Já vím moc dobře, kolik ty díly stojí všude jinde po netu..

Příklad: zadní tlumič Monroe Reflex jsem koupil za 1267Kč za kus, Kelly ho nabízí za krásných 3222Kč za kus...

Prostě jsem se neskutečně vydal z peněz mojí blbostí, kdy se mi při výměně toho jednoho tlumiče podařilo utrhnout šroub v těhlici při povolování... Takže auto šlo k mechanikovi, kde mi z těhlice odvrtával a vypaloval utrženej šroub a rovnou mi to vyměnil... Při tom ale zjistil nahoře prdlou pružinu, a nemohl si dovolit čekat na mě, až já si objednám pružinu za 650Kč za kus a přijde mi o další 4 dny později poštou... Takže mechanik jde a koupí pružinu tam, kde ji mají skladem, to jest Elit a Kelly, aby práci dodělal a mohlo na zdviž další auto v pořadí... Čas jsou peníze..

Kelly a Elit jsou obchodní sítě, kde ty ceny pro běžné zákazníky jsou neskutečně přemrštěný, až to snad není možný... A je mi zcela jasné, že jemu ty pružiny, jakožto častému odběrateli dílů, ty Starliny taktéž nedali za cenu těch lidových 1400Kč za kus, ale dali mu to za cenu, za kterou by je koupil jinde na Eshopě, to jest kolem sedmi, osmi stovek... Mě to samozřejmě prodá s cenou, za co by mi to prodalo samotné Kelly, nebo s minimální slevou..

Proto, co můžu, si na autě dělám sám, nebo alespoň si ty díly nakoupím sám, jenže pak se vám s tím žádnej mechanik nechce montovat, když si na dílech, které vám nekoupí, nemůže něco přirazit... Na jednu stranu mechaniky chápu, honí čas, dávají si přirážky, ale na druhou stranu je na tom bit zákazník..

Jinak, cena za dva dny práce s výměnou tlumičů a pružin, odvrtávání a vypalování zlomeného šroubu v těhlici mě stála 3500Kč... Čistě práce.. Potom materiál celkem 2800Kč za pružiny, uložení stabíku asi 480Kč, drobný materiál asi 200Kč... Celkem krásných 6980Kč.. Kdybych si neutrhl šroub, nakoupil si díly sám, tak by mě to stálo všeho všudy 1360Kč (1220Kč za dvě pružiny, 140Kč za dvě gumové uložení stabíku) Takže vejvar

A to mi to pořád ten zadek vrže, o vejkendu zkusím pomazat vazelínou to horní uložení..