Stránka 11 z 202

Napsal: 12.12.2007 16:20
od Bravik
No výborně.. Ten vlnitý plast tam mám taky. Tak to je snad ta lepší varianta....
Jinak v pátek kolem třetí to budu mít už hotové a hned valím do Bratislavy... tak to hned testnu na pořádnou vzdálenost. :wink: Jsem zvědavej...
Zatím a hoj a a dík. J.

Napsal: 16.12.2007 12:53
od akumulator
No tak to pak sem hod fotky, at mame predstavu jak to vypada na 1.8. Zatim jsou tu vyfocene jen 1.6...

Napsal: 17.12.2007 01:33
od Bravik
Ahoj.. Tak tady jsou ty fotky. Mám pocit, že v té 1,8mě je to proti 1,6tce celé pěkně našlapané... :?
Hlavně to umístění řídící jednotky se mi nezdá zrovna nejideálnější... Trochu tam bude překážet. A´t už při výměně žárovky ve světle, tak i třeba řemene...
No posuď sám....

Napsal: 17.12.2007 18:39
od akumulator
No me to prijde docela pekne udelane. U 1.8 je to holt jinac - sani mas vzadu nikoli vepredu, takze ta nase chobotnice neni na prvnipohled videt. S tou ridici jednotkou mas ale asi pravdu. Vedle baterky jak ji mam ja by ti nevesla?

A co Flashlube? Budes porizovat? Na 1.8 mozna neni potreba, ale zas za tech 1500kc to klidne spani asi stoji ;-)

Napsal: 23.12.2007 12:11
od Bravik
Ahoj....
No vedle baterky by se zřejmě vešla, ale tak nějak to nikdo moc neřešil.... Tak nějak jsem přišel k hotovému... :-/
Jinak ten flashlube už tam mám taky... Bylo to v ceně.... mrkni

Napsal: 04.01.2008 19:55
od Majo
Chlapi a čo je lepšie pri LPG keď ma motor nastavenie ventilov hydroštel alebo podloškami, alebo je to jedno.

Napsal: 04.01.2008 20:12
od Juhelak
Ty hydrostely uz resim tady:
http://www.ford-focus.cz/modules.php?na ... pic&t=7371.
Stale se mne nedari zjistit, jestli ta 1.6 85kW ma hydrostely ci ne. 1.6 74 kW to nema urcite.
Obecne si myslim, ze vzhledem k moznemu zaklepavani ventilu, kterymi trpi ford motory protoze nemaji pravdepodobne tvrzena sedla ventilu by bylo lepsi, aby se pripadna vule nastavovala automaticky. Zkratka aby se to nemuselo tak casto hlidat, aby nejaky ventil zustal bez vule, protoze nasledky jsou evidentni.

Napsal: 13.01.2008 20:17
od Zdenekold
Juhelaku: já bych problém v hlídání ventilů osobně neviděl, právě naopak. Mám Feldu, kde ventily nechávám kontrolovat pravidelně při výměně oleje a náklady jsou skoro "nulanulanic". Pro šikovného mechanika není kontrola nic složitého, takže asi tolik.
Otázka zní ( a psal jsem ji i do druhého fóra), co se vlastně při onom zaklepání ventilů může všechno pokazit a co případně měnit. A hlavně za kolik.

Napsal: 13.01.2008 22:06
od Juhelak
S tou kontrolou to nebude tak hrozne si myslim, ale se serizenim asi jo. Taky jsem mel Favorita na plyn a ventily drzely bez problemu, a kdyz bylo potreba postelovat, stacil jeden klic a sroubovak. U Forda jsou k tomu potreba nejake hrnicky, ktere se musi specialne objednavat (na vlastni oci jsem to nevidel, ale uz se to tady nekolikrat projednavalo), coz se mne zda krok zpet oproti Felde ci Favoritu.
Jinak jsem na tom vlaknu Vhodny motor pro LPG dal odkaz na clanek o Flashlube, ktery popisuje, co se stane pri zaklepani ventilu a jak se to projevuje. Jak se to opravuje nevim, asi se musi menit cela hlava, coz by bylo asi drahe??
Asi pujdu do te 74kW verze, to casovani se mne zda slozite, a dle hesla "co se muze pokazit, to se pokazi" dam prednost jednoduchosti.

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 10.03.2008 15:35
od antonin vlasak
Ahoj čtu tady reakce přestavby na lpg.Taky jsem si nechal předělat fucuse na landi renzo u prostějovské firmy Fedor cena byla 34 000,- ale moje skušenost byla jiná kdy po cca 50 000 km začal motor značně vynechávat a zhasinat na volnoběch. Při reklamaci u pana Fedora jsem se dověděl že mam špatné vstřikovače zaruka a oprava by mě stala 10 000,-.Tak jsem začal jezdit na benzín kde to taky blblo a ve fordu řekli že mam upálené ventily kvuli plynu. Při reklamaci u firmy fedor byli na mě až sprostí že se na to záruka nevstahuje a vyhodili mě.

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 10.03.2008 16:06
od akumulator
Hmm, zajimava reakce...

Muzu se zeptat, esli jsi tam mel FlashLube a jak bylo nastavene (kolik kapek za minutu pri volnobehu)?

Jaky motor? 1.8 nebo 1.6? Kolik najeto pred instalaci LPG?

Diky,

Mira

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 19.05.2008 09:54
od tomason
antonin vlasak píše:Ahoj čtu tady reakce přestavby na lpg.Taky jsem si nechal předělat fucuse na landi renzo u prostějovské firmy Fedor cena byla 34 000,- ale moje skušenost byla jiná kdy po cca 50 000 km začal motor značně vynechávat a zhasinat na volnoběch. Při reklamaci u pana Fedora jsem se dověděl že mam špatné vstřikovače zaruka a oprava by mě stala 10 000,-.Tak jsem začal jezdit na benzín kde to taky blblo a ve fordu řekli že mam upálené ventily kvuli plynu. Při reklamaci u firmy fedor byli na mě až sprostí že se na to záruka nevstahuje a vyhodili mě.
Chci předělat FocusII na LPG tento pán neodpovídá na SZ ani e-mail :!:

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 19.05.2008 11:18
od akumulator
Nj, buhvi jak to s panem Vlasakem doopravdy je... Za celou dobu co je na foru, tak tu pridal jediny prispevek a v nem plive na Fedor. Ze by konkurence??!

Ja byl s Fedorem spokojeny, viz prispevky vyse - tim samozrejme nechci rict, ze jsou neomylni a ze nekdo jiny nemohl mit s nimi problem.

O zaklepavani se vi, resi se to pomoci Flashlube, mozna panu Vlasakovi bylo lito penez za primazavani, neposlechl rady mechaniku a pak nedopadl dobre.

Ja bych to s tema ventilama nevidel tak cerne. Dyz si to clovek pohlida, obcas zkontroluje vuli, pripadne seridi, nezapomene se doplnit Flashlube, tak neni problem. Ostatne je tu spousta lidi na foru co na plyn najeli 160tis a vse chodi jak ma... Pokud by nahodou problem byl, tak hlava na benzin se da sehnat kolem 3tis kc, coz zas takova palka neni...

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 19.05.2008 11:26
od Zdenekold
Samozřejmě, pokud by k tomu došlo někdy přes 100 tkm, tak je to zanedbatelná položka. A to doslova.

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 23.05.2008 22:51
od Wolf2
Jak jsem psal někde jinde ,mám doma jeden plonkovní Flashlube KIT "novej" tak pokud se bude někomu hodit dejte vědět :wink: