Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT

Odpovědět
zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8973
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od zirafak » 24.10.2008 07:44

niekedy nechapem misoka,naco si presiel k nam benzinakom :mrgreen:

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Boban » 24.10.2008 07:45

myslím, že další motory budou třeba zase 1,6 ale budou mít v sobě míchačky v podobě kompresoru a turb :idea:

Uživatelský avatar
misoka
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 951
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od misoka » 24.10.2008 07:45

zirafak píše:niekedy nechapem misoka,naco si presiel k nam benzinakom :mrgreen:
Psst , diesel si nikdy neodpustim vyzdvihnut ako provokaciu pre vlada :twisted:
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8973
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od zirafak » 24.10.2008 07:50

Ahaaa :idea: ,tak nic som nepovedal :wink:

Uživatelský avatar
mehturt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2708
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: SC
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od mehturt » 24.10.2008 07:53

ked sem dorazil killer, urcite napise:
ja som si tento motor kupil lebo bol lacny a v akcii :D
2013 Focus kombi
bolo: 2007 Focus kombi 1.6 Ti-VCT Ghia-X
Obrázek

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od killerhammer » 24.10.2008 08:29

ja som si tento motor kupil lebo bol lacny a v akcii :mrgreen:
...ale uz idem kazdu chvilu zacat setrit na ST, len mi to stale nejako nevychadza 8)
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od vcedula » 24.10.2008 09:02

myslim, ze mozem napisat svoj nazor :) a nebude to reakcia na misoku :)

1 rok som jazdil som svojim 2.0 107kW. Potom sa mi pokazil a dostal som v servise taktiez Fofo ale 1.6 74kW. Ked som do toho nasadol, tak prve, co ma zaujalo, bola rakcia na plyn, ten motor ide omnoho lahsie do otacok. Druhe, co ma prekvapilo, ze celkom dobre tahal. Samozrejme sprinty na semaforoch neprichadzali do uvahy, ale aj ked sme sedeli v aute dvaja (s vahou za minimalne 3), ale na normalne jazdenie to auto islo fajn.

No ale ked som si prisiel pre svoj dvojliter a pridal tomu trochu plynu, tak som sa vysmieval 5 min v kuse. 107kW je uplne niekde inde, neporovnatelne so 74kW.

Zalezi od toho, co clovek chce. Ked chce clovek auto len ako nakladovu polozku, na kazdodenne jazdenie, tak 1.6 74kW je uplne postacujuca, nic viac nepotrebuje. Ale ak chce clovek auto pre radost, ze si s nim niekedy vybehne, nazbiera adrenalin a pod, tak 74kW je nic, je to slabe. Neviem ako je na tom silnejsia 1.6, ale neocakavam nejaky extremny rozdiel, okrem vysokych otacok, kde ma navrch oproti 74kW, takze tam by sa snad dalo aj uzivat.

Vidim to tak, ze 1.6 74kW je eko pohodicka, 1.6 85kW je eko s moznostou pozitku a 2.0 107kW je uz o pozitku a bez eco. 1.8 som este nejazdil, ale bude to nieco take ako 1.6 85kW ale s tym, ze to taha aj na nizkych otackach.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od killerhammer » 24.10.2008 09:08

kW je nieco naco si rychlo zvyknes a potom ti menej nestaci.
je to ako droga 8)
presne ako napisal mehturt, ci mas viacej kW, xces viacej navyse. nikdy sa to neskonci :wink:
zastavit ta mozu iba peniaze, ze proste to auto neuzivis, potom kradnes po obchodoch, potrebujes na davku (benzin) :mrgreen:

zhrniem to: ten kto na to ma alebo kradne, ten to ma :mrgreen: ten kto na to nema, ten ma 1.6 ako ja :mrgreen:
Naposledy upravil(a) killerhammer dne 24.10.2008 09:13, celkem upraveno 1 x.
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
misoka
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 951
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od misoka » 24.10.2008 09:12

KH ty uz jazdis ?
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990

Uživatelský avatar
Gromik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 930
Registrován: 22.07.2008 08:46
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Gromik » 24.10.2008 09:20

Já jsem s tímto moterem velmi spokojený. Pravda, má doposavadní auta byla Škoda 110 a Felicie 1.3 Combi :-) (chvíli firemní Seat Toledo 1.9 TDI) - nicméně i tak myslím, že právě 1.6 je ideální kompromis. Jezdím jen s přítelkyní a ona velmi často plní úlohu omezovače, i když já bych ještě tlačil na pilu. Když se jedu projet sám, opravdu nemám pocit, že by se mi nedostávalo výkonu a Fofík jako by šeptal: "Teď, bez "omezovače", se konečně mohu ukázat :lol: " Ovšem přiznávám, že spíše než sprinty a rovnou cestu, miluju zatáčky, esíčka, vracečky .. v tom je síla Focusu a tady mám výkonu dost :twisted:
Ford Focus II 1.6 (74kW) Trend, 5dv.hatchback, 03/2007, Fotogalerie.
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od killerhammer » 24.10.2008 09:35

misoka píše:KH ty uz jazdis ?
na okruh tak maximalne mozem ist, je nepravdepodobne tam stretnut policajnu hliadku :mrgreen:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8973
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od zirafak » 24.10.2008 10:43

vcedula píše:myslim, ze mozem napisat svoj nazor :) a nebude to reakcia na misoku :)

1 rok som jazdil som svojim 2.0 107kW. Potom sa mi pokazil a dostal som v servise taktiez Fofo ale 1.6 74kW. Ked som do toho nasadol, tak prve, co ma zaujalo, bola rakcia na plyn, ten motor ide omnoho lahsie do otacok. Druhe, co ma prekvapilo, ze celkom dobre tahal. Samozrejme sprinty na semaforoch neprichadzali do uvahy, ale aj ked sme sedeli v aute dvaja (s vahou za minimalne 3), ale na normalne jazdenie to auto islo fajn.

No ale ked som si prisiel pre svoj dvojliter a pridal tomu trochu plynu, tak som sa vysmieval 5 min v kuse. 107kW je uplne niekde inde, neporovnatelne so 74kW.

Zalezi od toho, co clovek chce. Ked chce clovek auto len ako nakladovu polozku, na kazdodenne jazdenie, tak 1.6 74kW je uplne postacujuca, nic viac nepotrebuje. Ale ak chce clovek auto pre radost, ze si s nim niekedy vybehne, nazbiera adrenalin a pod, tak 74kW je nic, je to slabe. Neviem ako je na tom silnejsia 1.6, ale neocakavam nejaky extremny rozdiel, okrem vysokych otacok, kde ma navrch oproti 74kW, takze tam by sa snad dalo aj uzivat.

Vidim to tak, ze 1.6 74kW je eko pohodicka, 1.6 85kW je eko s moznostou pozitku a 2.0 107kW je uz o pozitku a bez eco. 1.8 som este nejazdil, ale bude to nieco take ako 1.6 85kW ale s tym, ze to taha aj na nizkych otackach.
to je vsetko pravda vcedulak,aj ked pouzivat 2 liter hlavne v meste,ako ho pouzivas ty je na tankovanie potom hodne narocne.My co jazdime viac v meste,pre nas je ta 1,6-tka uplny ideal.
A zrovnanie s 2 litrom som pouzil iba preto,lebo v Mondeu to uz taky trhac asfaltu nieje,ako v tvojom Focuse.Rodicia ho maju v mondeu a ked som presadol naspät do môjho,vobec som nejakym sklamanim netrpel.A preto...to co dokaze 107 kw v Mondeu,kludne zvladne aj 85 kw vo Focuse.Vaha auta sa proste obabrat neda.

Uživatelský avatar
mehturt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2708
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: SC
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od mehturt » 24.10.2008 10:53

zirafak píše:A preto...to co dokaze 107 kw v Mondeu,kludne zvladne aj 85 kw vo Focuse.Vaha auta sa proste obabrat neda.
a navyse je to vo vsetkych Focusoch co som videl 90 kW :twisted:
2013 Focus kombi
bolo: 2007 Focus kombi 1.6 Ti-VCT Ghia-X
Obrázek

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od killerhammer » 24.10.2008 12:55

93 !!! :wink:
kazdopadne je to podareny motor aj ked ho zrovnas s konkurenciou bez turba jednoznacne spicka medzi 1.6 agregatmi
samozrejme neska je benzin niekde inde (t-jet, tfsi tsi, thc a pod.)
no tesme sa sa novu seriu benzinov od fordu ktora ma byt predstavena buduci rok :idea:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
mehturt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2708
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: SC
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od mehturt » 24.10.2008 13:02

ja sa netesim.. lebo tak skoro auto menit asi nebudem :)
2013 Focus kombi
bolo: 2007 Focus kombi 1.6 Ti-VCT Ghia-X
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host