Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Odpovědět
Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9479
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Příspěvek od phofy » 29.04.2014 22:37

Zkus a pak dej vedet jestli si poznal rozdil :palec_nahoru:

Uživatelský avatar
Slid
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 858
Registrován: 27.07.2011 16:33
Bydliště: Praha / Semily
Kontaktovat uživatele:

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Příspěvek od Slid » 30.04.2014 08:26

Ja teda nikdy nepoznal zadny rozdil v palivu :D At je to nafta z Globusu nebo Verva, porad to jede a zere stejne a hodnoty kourivosti na bezne palivo urcite nemaji az tak zasadni vliv :?
Ja z 90% tankuju jen na Lukoil nebo Globus a pridavam zimni VIF po cely rok na 20l jednu odmerku :) Pridani VIF poznat je na klidnejsim chodu motoru a startech. Zimni davam zamerne cely rok, protoze mi prijde motor klidnejsi a tizsi nez na letni a dal jsem tak i na doporuceni.
Stanley_vy: vstriky, atd atd jak pises na to bych zapomnel pokud mas vazne nalitano takhle malo jak si psal. NA STK u novych aut to ukazuje 0 dle vyjadreni technika.
Mondeo, 2.0 TDCi 85kW, combi, r.v. 12/2006, EURO 4 + DPF, Futura X, Webasto

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Příspěvek od Nicco » 30.04.2014 10:02

Mne by to nedalo, dal by som si to odmerat na inom STK. Celkom nechapem, ako moze mat auto so !zdravym! DPF zvysenu kourivost. Podla mna moze mat jedine zvysene zanasanie DPF a castejsiu regeneraciu.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13466
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Příspěvek od stano. » 30.04.2014 10:33

Ci to vobec merali...

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5698
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Příspěvek od Stanley_vy » 30.04.2014 10:38

Slid: Kilometry sedí 100% a posledních 75 tis. km auto nevidělo jinou naftu než Vervu nebo Maxxmotin.

Vzhledem k tomu, že mi u měření nedovolili být, tak samozřejmě nevím, jestli auto skutečně měřili. Každopádně týden přede mnou byl na stejné stanici kolega z práce s Octávii, rv. 2001,najeto dle tachometru 243 tis. km, reálně minimálně o 100k km víc a kouřivost měl nejmenší za posledních šest let, takže...

Uživatelský avatar
Slid
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 858
Registrován: 27.07.2011 16:33
Bydliště: Praha / Semily
Kontaktovat uživatele:

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Příspěvek od Slid » 30.04.2014 10:44

Stanley_vy: ja bych to prestal resit, tak i tak ses v normalu a splnujes. :wink:
Mondeo, 2.0 TDCi 85kW, combi, r.v. 12/2006, EURO 4 + DPF, Futura X, Webasto

Uživatelský avatar
Sobull
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1393
Registrován: 24.08.2009 18:09
Bydliště: Polička

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Příspěvek od Sobull » 30.04.2014 10:50

Hlavně buď opatrnej, tohle vlákno dost sledujou místní děti Země a mohl bys být zařazen do škatulky "vrah našich dětí". :D
Naférovku se tam stav a zeptej se jestli to měří nebo ne. Já třeba vím, že moje auto se měření vůbec neúčastní, prý "kdo si vezme na triko, že se to tady rozpadne".
Vůbec nechápu, jak ty naše STK a ME můžou fungovat. Mě to neměří a ještě mám na protokolu i na té kartičce od ME napsaný součinitel 1,26 a v techničáku 0,51. Bordel na bordel.
FFII kombi 2,0TDCI, 2006

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Příspěvek od Nicco » 30.04.2014 11:07

Myslim ze mu ide o to, ze ak to namerali spravne, tak ma s motorom nejaky problem a lepsie je to podchytit este v pociatocnej faze.
Ak mi vyskocia na emisiach napr CO tak jedna vec su Deti Zeme a druha vec je ta, ze je nieco s motorom a bud ho vylagrujem alebo to opravim vcas.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
Slid
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 858
Registrován: 27.07.2011 16:33
Bydliště: Praha / Semily
Kontaktovat uživatele:

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Příspěvek od Slid » 30.04.2014 11:52

Kdyby mel 2 3 4 5 hodnotu, kdyz jsou ko vstriky, nebo zere olej, nebo tak neco, nereknu ani slovo, ale kdyz ma 0,23 nebo kolik to mel :roll: tak neni co resit, bezne lidi co podtaci diesel, nebo maji stale lehkou nohu a neprejedou otacky pres 2000 maji treba 0,5 - 0,6 a je to stale v norme. Pokud by vazne chtel neco udelat, tak bych maximalne koukl na egr a vycistil a dal mu poradne napit nafty na dalnici, pokud mozno Nemecke :D
Mondeo, 2.0 TDCi 85kW, combi, r.v. 12/2006, EURO 4 + DPF, Futura X, Webasto

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Příspěvek od V12 » 03.05.2014 20:44

Stanley_vy :
Dalsi kandidat na rozsirenie nabidky AAA :mrgreen:

Teraz k veci :
Problem niekde je, osobne si myslim, ze v DPF. Pokial by bol OK, tak taketo cmudenie nedovoli. Nebrodil si nejaku mlaku a vyfuk s DPF bol predtym poriadne nazhaveny vypalovanim pavukov ? Toto vyzera, akoby bolo jadro DPF napoly rozpadnute. Druha alternativa je taka, ze sa to ani neobtazovali merat, co by ale bez ponechania vsimneho asi neslo (aspon u nas na SK urcite nie). Kked motor pri merani dymivosti volnou akceleraciou vyhodi ventily vyfukom nie je problem STK, ale majitela. Taketo auto automaticky neprejde, pretoze ma nefunkcny obmedzovac otacok :mrgreen:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5698
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Příspěvek od Stanley_vy » 05.05.2014 08:34

Našel jsem si, co je to mlaka a myslím, že jsem ničím takovým neprojel. Normálně to nedělám. :mrgreen: Takový rozpadlý filtr by se ale měl nějak projevit ne? Třeba špatným rozdílem tlaků před a za filtrem?

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Příspěvek od V12 » 05.05.2014 08:55

Rozdiel tlakov by este mohol byt na spodnej hranici ale v norme, no z vyfuku by uz siel cmud, ktory prenikol prasklinami filtra.
Mlaka (louže) do polky kolesa ma nezastavi :twisted:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5698
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Příspěvek od Stanley_vy » 05.05.2014 12:06

Nepamatuju si, že bych nějakou velkou mlaku projížděl. :) No uvidíme. Podle km, by měl být DPF na hranici životnosti. Kouř z výfuku nepozoruju ani když se tomu pořádně šlápne za krk. :)

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Příspěvek od Nicco » 05.05.2014 13:42

Ak mas takyto vyfuk, tak potom nemozes ma zvysene hodnoty kourivosti:
DPF vyfuk.png
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13466
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Příspěvek od stano. » 05.05.2014 14:09

Ja mam taky na 15 rocnom benzine :ble2:

Odpovědět

Zpět na „DPF a vše okolo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů