz jsem to kupoval. Tddi ma retez a ten se nemeni (bezne). Dalsi typickej problem v tdci je dvouhmotej setrvak (vymena se spojkou dalsich 20t kc). Tddi ma jednohmotu ktera vydzi vic.
Tdci je proste drazsi na servis (ale tddi dneska uz mivaj docela najezd). Zas auto s tdci neni jak diesel z 90. Let.

Ford Focus II po FL, 1.8 TDCi 115k, r.v. 2009, puvodem frantik
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti