Stránka 2 z 5
Napsal: 27.09.2007 07:08
od beris
to Romano:Jen tak mimo téma.
Bylo by možno přes tebe sehnat nějaké díly,
když říkáš dobrý kontakt? Nejsem sice přímo z Ovy, ale
není problém tam zajet popř. domluvit vyzvednutí.
Napsal: 27.09.2007 07:21
od foki
polygraph1 píše:vie mi niekto povedat co vsetko sa da zistit ked mi napoja auto na diagnostiku?
vetsinou elektronicke chyby , nic mechanickeho .
Napsal: 27.09.2007 16:30
od pelen
Foki ma pravdu, protoze pri diagnostice auto vetsinou stoji.
Dej si hledat DTC (Diagnostic Trouble Code) kody a vyhledaji se ti i s popisem chyb, tam si poctes, co je schopna diagnostika zjistit. I tak to neni jednoduche, protoze ukazuje vice chyb najednou a pokud nemas zkusenosti, tak jen tapes.
Napsal: 27.09.2007 16:36
od Ahmed
Romano píše:Houpe motor, v rozmezi 900-1200 ot. Jen za jizdy cca 20 km/h když stojim nebo jedu rychleji tak no problem.Loni v zimě mi to dokonce chciplo při přijezdu na křižovatku,taky za studena. Udělalo to jen parkrat,pak se oteplilo a už jenom ty otačky.Mam podezřeni na čidlo teploty motoru,ale jistotu nemam.
Mi to delalo na TDDI, hlavne pri prudkem pridani plynu, vyssi otacky, vyrazeni na neutral a mohlo se to zblaznit, ale nikdy nezdechlo, jenom zvysovalo na 1000 - 1100.
Napsal: 05.10.2007 19:56
od Romano
Napsal: 06.10.2007 00:11
od pelen
Romano píše:Houpe motor, v rozmezi 900-1200 ot. Jen za jizdy cca 20 km/h když stojim nebo jedu rychleji tak no problem.Loni v zimě mi to dokonce chciplo při přijezdu na křižovatku,taky za studena. Udělalo to jen parkrat,pak se oteplilo a už jenom ty otačky.Mam podezřeni na čidlo teploty motoru,ale jistotu nemam.
Odhaduji to chybu v regulaci. Kdo do ni dela, by ti mohl rict vice. Chyba vypada na nevhodny casovy rozdil mezi signalem a odezvou.
Pri nastavenem plynovem pedalu na 20km/hod da ridici jednotka pokyn vstrikum, ale jako by pro vyssi rychlost, pak se to pres signaly dozvi a rychle zase ubere, ale zase vice, nez ma.
Napsal: 06.10.2007 09:33
od beris
to Romano: Poslal jsem ti SZ.
Napsal: 08.10.2007 18:51
od martyG
robí mi to isté ako romanovi, vždy keď za studena vyradím na neutrál kolíšu otáčky, zatiaľ sa snažím si to nevšímať, dúfam, že to nie je nejaký vážny problém

Napsal: 14.10.2007 19:30
od Romano
Napsal: 20.10.2007 16:42
od romosch
Dneska jsem se objednal na diagnostiku ke známému a řekl mi cenu 800kč.Zkusím ho ještě stáhnout.
No a já tam jedu proto že když přijedu ke křižovatce nebo když vycouvám z garáže a chci se rozjet tak auto pokaždý zdochne.
Už mě to vytáčí a prej by to muhla dělat váha vzduchu co je za filtrem.

Napsal: 20.10.2007 19:38
od misoo
Napsal: 20.10.2007 19:45
od romosch
Napsal: 20.10.2007 19:56
od misoo
Napsal: 12.11.2007 13:37
od zewl
zewl píše:Me diagnostiku delali primo ve Fordu a tusim, ze to bylo za cca. Kc 1100.- nebo tak nejak. Uz si presne nepamatuju. Ale urcite ne 2500.
dival jsem se minuly tyden u nas ve Fordu Janis v Olomouci a diagnostika stoji 1200.-
Napsal: 12.11.2007 14:11
od FOCKI
no,já mám taky problémy s padajícíma otáčkama při ranním startu. zajel sem do jednoho servisu v Šenově. pan majitel mi to hodil na diagnostiku, ta našla nějaké odpojené čidlo. Při placení mi říká- uvidíš, jestli to bylo tím nebo ne, pokud se to spraví, dones mi 300. pokud ne, juknem na to znova, možná je zasraný volnoběžný ventil.

dneska ráno to vypadalo,že je vše ok,ale pak sem zapnul světla a chcíplo mi to
tak budu volat asi tento týden... a uvidíme.