Pro 1.8/ 2.0 existuje poslední verze FW tuším že z roku 2012 nebo 2013. Přesně tento problém by měl řešit. Kdysi jsem to vystrachal na německém fóru. Jinde jsem nic nenašel.
Zřejmě jej dostal jen ten, co se ozval (a mimo záruku byl případně ochoten zaplatit).
PS: v našem autě je předposlední verze (2012) a funguje k plné spokojenosti.
Chcìpani motoru v zimě
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3098
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Chcìpani motoru v zimě
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 20.11.2013 20:54
Re: Chcìpani motoru v zimě
Tak závada opravena.
Do škrtící klapky, respektive mezi ty ozubený kolečka se dostala vlhkost a když to zamrzlo, tak snímač polohy klapky, který je uvnitř házel chybu.
Vysušeno, prostříknuto a ráno v -7 jsem bez problémů nastartoval
Do škrtící klapky, respektive mezi ty ozubený kolečka se dostala vlhkost a když to zamrzlo, tak snímač polohy klapky, který je uvnitř házel chybu.
Vysušeno, prostříknuto a ráno v -7 jsem bez problémů nastartoval

- jarous350
- Pokročilý
- Příspěvky: 670
- Registrován: 22.11.2008 17:15
- Bydliště: Pardubice, (Liberec)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chcìpani motoru v zimě
Tebe zřejmě trápilo něco jiného než je specifické právě pro motory 1,8 a 2,0.
Já už jsem byl i u Forda, ať mi zkontrolujou právě verzi softwaru a bohužel mi řekli, že tam mám tu nejnovější. Tím pádem už jsem s nápadama definitivně v koncích
Já už jsem byl i u Forda, ať mi zkontrolujou právě verzi softwaru a bohužel mi řekli, že tam mám tu nejnovější. Tím pádem už jsem s nápadama definitivně v koncích

- jarous350
- Pokročilý
- Příspěvky: 670
- Registrován: 22.11.2008 17:15
- Bydliště: Pardubice, (Liberec)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chcìpani motoru v zimě
Vyřešeno! Nakonec se mi povedlo najít takovou polohu dorazového šroubu klapky, při které to startuje i v těchto teplotách na poprvé, motor reaguje na plyn dobře i za studena a před křižovatkou už otáčky téměř nehoupou.
Jinak už s tím takhle jezdím pár týdnů a fakt je to dobrý, přitom už jsem v úspěch ani nedoufal.


Jinak už s tím takhle jezdím pár týdnů a fakt je to dobrý, přitom už jsem v úspěch ani nedoufal.
- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: Chcìpani motoru v zimě
Ahoj, na Duratecu 2.0 107 kW AOBA mám problém, kdy za studena nastartuju, ujedu 100 m od garáže a pak brzdím z kopce ke křižovatce a při tom kolísají otáčky pod volnoběh a zase zpět. Když se zastavím na stopce, přestane to. Někdy to při sundání nohy z plynu a vyřazení chcípne úplně. V zimě je to horší, ale ani v létě to zcela nezmizí. Mohlo by to být ono? Firmware motorové jednotky nebo nějaký doraz klapky? Svíčky mám zánovní a klapku už jsem taky čistil.
Mondeo mk4, 2.0i, 2010
- gecko-x
- Pokročilý
- Příspěvky: 729
- Registrován: 08.04.2015 00:38
- Bydliště: Holešov
Re: Chcìpani motoru v zimě
Podival bych se na hadici odvetrani klikovky
FoFo II 1,6 16V 74kW rv 2007 byl
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012

FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti