Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach
- Ahmed
- Test driver

- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach
Mam takovy dojem, ze podobne problemy vyresi jenom naftak
Zatim zadne problemy pri razeni trojky, ani chytani zubu u zpatecky ci cuknuti auta jsem nepozoroval a stejne tak ani u stareho tddi
Doufam, ze to tak i zustane.
- misoka
- Pokročilý

- Příspěvky: 951
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach
No ta spiatocka na 1.6tkach benaloch je dost dobry vtip , auto za cca pol miliona a ked zaradujes spiatocku , tak to ma zvuk , ako keby sa polka zubov z prevodovky vylamala 
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
-
batul
- Nováček

- Příspěvky: 178
- Registrován: 09.02.2008 12:24
Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach
Musim rict, ze mam s trojkou podobny problem, pri vyssich otackach jde hur zaradit. A zpatecka teda taky neni zadny zazrak. Da se s tim zit, ale jsou to takovy veci, ktery trochu kazi radost z jizdy.
Ford Focus III 1,6 Ekobuřt/110kW Titanium
- misoo
- Test driver

- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach
vies ako to je... kam nechodi synchro, tam nechodi zubarmisoka píše:No ta spiatocka na 1.6tkach benaloch je dost dobry vtip , auto za cca pol miliona a ked zaradujes spiatocku , tak to ma zvuk , ako keby sa polka zubov z prevodovky vylamala
- Merdy
- Pokročilý

- Příspěvky: 545
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Rožnov pod Radhoštìm
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach
Mně tam trojka padá jak po másle
Ale spátečka pokaždé napočítá o jeden zub míň

- victor
- Junior

- Příspěvky: 293
- Registrován: 24.02.2008 22:13
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach
nesmies radit ako dochodca
, my co radime z 2
3 za 0.1 ms tak nam to proste nejde, ono ta prevodovka si nejak nestiha uvedomovat kde ta paka kruci uz je 
- david.novoty
- Nováček

- Příspěvky: 9
- Registrován: 06.06.2008 21:06
- Bydliště: Liberec, Praha
Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach
Ahoj, přečetl jsem si tvůj problém a bohužel v tom nejsi sám. Přesně jak píšeš, 19x z 20 zařadim v pohodě a jednou narazim na překážku a musím řadit znova. Stává se to i při řazení dolů ze 4., ale tam pomůže meziplyn.
No, ať tak nebo tak, čekal bych že u nového auta s tím takové problémy nebudou. Mám najeto cca 22000km a asi se to teď stává méně často, ale když už, tak bohužel vždy v situaci kdy chci řadit rychle. V servisu jsem to říkal, prý to jde více ztuha, což je běžné, ale nic neodhalili...no, mám na servisi svůj názor, takže se tím spíš vůbec nezabývali(tak možná na parkovišti). Bohužel podle příznaků to vede na synchronizaci 3.
O oleji dle specifikace po FL jsem taky přemýšlel, ale hodně pochybuju o ochotě ve fordu. V servisech se dnes nic neopravuje, málo kdo přemýšlí hlavou a málo kdo to má v popisu práce-co je v manuálu to je svatý(případným servismanům se omlouvám)jen se vyměnuje. Z této logiky práce usuzuji, že VIN mého auta se neshoduje se specifikací řidšího oleje, tudíž je to nekompatibilní. Jinou otázkou je, jestli se při FL změnil jen olej jak se všude uvádí. Se změnou viskozity oleje můžou souviset třeba ložiska uložení oz. kol, povrchová úprava pod nimi, změna těsnění apod.
Prostě při příští návštěvě servisu se o tom zase zmíním a uvidím.
No, ať tak nebo tak, čekal bych že u nového auta s tím takové problémy nebudou. Mám najeto cca 22000km a asi se to teď stává méně často, ale když už, tak bohužel vždy v situaci kdy chci řadit rychle. V servisu jsem to říkal, prý to jde více ztuha, což je běžné, ale nic neodhalili...no, mám na servisi svůj názor, takže se tím spíš vůbec nezabývali(tak možná na parkovišti). Bohužel podle příznaků to vede na synchronizaci 3.
O oleji dle specifikace po FL jsem taky přemýšlel, ale hodně pochybuju o ochotě ve fordu. V servisech se dnes nic neopravuje, málo kdo přemýšlí hlavou a málo kdo to má v popisu práce-co je v manuálu to je svatý(případným servismanům se omlouvám)jen se vyměnuje. Z této logiky práce usuzuji, že VIN mého auta se neshoduje se specifikací řidšího oleje, tudíž je to nekompatibilní. Jinou otázkou je, jestli se při FL změnil jen olej jak se všude uvádí. Se změnou viskozity oleje můžou souviset třeba ložiska uložení oz. kol, povrchová úprava pod nimi, změna těsnění apod.
Prostě při příští návštěvě servisu se o tom zase zmíním a uvidím.
Ford Focus II 1.6 16v 100hp Trend+ 5d HB red Tango 2007


- Redmann
- Junior

- Příspěvky: 491
- Registrován: 18.03.2008 23:58
- Bydliště: Bratislava
Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach
Mam rovnaky problem, z 2 na 3 obcas nejde... :-/
- Gromik
- Pokročilý

- Příspěvky: 930
- Registrován: 22.07.2008 08:46
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach
Taky přidám svou zkušenost. FoFo II mám zhruba dva měsíce, je to ještě mladíček (13.600km) a při prvních jízdách šla trojka taky ztuha, resp. někdy nešla zařadit vůbec (na otáčkách nezáleželo), jako bych narazil na překážku ... teď již o něčem podobném ani nevím (i při 5.000 tam trojka krásně zapadne), takže si myslím, že to bylo zkrátka rukama
- protože na autě se zatím nedělalo.
A třeba můj otec si auto na chvíli půjčil a taky říkal, že mu tam asi 2-3x taky nechtěla skočit trojka, ale prý to je trochu jinou dráhou. Je třeba zakvedlat trochu víc jakoby k pětce nebo tzv. "nadvakrát" - dvojka - neutral - a jen potáhnout dopředu na trojku, ale to je pro pomalé důchodce
, já už tam teď trojku "kopu" rychle a bez problémů, ale na začátku jsem se s tím taky setkal.
A třeba můj otec si auto na chvíli půjčil a taky říkal, že mu tam asi 2-3x taky nechtěla skočit trojka, ale prý to je trochu jinou dráhou. Je třeba zakvedlat trochu víc jakoby k pětce nebo tzv. "nadvakrát" - dvojka - neutral - a jen potáhnout dopředu na trojku, ale to je pro pomalé důchodce
- Redmann
- Junior

- Příspěvky: 491
- Registrován: 18.03.2008 23:58
- Bydliště: Bratislava
Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach
Tiez sa mi zda, ze to uz ide lepsie.
Gromik, to je slusny vykon, za dva mesiace 13 000 km...
Gromik, to je slusny vykon, za dva mesiace 13 000 km...
- Gromik
- Pokročilý

- Příspěvky: 930
- Registrován: 22.07.2008 08:46
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach
Nene, těch 13.500 jsem nenajezdil jáRedmann píše:Tiez sa mi zda, ze to uz ide lepsie.
Gromik, to je slusny vykon, za dva mesiace 13 000 km...
- oyapparov
- Nováček

- Příspěvky: 92
- Registrován: 26.07.2008 15:12
Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach
Mam stejny problem, to jsem si vsiml hned pri koupi. Kdyz jsem shanel auto, tak zkusil nekolik fofo2 vcetne testovaci jizdy u autosalonu, a to bylo na vsech. Obcas to naskoci bez problemu, obcas musim na neutral a znovu.
Manzelka to vshimla hned taky, ona ridi Fiat Pandu, a tam je to v poho.
Moc s toho hlavu nedelam, trochu me trapi jina vec: pri zmene rychlosti se mi vzdu lomcuje auto, spojka pusobi hned na zacatku, a musim opravdu davat pozor a velme pomalu ji poustet, ale stejne neni to hladky, zvlast' kdyz musim rozjet trochu rychleji na krizovatce abych ne zdrzoval provoz. nevim jestli proste musim k tomu zvyknout nebo se to da upravit. Nema s tim nekdo zkusenost?
Diky a sory za malej oftop:)
Manzelka to vshimla hned taky, ona ridi Fiat Pandu, a tam je to v poho.
Moc s toho hlavu nedelam, trochu me trapi jina vec: pri zmene rychlosti se mi vzdu lomcuje auto, spojka pusobi hned na zacatku, a musim opravdu davat pozor a velme pomalu ji poustet, ale stejne neni to hladky, zvlast' kdyz musim rozjet trochu rychleji na krizovatce abych ne zdrzoval provoz. nevim jestli proste musim k tomu zvyknout nebo se to da upravit. Nema s tim nekdo zkusenost?
Diky a sory za malej oftop:)
- Gromik
- Pokročilý

- Příspěvky: 930
- Registrován: 22.07.2008 08:46
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach
Opět si myslím, že je to o zvyku. Naše Felda už ani neví, co to vlastně spojka znamená, takže když sednu do Focusu, taky mi to občas "poskočí"
Hlavu si s tím ale nelámu, vím totiž, že chyba je mezi volantem a sedačkou a že se to (snad) časem naučím hladčeji 
- oyapparov
- Nováček

- Příspěvky: 92
- Registrován: 26.07.2008 15:12
Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach
To mz bzlo prekvapeni, kdzy mi sedla manzelka za volant. I kdyz je pro me ostuda priznat ze je skusenejsim ridicem, ale je to proste fakt. Slo ji to perfectne hladce, i kdyz taky obcas ma problem s trojkou a obcas ji auto trhne, takze problem je urcite za volantem, chudak fofik to asi bude muset prezit:((
- victor
- Junior

- Příspěvky: 293
- Registrován: 24.02.2008 22:13
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach
dnes ma ta trojka vazne nasr*l*, uz sa mi to dlho nestalo, ale predbiehal som nejaky pomaly focus v zakrute, podradim do dvojky trhnem ho, este kusok a idem sa zaradit a zrazu.. nejde mi zaradit 3! zabil som 2 sek. a skoro ma prevalcovalo auto v protismere

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host









