
Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9479
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
Zkus a pak dej vedet jestli si poznal rozdil 

- Slid
- Pokročilý
- Příspěvky: 858
- Registrován: 27.07.2011 16:33
- Bydliště: Praha / Semily
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
Ja teda nikdy nepoznal zadny rozdil v palivu
At je to nafta z Globusu nebo Verva, porad to jede a zere stejne a hodnoty kourivosti na bezne palivo urcite nemaji az tak zasadni vliv
Ja z 90% tankuju jen na Lukoil nebo Globus a pridavam zimni VIF po cely rok na 20l jednu odmerku
Pridani VIF poznat je na klidnejsim chodu motoru a startech. Zimni davam zamerne cely rok, protoze mi prijde motor klidnejsi a tizsi nez na letni a dal jsem tak i na doporuceni.
Stanley_vy: vstriky, atd atd jak pises na to bych zapomnel pokud mas vazne nalitano takhle malo jak si psal. NA STK u novych aut to ukazuje 0 dle vyjadreni technika.


Ja z 90% tankuju jen na Lukoil nebo Globus a pridavam zimni VIF po cely rok na 20l jednu odmerku

Stanley_vy: vstriky, atd atd jak pises na to bych zapomnel pokud mas vazne nalitano takhle malo jak si psal. NA STK u novych aut to ukazuje 0 dle vyjadreni technika.
Mondeo, 2.0 TDCi 85kW, combi, r.v. 12/2006, EURO 4 + DPF, Futura X, Webasto
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
Mne by to nedalo, dal by som si to odmerat na inom STK. Celkom nechapem, ako moze mat auto so !zdravym! DPF zvysenu kourivost. Podla mna moze mat jedine zvysene zanasanie DPF a castejsiu regeneraciu.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13466
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
Ci to vobec merali...
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5698
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
Slid: Kilometry sedí 100% a posledních 75 tis. km auto nevidělo jinou naftu než Vervu nebo Maxxmotin.
Vzhledem k tomu, že mi u měření nedovolili být, tak samozřejmě nevím, jestli auto skutečně měřili. Každopádně týden přede mnou byl na stejné stanici kolega z práce s Octávii, rv. 2001,najeto dle tachometru 243 tis. km, reálně minimálně o 100k km víc a kouřivost měl nejmenší za posledních šest let, takže...
Vzhledem k tomu, že mi u měření nedovolili být, tak samozřejmě nevím, jestli auto skutečně měřili. Každopádně týden přede mnou byl na stejné stanici kolega z práce s Octávii, rv. 2001,najeto dle tachometru 243 tis. km, reálně minimálně o 100k km víc a kouřivost měl nejmenší za posledních šest let, takže...
- Slid
- Pokročilý
- Příspěvky: 858
- Registrován: 27.07.2011 16:33
- Bydliště: Praha / Semily
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
Stanley_vy: ja bych to prestal resit, tak i tak ses v normalu a splnujes. 

Mondeo, 2.0 TDCi 85kW, combi, r.v. 12/2006, EURO 4 + DPF, Futura X, Webasto
- Sobull
- Zkušený
- Příspěvky: 1393
- Registrován: 24.08.2009 18:09
- Bydliště: Polička
Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
Hlavně buď opatrnej, tohle vlákno dost sledujou místní děti Země a mohl bys být zařazen do škatulky "vrah našich dětí".
Naférovku se tam stav a zeptej se jestli to měří nebo ne. Já třeba vím, že moje auto se měření vůbec neúčastní, prý "kdo si vezme na triko, že se to tady rozpadne".
Vůbec nechápu, jak ty naše STK a ME můžou fungovat. Mě to neměří a ještě mám na protokolu i na té kartičce od ME napsaný součinitel 1,26 a v techničáku 0,51. Bordel na bordel.

Naférovku se tam stav a zeptej se jestli to měří nebo ne. Já třeba vím, že moje auto se měření vůbec neúčastní, prý "kdo si vezme na triko, že se to tady rozpadne".
Vůbec nechápu, jak ty naše STK a ME můžou fungovat. Mě to neměří a ještě mám na protokolu i na té kartičce od ME napsaný součinitel 1,26 a v techničáku 0,51. Bordel na bordel.
FFII kombi 2,0TDCI, 2006
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
Myslim ze mu ide o to, ze ak to namerali spravne, tak ma s motorom nejaky problem a lepsie je to podchytit este v pociatocnej faze.
Ak mi vyskocia na emisiach napr CO tak jedna vec su Deti Zeme a druha vec je ta, ze je nieco s motorom a bud ho vylagrujem alebo to opravim vcas.
Ak mi vyskocia na emisiach napr CO tak jedna vec su Deti Zeme a druha vec je ta, ze je nieco s motorom a bud ho vylagrujem alebo to opravim vcas.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- Slid
- Pokročilý
- Příspěvky: 858
- Registrován: 27.07.2011 16:33
- Bydliště: Praha / Semily
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
Kdyby mel 2 3 4 5 hodnotu, kdyz jsou ko vstriky, nebo zere olej, nebo tak neco, nereknu ani slovo, ale kdyz ma 0,23 nebo kolik to mel
tak neni co resit, bezne lidi co podtaci diesel, nebo maji stale lehkou nohu a neprejedou otacky pres 2000 maji treba 0,5 - 0,6 a je to stale v norme. Pokud by vazne chtel neco udelat, tak bych maximalne koukl na egr a vycistil a dal mu poradne napit nafty na dalnici, pokud mozno Nemecke 


Mondeo, 2.0 TDCi 85kW, combi, r.v. 12/2006, EURO 4 + DPF, Futura X, Webasto
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
Stanley_vy :
Dalsi kandidat na rozsirenie nabidky AAA
Teraz k veci :
Problem niekde je, osobne si myslim, ze v DPF. Pokial by bol OK, tak taketo cmudenie nedovoli. Nebrodil si nejaku mlaku a vyfuk s DPF bol predtym poriadne nazhaveny vypalovanim pavukov ? Toto vyzera, akoby bolo jadro DPF napoly rozpadnute. Druha alternativa je taka, ze sa to ani neobtazovali merat, co by ale bez ponechania vsimneho asi neslo (aspon u nas na SK urcite nie). Kked motor pri merani dymivosti volnou akceleraciou vyhodi ventily vyfukom nie je problem STK, ale majitela. Taketo auto automaticky neprejde, pretoze ma nefunkcny obmedzovac otacok
Dalsi kandidat na rozsirenie nabidky AAA

Teraz k veci :
Problem niekde je, osobne si myslim, ze v DPF. Pokial by bol OK, tak taketo cmudenie nedovoli. Nebrodil si nejaku mlaku a vyfuk s DPF bol predtym poriadne nazhaveny vypalovanim pavukov ? Toto vyzera, akoby bolo jadro DPF napoly rozpadnute. Druha alternativa je taka, ze sa to ani neobtazovali merat, co by ale bez ponechania vsimneho asi neslo (aspon u nas na SK urcite nie). Kked motor pri merani dymivosti volnou akceleraciou vyhodi ventily vyfukom nie je problem STK, ale majitela. Taketo auto automaticky neprejde, pretoze ma nefunkcny obmedzovac otacok

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5698
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
Našel jsem si, co je to mlaka a myslím, že jsem ničím takovým neprojel. Normálně to nedělám.
Takový rozpadlý filtr by se ale měl nějak projevit ne? Třeba špatným rozdílem tlaků před a za filtrem?

- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
Rozdiel tlakov by este mohol byt na spodnej hranici ale v norme, no z vyfuku by uz siel cmud, ktory prenikol prasklinami filtra.
Mlaka (louže) do polky kolesa ma nezastavi
Mlaka (louže) do polky kolesa ma nezastavi

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5698
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
Nepamatuju si, že bych nějakou velkou mlaku projížděl.
No uvidíme. Podle km, by měl být DPF na hranici životnosti. Kouř z výfuku nepozoruju ani když se tomu pořádně šlápne za krk. 


- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
Ak mas takyto vyfuk, tak potom nemozes ma zvysene hodnoty kourivosti:
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13466
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
Ja mam taky na 15 rocnom benzine 

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů