Nasiel som predrany hruby kablovy zvazok od PCM pred Powershiftom smerom k motoru. Odbalil som ochranu, rozbalil kable, dva mali predranu izolaciu a evidentne sa dotykali (mohli dotykat) plechu na prevodovke. Tak som ich opravil, zaizoloval, cely nateseny isiel otestovat. Bez zmeny. Mna z toho auta jebne
spolocne chyby EGT a EGR
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13595
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: spolocne chyby EGT a EGR
Diky.
Nasiel som predrany hruby kablovy zvazok od PCM pred Powershiftom smerom k motoru. Odbalil som ochranu, rozbalil kable, dva mali predranu izolaciu a evidentne sa dotykali (mohli dotykat) plechu na prevodovke. Tak som ich opravil, zaizoloval, cely nateseny isiel otestovat. Bez zmeny. Mna z toho auta jebne

Nasiel som predrany hruby kablovy zvazok od PCM pred Powershiftom smerom k motoru. Odbalil som ochranu, rozbalil kable, dva mali predranu izolaciu a evidentne sa dotykali (mohli dotykat) plechu na prevodovke. Tak som ich opravil, zaizoloval, cely nateseny isiel otestovat. Bez zmeny. Mna z toho auta jebne
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13595
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: spolocne chyby EGT a EGR
Som presvedceny, ze to suvisi so zaciatkom regeneracie.
- Spustim staticku regeneraciu. Faza volnobehu je ok. Akonahle zacne faza zahrievania, dvihne otacky a o par sekund dochladzuje - lebo domnela teplota vyleti na 800stupnov - napatie na senzore padne na nulu.
- Jazdim po meste, bez chyby. Akonahle vyjdem na okresku, po par sekundach zvysenia rychlosti nad 70-80km/h, skoci teplota na 800.
Co sa spina/meni pri zaciatku regeneracie?
Samozrejme som zacal cerpadielkom k vaporizeru a zhavickou v nom. Premeral som kable, hladal skrat na ine vodice. Odpojil som konektory k nim. Odpojil som F2, F6, F9. Nepomohlo.
Odpojil som (znovu) aj oba konektory EGR, tiez nepomohlo.
Co este tam moze blbnut?
(Mimochodom, bol som v tom, ze s chybou vaporizera/cerpadielka ani nespusti regeneraciu)
- Spustim staticku regeneraciu. Faza volnobehu je ok. Akonahle zacne faza zahrievania, dvihne otacky a o par sekund dochladzuje - lebo domnela teplota vyleti na 800stupnov - napatie na senzore padne na nulu.
- Jazdim po meste, bez chyby. Akonahle vyjdem na okresku, po par sekundach zvysenia rychlosti nad 70-80km/h, skoci teplota na 800.
Samozrejme som zacal cerpadielkom k vaporizeru a zhavickou v nom. Premeral som kable, hladal skrat na ine vodice. Odpojil som konektory k nim. Odpojil som F2, F6, F9. Nepomohlo.
Odpojil som (znovu) aj oba konektory EGR, tiez nepomohlo.
Co este tam moze blbnut?
(Mimochodom, bol som v tom, ze s chybou vaporizera/cerpadielka ani nespusti regeneraciu)
- ZaQik
- Admin

- Příspěvky: 24900
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: spolocne chyby EGT a EGR
myslis vstupni napeti nebo vystupni hodnota z cidla?
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13595
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: spolocne chyby EGT a EGR
Hodnota v live datach. Nemam to ako merat za jazdy.
Kedze jeden vyvod maju spolocne obe EGT cidla, tak to bude ten druhy.
Napadla mi este mriezka chladica. Ale ta ma napajanie z F11 a do PCM ide zvlast vyvod LIN. To by nemalo mat nic spolocne.
Kedze jeden vyvod maju spolocne obe EGT cidla, tak to bude ten druhy.
Napadla mi este mriezka chladica. Ale ta ma napajanie z F11 a do PCM ide zvlast vyvod LIN. To by nemalo mat nic spolocne.
-
ica
- Nováček

- Příspěvky: 121
- Registrován: 03.02.2010 22:19
- Bydliště: BA - SK
Re: spolocne chyby EGT a EGR
sprav LOG kde budu vsetky PIDy s V + VAPORIZER_MES , VAP_FREQ_DSD
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13595
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: spolocne chyby EGT a EGR
Bol som mimo, zalogoval som az teraz.
Vsetky PIDy s Voltage plus tie VAP.
Vsetky PIDy s Voltage plus tie VAP.
-
ica
- Nováček

- Příspěvky: 121
- Registrován: 03.02.2010 22:19
- Bydliště: BA - SK
Re: spolocne chyby EGT a EGR
toto si asi nemal rozbalene/preletovane SP482 ?
popripade skus logovat skrat na kostru EGT11 aj ci nehodi nejake DTC, mozno skusit jazdu s odpojenou lambdou
popripade skus logovat skrat na kostru EGT11 aj ci nehodi nejake DTC, mozno skusit jazdu s odpojenou lambdou
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13595
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: spolocne chyby EGT a EGR
Odpojena lambda, ani odpojeny EGR nezmeni spravanie.
P0130 a P0135 je v PCM stale pritomna, aj po zmazani vsetkych chyb. Nebol by to prvy dvojliter s pokazenou lambdou, jazdiaci roky bez problemov. Je nejake TSB, ze to ani nema vplyv na emisie, moze sa chyba ignorovat dokonca aj na EK. Kedze odpojenie nic nezmenilo, neriesil som to dalej.
Predpokladam, ze ten spoj najdem niekde v hrubom kablovom zvazku, zabaleny.
Dnes vsetky 3 zalogovane chyby skocili pri rychlosti nejako nad 60km/h. Rovnaky usek som isiel domov okolo 50km/h a neskocila ani raz (ten log "bez chyby"). Preto som presvedceny, ze to ma nieco so stavom, ktory nastane pri vyssej rychlosti. Najprv to chvilu trvalo vyvolat, postupne sa to zhorsovalo a teraz v podstate okamzite pri zvyseni rychlosti chyba. Myslel som, ze je to regeneracia, ale VAPORISER PID je off, nie?
Ok, pozriem este toto. Diky.
P0130 a P0135 je v PCM stale pritomna, aj po zmazani vsetkych chyb. Nebol by to prvy dvojliter s pokazenou lambdou, jazdiaci roky bez problemov. Je nejake TSB, ze to ani nema vplyv na emisie, moze sa chyba ignorovat dokonca aj na EK. Kedze odpojenie nic nezmenilo, neriesil som to dalej.
Predpokladam, ze ten spoj najdem niekde v hrubom kablovom zvazku, zabaleny.
Dnes vsetky 3 zalogovane chyby skocili pri rychlosti nejako nad 60km/h. Rovnaky usek som isiel domov okolo 50km/h a neskocila ani raz (ten log "bez chyby"). Preto som presvedceny, ze to ma nieco so stavom, ktory nastane pri vyssej rychlosti. Najprv to chvilu trvalo vyvolat, postupne sa to zhorsovalo a teraz v podstate okamzite pri zvyseni rychlosti chyba. Myslel som, ze je to regeneracia, ale VAPORISER PID je off, nie?
Ok, pozriem este toto. Diky.
-
ica
- Nováček

- Příspěvky: 121
- Registrován: 03.02.2010 22:19
- Bydliště: BA - SK
Re: spolocne chyby EGT a EGR
Ano ak je VAP off a Hz 0 tak neregeneruje. Islo mi skor o vyhrievanie lambdy , ak by bola na rovnakej vetve. V logu je vidno ze ti pada V , musis zistit ktore supply ti napaja EGT11 . Nevyzera ze ti to niektory snimac/ovladac stahuje .
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13595
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: spolocne chyby EGT a EGR
SP482 rozbaleny. Je to hned za poiskovkou, v gumovej prechodke. Takze isiel blok z poistkovej von. Vsetkych 5 vystupnych kablov tam drzi, spoj je cisty, bez oxidacie.
Skusim este prepojit pred PCM, ale nemyslim, ze to pomoze.
Skusim este prepojit pred PCM, ale nemyslim, ze to pomoze.
-
ica
- Nováček

- Příspěvky: 121
- Registrován: 03.02.2010 22:19
- Bydliště: BA - SK
Re: spolocne chyby EGT a EGR
to by mal byt lisovany spoj ? Prepajkuj ho , takto podobne blbnu ak je v nich problem, tu oxidaciu tam neuvidis .
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13595
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: spolocne chyby EGT a EGR
Spoj opraveny, premostene napajanie k PCM.
Mam 2 logy. Jeden je vyskocenie chyby s odpojenou lambdou.
Druhy je skratovanie signalneho pinu EGT na karoseriu. Tie zakmity na zaciatku su prikladanie prepojovacieho kabla na podvozkove casti. Potom som otvoril kapotu a cvakol na (-) svorku urcenu na pripojenie startovacich kablov.
Co je divne, tak "teplota" isla max 750 stupnov trvale, prechodovy zakmit na 795-800
Nie 800 trvalo ako chyba za jazdy. Napriek tomu, ze napatie pise 0,0V.
Este mi napada vymenit EGT cidla medzi sebou
Opat test statickej regeneracie. Uvodna faza presla bez problemov. Ako zdvihne otacky cez 2000, teplota (pravdepodobne) skoci na 800, zacne sa "cool down phase" a o par sekund vypne motor s P244D.
Mam 2 logy. Jeden je vyskocenie chyby s odpojenou lambdou.
Druhy je skratovanie signalneho pinu EGT na karoseriu. Tie zakmity na zaciatku su prikladanie prepojovacieho kabla na podvozkove casti. Potom som otvoril kapotu a cvakol na (-) svorku urcenu na pripojenie startovacich kablov.
Co je divne, tak "teplota" isla max 750 stupnov trvale, prechodovy zakmit na 795-800
Este mi napada vymenit EGT cidla medzi sebou
Opat test statickej regeneracie. Uvodna faza presla bez problemov. Ako zdvihne otacky cez 2000, teplota (pravdepodobne) skoci na 800, zacne sa "cool down phase" a o par sekund vypne motor s P244D.
-
ica
- Nováček

- Příspěvky: 121
- Registrován: 03.02.2010 22:19
- Bydliště: BA - SK
Re: spolocne chyby EGT a EGR
a ake DTC hodilo pri skrate ?
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13595
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: spolocne chyby EGT a EGR
Odstrihol som kable a prehodil som EGT11 za EGT12. Hadajte co? Zacala lietat hodnota EGT12
Za normalnych okolnosti by som vymenil to cidlo pred DPF, lebo je vadne.
Ale.
Preco sa aj stare (povodne Ford cidlo) a aj nove Meyle sprava tak, ze pri zohriati vyfuku nad 210-220 stupnov zrazu prejde do vnutorneho skratu? Obe cidla by boli rovnako pokazene?
A dakujem za pomoc/cas.
Za normalnych okolnosti by som vymenil to cidlo pred DPF, lebo je vadne.
Ale.
Preco sa aj stare (povodne Ford cidlo) a aj nove Meyle sprava tak, ze pri zohriati vyfuku nad 210-220 stupnov zrazu prejde do vnutorneho skratu? Obe cidla by boli rovnako pokazene?
A dakujem za pomoc/cas.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti

