Klepot motora

MIO87
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 17.10.2014 18:33

Re: Klepot motora

Příspěvek od MIO87 » 07.11.2014 09:41

Tak nakoniec to bolo znicene lozisko mezdi klukovkou a ojnicou.. takze motor KO
1,6TDCi 80kw

Uživatelský avatar
Slid
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 858
Registrován: 27.07.2011 16:33
Bydliště: Praha / Semily
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepot motora

Příspěvek od Slid » 07.11.2014 10:20

Cože na autě se 140 tis km máš v řiti šály? Tady něco hodně smrdí.
Mondeo, 2.0 TDCi 85kW, combi, r.v. 12/2006, EURO 4 + DPF, Futura X, Webasto

MIO87
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 17.10.2014 18:33

Re: Klepot motora

Příspěvek od MIO87 » 07.11.2014 12:37

A bol tam "vykuchany" dpf ale nebol deaktivovany v riadiacej tak neustale spustalo asi regeneraciu. a tym sa zevraj dostava palivo do oleja, a asi preto sa to seklo, lebo tam bolo pomali o 0,5L viac "oleja" nez ma mat.
Ale hold najazdil som na tom aute od kupi 500 km a toto sa stalo. a olej bol uz na ceste ale uz bolo neskoro ked som ho tam dal. Tak hadam novy motor bude lepsi. Uz len poriesit ten dpf aby nedpalio i tento motor.
1,6TDCi 80kw

Uživatelský avatar
Slid
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 858
Registrován: 27.07.2011 16:33
Bydliště: Praha / Semily
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepot motora

Příspěvek od Slid » 07.11.2014 12:41

100% skrytá vada, jak máš psanou smlouvu, být tebou snažím se auto vrátit? Tohle smrdí hodně investicí.
Mondeo, 2.0 TDCi 85kW, combi, r.v. 12/2006, EURO 4 + DPF, Futura X, Webasto

MIO87
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 17.10.2014 18:33

Re: Klepot motora

Příspěvek od MIO87 » 07.11.2014 12:44

Tak auto sa mi uz nepodari vratit ale budem ziadat o kompenzaciu nakladou.
1,6TDCi 80kw

Uživatelský avatar
Slid
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 858
Registrován: 27.07.2011 16:33
Bydliště: Praha / Semily
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepot motora

Příspěvek od Slid » 07.11.2014 12:58

No počítej, že pokud to budeš chtít řešit sevším všudy tak náklady nebudou za 10tis - 20tis kč.

Motor bude urcitě kolem 25tis. A vlastně o něm nebudeš vědět nic, pouze to že je z pojízdného auta, to ti řekne každej prodejce. Dále pokud budeš chtít řešit věci kolem DPF, tak si připrav taky aspoň 20tis, pokud chceš aby to fungovalo jak mělo a měl si tam opět DPF.No a teď ještě tak 10tis bokem za práci všem mechanikům, co se v tom budou hrabat.
No a pak to přijde, když už bude motor venku tak co spojka jak na tom je? hmm? A to ještě nevíš jak jsou na tom vstřiky,na novém motoru atd.
Takže se může stát, že pokud nemáš bokem 50tis+ co můžeš jen tak dát do auta, tak se na to vyser, ja bych raději šel cestou vrácení vozu, protože si naletěl, za 500km dopadnout takhle. :roll:
Mondeo, 2.0 TDCi 85kW, combi, r.v. 12/2006, EURO 4 + DPF, Futura X, Webasto

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Klepot motora

Příspěvek od V12 » 07.11.2014 20:11

Smola. Toto MIO87 nemoze vyhrat. Kupil ojazdeny voz s urcitym stupnom opotrebovania. Co je horsie, uz tu napisal, ze v motore bolo o pol litra oleja viac, takze bol evidentne nariedeny naftou. Nekontrolovanie stavu oleja je zanedbanie zakladnej udrzby, co na uz opotrebovanom motore dokonalo dielo skazy. Dam este aj priklad, ktory bol dorieseny k mojej spokojnosti, ale keby bazarnik chcel, nemam sancu :
Kupil som auto, dal urobit zakladny ponakupny servis - naplne, filtre, rozvod. Pri vymene oleja mechanik hovoril, ze je hustejsi, nez sa slusi a patri. Ocakavany pruser sa dostavil po 600 km v podobe sanitkujuceho turba tlaciaceho olej do sania. Siel som za bazarnikom, ze reklamacia skrytej vady. Postavil sa k tomu celom a dal mi na opravu 450 EUR. Ked som to konzultoval s pravnikom, ten mi povedal jedine - mal som stastie, ze som natrafil na seriozneho predajcu. Pretoze turbo podlieha opotrebovaniu a na to sa skryta vada nevztahuje.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

MIO87
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 17.10.2014 18:33

Re: Klepot motora

Příspěvek od MIO87 » 09.11.2014 11:27

I tak mi to neak nesedi, preco sa spustala regeneracia filtra, ked tam ziadny nebol. To by malo davat riadiacej info ze vyfukove plyny niesu brzdene ziadnym filtrom. Ci ono spusta regeneraciu i ked senzor zaregistruje az moc vzduchu???

Neviete kde by mi vedeli kvalitne vypnut software na ten FAP/DPF? Aby nahodou nespustalo regeneraciu a neodpalilo i tento motor.
Najlepsie okolie zapadneho slovenska. (i dobra cena by potesila)
1,6TDCi 80kw

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Klepot motora

Příspěvek od V12 » 09.11.2014 14:27

Vymen motor, kup novy filter a mas 100% pokoj. Teda za predpokladu,ze jazdis dlhsie trasy. Ked nie, predaj to a kup benzinak, pretoze DPF a kratke trasy = pruser. Dnes s vykuchnutym filtrom cez EK prejdes, zajtra uz nemusis.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

patro16
Nováček
Nováček
Příspěvky: 38
Registrován: 08.04.2014 20:48

Re: Klepot motora

Příspěvek od patro16 » 10.11.2014 10:30

0,5l oleja je nic, vlastne je to len dobre za predpokladu ze si tam mal este staru mierku(a bol by to olej a nie nafta)...
a to by ten motor nezabilo, to az ten fap a s nim spojene neustale regeneracie+riedenie oleja naftou co je samozreje riadny problem alebo skor debilita toho co to robil predtym
M3 1.6MZ-CD(TDCI) 80kw rv.2007

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Klepot motora

Příspěvek od V12 » 10.11.2014 12:14

Ja si dovolim nazvat to inak - debilita konstrukterov. A je uplne jedno, ci ten motor robili zabozruti, sikmaci ci ktokolvek iny. Ked mie je tlak oleja - cize motor je bez mazania, rozsvieti sa kontrolka. Preco teda ked regeneruje filter a hrozi nariedenie oleja naftou s nasledkom nemazania sa kontrolka nerozsvieti ??? Minuly rok mi to jeden zabozrut na Dni otvorenych dveri PSA celkom dobre vysvetlil :
Zakaznik nechce vidiet nejaku kontrolku, ktora mu oznami, ze s autom musi 10 minut udrziavat konstantnu rychlost, pretoze je nutna regeneracia DPF. On (zakaznik) predsa kupil auto, ktore ma sluzit jemu, nie on autu. Taketo donucovanie zakaznika k cinnosti, ktora je sice pre chod auta nevyhnutna, no nuti ho menit jeho rozhodnutia je z marketingoveho hladiska neakceptovatelna. A preto nemame ziadne DPF-REGEN kontrolky. Na to som mu odpovedal - OK, beriem. Preco ale PCM nerozsvieti kontrolku OIL CHECK alebo ENGINE SYSTEM MALFUNCTION, ked regeneracie prebiehaju po 100 km ? A zaklincoval som to provokacnou otazkou, ci v servise potrebuju viac ponicenych motorov. Na to neodpovedal a odisiel. Jeho kolega ma zacal presviedcat, aky super je novy vylepseny eHDI oproti tomu staremu. Ked som sa ho spytal, ci je 8V hlava tuhsia ako stara 16V (narazka na casto podfukuje vstreky) a ci uz konecne prelozili mazanie turba z priestoru medzi blokom a telesom DPF, tak sa ma spytal, ci som motorar, ked do toho tak vidim. Moja odpoved bola dalsia provokacia - Nie, nie som motorar, ale pouceny zakaznik, ktory vie ako funguje DPF a preto auto s nim a specialne s DV6 nikdy nekupi.

Vsetko by sa to dalo vyriesit jednoducho - zoberiem zakladny servisny interval vymeny oleja, kazda regeneracia z neho hned odpocita povedzme 200 km, ked sa pride na nulu, rozsvieti sa kontrolka motora a zakaznik musi do servisu.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host