Stránka 11 z 74
Napsal: 26.08.2007 21:18
od pelen
To jsi mel super stesti. Dovedu si te predtavit, jak jsi jasal radosti.

Napsal: 27.08.2007 21:19
od Jozkablack
misulka píše:Nazdárek,můžeš si připsat na seznam další čerpadlo na márách. Diagnostika motoru u Fokiho hlásí závadu na čerpadle,zatím jezdím dál a čekám každý den kdy se nerozjedu,zatím šetřím krejcárky. Je to 1.8 TDDi rok 99

Zatim si Tě připisovat nebudu, dokud jezdíš bez problemů, neni porucha

Motorizace i ročník by ale odpovídali, takže Ti držim palce ať máš ještě spoustu času na šetření!!

Vlastně držim palce ať to jezdí dokud to auto budeš mít!
Napsal: 27.08.2007 21:22
od Jozkablack
wildman píše:Neviem, ci ratas aj "novsie" rocniky, ale to moje cerpadlo taktiez odislo.
Cuduju sa aj v servise...
Tak u TDCi je to raritka, já tě připočtu ač nerad

8xTDDi r.v. 99, 3xTDDi r.v. 00 a jedno TDCi r.v.03

Napsal: 05.10.2007 14:01
od toms2
Chci se zeptat jaj jsem měnil vstřikovaci čerpadlo asi před pul rokem tak se chci zeptat jestli jste museli nechavat přehravat imobilizer,jak se imobilizer nechal přehrat tak už to nove čerpadlo fungovalo nebo jsem byl nějaka vyjimka, stare čerpadlo bylo s končicim čislem 002 nebo mam ted v autě čerpadlo s číslem 004 a proto se to muselo nechavat přehravat ale to asi tak nebude. DIKY VŠEM ZA ODPOVĚDI.
Napsal: 05.10.2007 21:57
od jamaka
toms2 píše:Chci se zeptat jaj jsem měnil vstřikovaci čerpadlo asi před pul rokem tak se chci zeptat jestli jste museli nechavat přehravat imobilizer,jak se imobilizer nechal přehrat tak už to nove čerpadlo fungovalo nebo jsem byl nějaka vyjimka, stare čerpadlo bylo s končicim čislem 002 nebo mam ted v autě čerpadlo s číslem 004 a proto se to muselo nechavat přehravat ale to asi tak nebude. DIKY VŠEM ZA ODPOVĚDI.
nie je to cislom cerpadla, je to elektronikou na vrchu cerpadla.
Napsal: 06.10.2007 09:34
od jery
to Toms2:ty tam mas teraz cerpadlo z konc.cislom 04? ja viem,ze do fofo1 sa davali 4 druhy cerpadiel,koncove cisla 02,06,07,08.cislo 02 je zamenitelne s 07,a cislo 06 je zamenitelne s 08. do rocnikov 99,00 sa najviac davali 02 a najviac aj odchadzali.este taka mala rada-rozpraval som sa s jednym machrom a ten hovoril,ze po roku 01 uz neodchadzali cerpadla tddi.nie preto ze by urobili konstrukcnu zmenu,ale zevraj zacali davat palivovy filter s mensou priepustnostou.u tdci obcas odchadzaju cerpadla z dovodu zadierania a tvorbe pilin vo vnutri.noooo toto su moje poznatky
Napsal: 06.10.2007 18:52
od toms2
moc krát děkuji za odpovědi.
Napsal: 10.10.2007 12:35
od hihi
ráno jsem nenastartoval... co napsat víc?...nic
Napsal: 10.10.2007 18:17
od pelen
a nebylo to jen chladem?
Napsal: 10.10.2007 20:36
od toms2
nebo nějake čidlo?
Napsal: 10.10.2007 21:29
od hihi
eeee "9202" diagnostika přístrojovky... Když by to bylo jen zavzdušněné, byla by chybová hláška stejná? Mám kolem vstřiku na prvním (?) válci evidentně naftu... foto dodám
Napsal: 10.10.2007 21:45
od hihi
Napsal: 11.10.2007 14:20
od toms2
A odkud ti to kape přimo s te hadičky nebo vysokotlaka trubička nevydržela .ale spiš se mi to zda podle fotky jak by to prosakovalo kolem vstřikovače nafty-vstřikovaci trysky.
Napsal: 11.10.2007 17:44
od hihi
Odpověď neznám, protože rozebírat to bude až můj dvorní mechanik a až zítra.
Napsal: 11.10.2007 19:37
od pelen
Drzim ti palce, aby to byla jen ta jednodussi a levnejsi chyba.