


Ale jako jinak to jede uplne suprově, žadný vynechávání, leti jak dabel, až do 150-160 se to nezastaví, pak tomu už nedavam, ale jel by jeste trochu.. (teda měl jsem renault megan 1,6 16v a ten by me teda predjel) focus ma takovej slabsi zatah, ale porad plynule a relativne svizně pridava, coz je fajne..
Ted rano jsem to natocil a zjistil jsem ze ten šici stroj jede i v otackach. Zkusim sem pak nahodit i to video, ale asi to driv nez v sobotu nedam, kvuli praci.
Poznatek. občas mi pomalu padaj otáčky, tim pomalu myslim, že se občas i vytočí tak o 100-200 ot nahoru a pak pomalu padaj. možná že proto pak slysim to cvakani
Jo a ještě jeden poznatek před tejdnem jsem zaregistroval (chvilkově cca 3dni) že bylo skoro ticho... shell vpower pul nadrze (na čisto)... je možný že to blbě spaluje a to zpusobuje to cvakani?
-Nastudoval jsem mereni tlaku i tech vuli ventilu, protoze dnesni diagnostikáři mě fakt serou, dneska co jim diagnostika nerekne to je v poradku

-A rozhodne se podivam na svice, protoze ti kkti se urcite nedivali na svicky, natoz pod viko, a meli to na servise 5 dni... (
No odzkousim tři výše zmíněné věci, až pak zkusim řešit krz ford brandýs, nic jiného poblíže nemám

Každopádně děkuju za tipy, ještě proleztu vlákno o nepadání otáček.
Snad jen ještě jeden dodatek, mám tam kabely ke svíčkám NGK,, jsou origo?? doma mám ze staršího fofa origa, muzu zamenit?