Stránka 2 z 11

Napsal: 22.10.2007 18:38
od Boban
silverwolf píše:
chmelko píše:nezabudajte, že kratkodobe maximalne zataženie motoru nič neurobí, je na to stavany, tak si to niekedy preboha tiež užijte :wink:
Souhlas a myslím, že to motoru prospěje. Vznikají tam jiné tlaky, prostě takový čistící průvan :wink:
Já ten čistící průvan znám, :wink: jen se následně hodně projevý na ručičce palivoměru :cry: :evil:

Napsal: 22.10.2007 19:16
od vcedula
pani, az sa cudujem, kolko vam to ide !!! 8O
Neviem si to vysvetlit, ale jedine, co ma napada, je nepresny tachometer. Na 3 ist 160, tak to je sila .. 8O

Mne to ide asi:
1 - 50
2 - 95
3 - 150
4 - 190
5 - 210

Napsal: 22.10.2007 19:42
od Wolf2
Doufám pánové ,že to měříte na GPS ,protože podle tachometru to není až tak přesný. :wink: :wink: a stačí si nazout gumy 185/65-14 a i 1,4 lítá 200km/h :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: 22.10.2007 19:57
od miro
Wolf2 píše:Doufám pánové ,že to měříte na GPS ,protože podle tachometru to není až tak přesný. :wink: :wink: a stačí si nazout gumy 185/65-14 a i 1,4 lítá 200km/h :lol: :lol: :lol: :lol:
bolo to podla tachometru preto som napisal aj rozmer gum

Napsal: 22.10.2007 21:51
od AberF
ja to mam na 205/50 16" a merene podle GPS, podle tachometru to kolem 150ti ukazovalo 157 a pri 200 zase 192, takze podle tacho se jezdit neda. Treba ve vesnici mi to misto 50ti ukazuje 56.


//EDIT - mereno na useku Lovosice - Praha
To byste koukali jak cumel frajer v novym Passatu kdyz sem ho ve 200 predjizdel :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: 23.10.2007 15:04
od OldaBoss
Když jsem měl ještě FF Ghia 1.6 16 V, tak mi to dalo na 3 - 170 km/h a omezovač se zapínal na 6900 otáčkách.

Napsal: 23.10.2007 15:09
od chmelko
a potom si sa prebudil :wink:

Napsal: 23.10.2007 15:09
od honolulu
OldaBoss píše:Když jsem měl ještě FF Ghia 1.6 16 V, tak mi to dalo na 3 - 170 km/h a omezovač se zapínal na 6900 otáčkách.
Na trojke? Určite? :roll:

Napsal: 23.10.2007 15:12
od roberto
chmelko píše:a potom si sa prebudil :wink:
pěkné sny.. jestli takto jezdíš, tak chudák motor :roll:

Napsal: 23.10.2007 15:14
od chmelko
takto sa ani jazdit neda..bud ma totalne rozosrane budíky alebo skratka len keca..6900 omezovač...aspon ked niečo take napíšem si prečítam manual.. :roll:

Napsal: 23.10.2007 15:22
od honolulu
Presne ako píše chmelko...
Pamatam sa ako maly chlapci za socíka sme pozreli do lepších (západných ) áut a povedali si: aha, toto vytiahne 220!
Budme realistickejši keď už pišeme do fora :!:

Napsal: 23.10.2007 15:26
od zewl
honolulu píše:Presne ako píše chmelko...
Pamatam sa ako maly chlapci za socíka sme pozreli do lepších (západných ) áut a povedali si: aha, toto vytiahne 220!
Budme realistickejši keď už pišeme do fora :!:
ty, to mi neber, kdyz jsem byl malej zewl, tak tachometr a nejvyssi cislo bylo pro me znakem kvality auta. Meli jsme MB do 160 a stryc mel stodvacitku a ta mela tachometr do 180 a ja si furt rikal, co to mame za chcipaka :) A ve Fofu mam 220, tak at mi nikdo netvrdi, ze Fofo nejede 220 :wink:

Napsal: 23.10.2007 15:31
od honolulu
:D :D :D :D díte, ale že to tak bol v ČSSR :wink:

Napsal: 23.10.2007 15:34
od zewl
no jasne, jsem rocnik 1980 :wink:

Napsal: 23.10.2007 18:43
od Fokal
Já na jedničku líznu tachometrových 60, na dvojku 100 a na trojku líznu 150 :wink: Jestli chcete, tak v manuálu mám přehled všech motorů a maximálku na každý převodový stupeň včetně doporučených maximálních trvalých a krátkodobých otáček, tak jestli je zájem, opíšu :wink: Myslim takhle z hlavy, že 1.6 má nejvyšší krátkodobý otáčky asi 6800, takže se opravdu neni čeho bát, možná je to daný tim, že ho ladila Yamaha :wink: