Stránka 2 z 97

Napsal: 10.12.2007 11:08
od KUTY
to chmelko: ty ty ty...citaj poriadne :)

Napsal: 11.12.2007 13:45
od misoo
moje skusenosti s 1,6 Ti-VCT :
- ked som sam a prazdne auto, tak to ide fajn a je aj citit slusnu akceleraciu
- ked sme nalozeni, tak auto len velmi pozvolne zrychluje
- ked sme nalozeni a je dlhy kopec, tak auto ledva udrzi rychlost, nastastie nespomaluje
- jazda na spotrebu mesto+mimo+dialnica 5-6l
- normalna jazda mesto+mimo+dialnica 6-7l
- sportova jazda mesto+mimo+dialnica 8-9l
- sportova jazda v meste 10-11l
- jazda na spotrebu v meste 7-8l
- najnizsia dosiahnuta priemerna spotreba mimo mesta 5,1l
- najnizsia dosiahnuta priemerna spotreba v meste 6,1l
- najvyssia dostiahnuta priemerna spotreba v meste 13,9l
- zvuk je do 3tis ot. minimalny, nad 3tis je ho uz pocut, ale zvuk ma celkom dobry, takze je to OK
PS: na beznu kludnu jazdu s poloprazdnym autom staci podla mna akykolvek motor, bohate aj 1,4, ak chces prevazat veci a ludi a necakat aj 20 km na prilezitost predbehnut nejaku liazku, tak minimalne ta 1,6 ti-vct, idealne silnejsi diesel, alebo 2,0 benzin :idea: :wink:

Napsal: 29.01.2008 11:56
od Radek 1.8 16V
Nemáte někdo výkonovou křivku pro motor FFII 1.6 Duratec 74kW/100k ? Nikde to nemůžu najít :( .

Napsal: 29.01.2008 15:56
od mehturt
Ja som nasiel nieco taketo:
Obrázek

Napsal: 29.01.2008 16:25
od Radek 1.8 16V
No to je přesně ono!!! Obrázek Super, díky!!!Obrázek

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 05.02.2008 10:32
od pirrri
No tak jak už jsem psal v jiném tematu..mám focusII combi motor 1,6i 74kW kupovanej ted na podzim,,zatím teda nemám moc najeto km,ale co bych zatím mohl říci,tak i když se jej snažím moc nevytáčeta držet zatím v záběhu,,tak se mi zdá že jede slušně a to jsem jel už i plně obsazen a nezdálo se mi zatím že by se mu nechtělo...přibývající km jsou znát a zdá se mi že jede čím dál lépe..už se těším až bude pěkně zajetej.. zatím jezdím tak do těch 3000ot....

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 05.02.2008 13:17
od zirafak
Nieje dobre ho prilis setrit,lebo zlenivie a uz ho nikdy nepreberies a bude z neho pekne lenivy Fofak.Len mu poriadne naloz.Benzinak od Fordu to ma sakra rad :idea:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 05.02.2008 14:26
od pirrri
zirafak píše:Nieje dobre ho prilis setrit,lebo zlenivie a uz ho nikdy nepreberies a bude z neho pekne lenivy Fofak.Len mu poriadne naloz.Benzinak od Fordu to ma sakra rad :idea:
což to jsem si říkal,také ,ale v servisní knižce mají napasáno prvních tak 1500 km moc nevytáčet a nepodtáčet..a často řadit...tak že to tak nějak jedu..ale jak už jsem psal,párkrát jsem jej už také trochu přetáh..

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 06.02.2008 22:59
od killerhammer
ano, vytoc ho hned ked budes mat na tacho 1501 km.
na tej cervenej sipke co zasvieti na budikoch, vtedy chodi uuuuplne najlepsie :twisted:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 10.02.2008 22:14
od babo
Inak tu je to ako v 1984 :) Zmizli dobre 2 strany prispevkov v tomto vlakne :) Najprv som myslel, ze ked som napisal, ze 1.6 Ti-VCT by mohol mat o nieco lepsiu trakciu (v zime a na mokre obcas hrabe a elektronike to chvilu trva, kym urobi korekciu), ze ma admin zmazal a tvaril sa, ze som nikdy neexistivoal (aj konto som mal zrusene, musel som zalozit nanovo). Az potom som pochopil, ze to asi vzniklo nedopatrenim pri migracii na nove forum :D

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 10.02.2008 22:18
od babo
zirafak píše:Nieje dobre ho prilis setrit,lebo zlenivie a uz ho nikdy nepreberies a bude z neho pekne lenivy Fofak.Len mu poriadne naloz.Benzinak od Fordu to ma sakra rad :idea:
No s 1.6 Ti-VCT by som bol teda urcite opatrny. Minimalne, ale naozaj minimalne 1500 otacok by som ho prilis neprehanal. Verim, ze to moze mat v celku rad, ale nie ak ma variabilne casovanie a je v zabehu. Ja by som aspon do 5000 nechodil prilis cez 4000 otacok (uplne staci ho tak raz za 1000km prehnat na 15 minut do vyssich otacok a potom zase kludne). Kazdodene" vylety k red line" by som urcite doporucil az po 10000km (vzdy na kvalitne zahriaty motor, samozrejme).

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 10.02.2008 22:20
od chmelko
hmmm, 10 000 km čakat na vychutnanie si motora? neblbni....
ak by si videl, čo s nimi vystupní technici pri pojíždení po fabrike robia, prešla by ta ta šetrivost

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 10.02.2008 22:52
od babo
chmelko píše:hmmm, 10 000 km čakat na vychutnanie si motora? neblbni....
ak by si videl, čo s nimi vystupní technici pri pojíždení po fabrike robia, prešla by ta ta šetrivost
Co je 10 000km oproti vecnosti? :) Isteze vo fabrike mozu urobit vslico, ale ked Ti pride uplna funglovka auto, tak mas nabehane tak 35km (a podobne cisla). Ani Tebe sa nic nestane, ked to urobis raz. Pravidelne to podla mna fakt nie je dobry napad. Do 1500km by som si to odpoustil fakt uplne, do 10 tak len uplne obcasne.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 10.02.2008 23:29
od killerhammer
no neviem, ja chodim ku "cervenej sipke" skoro kazdy den, mam cca 7300km na tacho, zacal som chodit hned po 1500km, najprv pomenej, teraz uz pravidelnejsie / pravidelne :mrgreen:
ked sa mi nieco pokazi na motore dam ti hned vediet, ze si mal pravdu :!: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 11.02.2008 06:31
od zirafak
Bobo...na studeno nikdy,ani ked bude mat 50 000 nabehane.To mi je viac ako jasne.
Lenivca vsak z neho robit ja osobne nemienim.Zabeh,ak sa to vobec zabehom da nazvat,som cca dodrzal.Dalsie setrenie,alebo zabiehanie uz nema vyznam.Ak od Forda odporucaju do 1500 km,je to aj s dostatocne velkou rezervou.Dalej to skutocne uz nema vyznam ani kvoli tvojej spominanej variabilnej technologii.
Ak taky motor mas,kludne ho setri a ak sa raz niekde stretneme,porovname moj nesetreny a tvoj setreny motor a uvidime.Myslim,ze budes prekvapeny,alebo ze by ja :?: :wink: