https://www.ebay.co.uk/itm/FORD-FOCUS-1 ... xy4dNSvV95
okoukni tady.
https://www.compare99.com/search?q=ford+zetec+focus
Sání + Výfuk
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5657
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Sání + Výfuk
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Sání + Výfuk
Ta zaměnitelnost MkI vs Mk2 u 1.8/2.0 nebude - jsou to motory jiné konstrukce - zásadní je, že mají prohozené strany sání a výfuku.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5657
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 11.05.2020 13:49
Re: Sání + Výfuk
Dekuji za odkazy a odpovědi 
jenikHK -> děkuji za odpověď, je to příma odpověď na moji dnešní dopolední otázku
...
Nakonec u 2.0 Duratec HE jsou svody+kat+vlnovec jako jeden velký dil :/ tím pádem vykuchaný katalyzator se nekona.. ani nic sportovího u toho dílu neboť to nelze sehnat v CR a jediné co jsem na ebay nasel tak je z US ale doprava pouze do Německa.. což by mě výslo na 13k + 5k bych utopil v doprave
možná i víc v dopravě, a to je 1/4 auta
Takže tak.. takže to skoncí u Ulter Sportu...
Technická otázka: OEM Svody(svody+kat+vlnovec) -> střední díl -> Ulter Sport (posledni díl + koncovka) = můžu střední díl nahradit jen nerez trubkou? Aniž by došlo ke snížení kroutáku nebo nečeho? A zda někdo ví jak se bude chovat LPG? když se da středový díl pryč? Nejspíš by to němelo mít na to vliv
ale trošku se obávám aby LPG nestřilelo do katalyzátoru = zapalování v katu = Kat KO = Nesplnění emisi
zda prostře náhrada středního dílu nebude mit vliv na kroutak a LPG(střilení do katalyzatoru) ? Děkuji za odpověď je to už dost specifické no 
Dále, za ve struktůře sani -> zrušení OEM cesty a od kobry navedena kratká cesta s lapačem na te leve strany, nevadí airboxu v kterém bude náležity filtr? Respektive zda me airboxu který tam je OEM nebude mit restrikce a nebude me brzdit kdyz zároveň využiju celý jeho prostor(filtrem)? Odpadlo by tak přemýšlení nad filtrem... A prakticky od filtru by se dala trubka ke klapce, a na kobru by se vymodeloval an 3D tisku lapac.. Jen teda ten Airbox zda nema restrikce ktere by me mohli omezovat? Samozrejmosti je ze diru na prave strane utesnim
Děkuji za odpovědi
Už to skoro bude vyřešené/naplanované 

jenikHK -> děkuji za odpověď, je to příma odpověď na moji dnešní dopolední otázku

Nakonec u 2.0 Duratec HE jsou svody+kat+vlnovec jako jeden velký dil :/ tím pádem vykuchaný katalyzator se nekona.. ani nic sportovího u toho dílu neboť to nelze sehnat v CR a jediné co jsem na ebay nasel tak je z US ale doprava pouze do Německa.. což by mě výslo na 13k + 5k bych utopil v doprave


Technická otázka: OEM Svody(svody+kat+vlnovec) -> střední díl -> Ulter Sport (posledni díl + koncovka) = můžu střední díl nahradit jen nerez trubkou? Aniž by došlo ke snížení kroutáku nebo nečeho? A zda někdo ví jak se bude chovat LPG? když se da středový díl pryč? Nejspíš by to němelo mít na to vliv



Dále, za ve struktůře sani -> zrušení OEM cesty a od kobry navedena kratká cesta s lapačem na te leve strany, nevadí airboxu v kterém bude náležity filtr? Respektive zda me airboxu který tam je OEM nebude mit restrikce a nebude me brzdit kdyz zároveň využiju celý jeho prostor(filtrem)? Odpadlo by tak přemýšlení nad filtrem... A prakticky od filtru by se dala trubka ke klapce, a na kobru by se vymodeloval an 3D tisku lapac.. Jen teda ten Airbox zda nema restrikce ktere by me mohli omezovat? Samozrejmosti je ze diru na prave strane utesnim
Děkuji za odpovědi


Ford Focus Mk2 107kW Duratec HE + LPG (BRC)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti