Kolik u me neni podstatne, spis kolik pro Tvoje auto

Tezko rict. Urcite nad 10km, spis 20km. Pak to pripojit na diag. a pokud tam nebude DTC P1000,
tak jsou testy provedene.
Pak se tam samo. ale nesmi objevit nove chyby. Skoro kazda chyba
zapsana v motorove jednotce se da povazovat za "emisni" a mohou Te tedy znovu vyhodit.
Nejvic v pr.... Fordy ? Kez by. To bych mohl vsem STK prodat diagnostiku

Ale spis to bude info "jedna pani povidala". Pokud si STK nakoupi rozumne diag. typu Bosch KTS
apod. a ne nejake cinske sra...., tak to Fordy musi cist stejne jako Skodovky. Pokud to Forda neprecte, tak STK musi masinu vyreklamovat dodavateli.
Pro dodrzeni kompatibilit jsou tady normy. Jedna z norem, J1850 (PWM), spada taktez
do rodiny OBDII protokolu a tak to kazda masina (ktera se holedba OBDII umenim) musi ovladat. Pokud ne, je s ni neco v neporadku -> reklamace.
Ale znovu upozornuji: je obrovsky rozdil mezi
a, NEVYCIST data z auta kvuli problemu komunikace mezi diag. a ECU auta
a mezi
b, stavem kdy se data regulerne vyctou, ale obsahuji informace o tom ze auto ma nejaky problem a tak neni pro emise vyhovujici