
Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT
-
- Test driver
- Příspěvky: 8973
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
niekedy nechapem misoka,naco si presiel k nam benzinakom 

- Boban
- Test driver
- Příspěvky: 8641
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havl. Brod (CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
myslím, že další motory budou třeba zase 1,6 ale budou mít v sobě míchačky v podobě kompresoru a turb 

Ford Galaxy 2.0 \tdci
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II

MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
- misoka
- Pokročilý
- Příspěvky: 951
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Psst , diesel si nikdy neodpustim vyzdvihnut ako provokaciu pre vladazirafak píše:niekedy nechapem misoka,naco si presiel k nam benzinakom

FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
-
- Test driver
- Příspěvky: 8973
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Ahaaa
,tak nic som nepovedal 


- mehturt
- Test driver
- Příspěvky: 2708
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SC
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
ked sem dorazil killer, urcite napise:
ja som si tento motor kupil lebo bol lacny a v akcii
ja som si tento motor kupil lebo bol lacny a v akcii

- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
ja som si tento motor kupil lebo bol lacny a v akcii
...ale uz idem kazdu chvilu zacat setrit na ST, len mi to stale nejako nevychadza

...ale uz idem kazdu chvilu zacat setrit na ST, len mi to stale nejako nevychadza

- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
myslim, ze mozem napisat svoj nazor
a nebude to reakcia na misoku 
1 rok som jazdil som svojim 2.0 107kW. Potom sa mi pokazil a dostal som v servise taktiez Fofo ale 1.6 74kW. Ked som do toho nasadol, tak prve, co ma zaujalo, bola rakcia na plyn, ten motor ide omnoho lahsie do otacok. Druhe, co ma prekvapilo, ze celkom dobre tahal. Samozrejme sprinty na semaforoch neprichadzali do uvahy, ale aj ked sme sedeli v aute dvaja (s vahou za minimalne 3), ale na normalne jazdenie to auto islo fajn.
No ale ked som si prisiel pre svoj dvojliter a pridal tomu trochu plynu, tak som sa vysmieval 5 min v kuse. 107kW je uplne niekde inde, neporovnatelne so 74kW.
Zalezi od toho, co clovek chce. Ked chce clovek auto len ako nakladovu polozku, na kazdodenne jazdenie, tak 1.6 74kW je uplne postacujuca, nic viac nepotrebuje. Ale ak chce clovek auto pre radost, ze si s nim niekedy vybehne, nazbiera adrenalin a pod, tak 74kW je nic, je to slabe. Neviem ako je na tom silnejsia 1.6, ale neocakavam nejaky extremny rozdiel, okrem vysokych otacok, kde ma navrch oproti 74kW, takze tam by sa snad dalo aj uzivat.
Vidim to tak, ze 1.6 74kW je eko pohodicka, 1.6 85kW je eko s moznostou pozitku a 2.0 107kW je uz o pozitku a bez eco. 1.8 som este nejazdil, ale bude to nieco take ako 1.6 85kW ale s tym, ze to taha aj na nizkych otackach.


1 rok som jazdil som svojim 2.0 107kW. Potom sa mi pokazil a dostal som v servise taktiez Fofo ale 1.6 74kW. Ked som do toho nasadol, tak prve, co ma zaujalo, bola rakcia na plyn, ten motor ide omnoho lahsie do otacok. Druhe, co ma prekvapilo, ze celkom dobre tahal. Samozrejme sprinty na semaforoch neprichadzali do uvahy, ale aj ked sme sedeli v aute dvaja (s vahou za minimalne 3), ale na normalne jazdenie to auto islo fajn.
No ale ked som si prisiel pre svoj dvojliter a pridal tomu trochu plynu, tak som sa vysmieval 5 min v kuse. 107kW je uplne niekde inde, neporovnatelne so 74kW.
Zalezi od toho, co clovek chce. Ked chce clovek auto len ako nakladovu polozku, na kazdodenne jazdenie, tak 1.6 74kW je uplne postacujuca, nic viac nepotrebuje. Ale ak chce clovek auto pre radost, ze si s nim niekedy vybehne, nazbiera adrenalin a pod, tak 74kW je nic, je to slabe. Neviem ako je na tom silnejsia 1.6, ale neocakavam nejaky extremny rozdiel, okrem vysokych otacok, kde ma navrch oproti 74kW, takze tam by sa snad dalo aj uzivat.
Vidim to tak, ze 1.6 74kW je eko pohodicka, 1.6 85kW je eko s moznostou pozitku a 2.0 107kW je uz o pozitku a bez eco. 1.8 som este nejazdil, ale bude to nieco take ako 1.6 85kW ale s tym, ze to taha aj na nizkych otackach.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
kW je nieco naco si rychlo zvyknes a potom ti menej nestaci.
je to ako droga
presne ako napisal mehturt, ci mas viacej kW, xces viacej navyse. nikdy sa to neskonci
zastavit ta mozu iba peniaze, ze proste to auto neuzivis, potom kradnes po obchodoch, potrebujes na davku (benzin)
zhrniem to: ten kto na to ma alebo kradne, ten to ma
ten kto na to nema, ten ma 1.6 ako ja 
je to ako droga

presne ako napisal mehturt, ci mas viacej kW, xces viacej navyse. nikdy sa to neskonci

zastavit ta mozu iba peniaze, ze proste to auto neuzivis, potom kradnes po obchodoch, potrebujes na davku (benzin)

zhrniem to: ten kto na to ma alebo kradne, ten to ma


Naposledy upravil(a) killerhammer dne 24.10.2008 09:13, celkem upraveno 1 x.
- misoka
- Pokročilý
- Příspěvky: 951
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
KH ty uz jazdis ?
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
- Gromik
- Pokročilý
- Příspěvky: 930
- Registrován: 22.07.2008 08:46
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Já jsem s tímto moterem velmi spokojený. Pravda, má doposavadní auta byla Škoda 110 a Felicie 1.3 Combi
(chvíli firemní Seat Toledo 1.9 TDI) - nicméně i tak myslím, že právě 1.6 je ideální kompromis. Jezdím jen s přítelkyní a ona velmi často plní úlohu omezovače, i když já bych ještě tlačil na pilu. Když se jedu projet sám, opravdu nemám pocit, že by se mi nedostávalo výkonu a Fofík jako by šeptal: "Teď, bez "omezovače", se konečně mohu ukázat
" Ovšem přiznávám, že spíše než sprinty a rovnou cestu, miluju zatáčky, esíčka, vracečky .. v tom je síla Focusu a tady mám výkonu dost 



- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
na okruh tak maximalne mozem ist, je nepravdepodobne tam stretnut policajnu hliadkumisoka píše:KH ty uz jazdis ?

-
- Test driver
- Příspěvky: 8973
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
to je vsetko pravda vcedulak,aj ked pouzivat 2 liter hlavne v meste,ako ho pouzivas ty je na tankovanie potom hodne narocne.My co jazdime viac v meste,pre nas je ta 1,6-tka uplny ideal.vcedula píše:myslim, ze mozem napisat svoj nazora nebude to reakcia na misoku
1 rok som jazdil som svojim 2.0 107kW. Potom sa mi pokazil a dostal som v servise taktiez Fofo ale 1.6 74kW. Ked som do toho nasadol, tak prve, co ma zaujalo, bola rakcia na plyn, ten motor ide omnoho lahsie do otacok. Druhe, co ma prekvapilo, ze celkom dobre tahal. Samozrejme sprinty na semaforoch neprichadzali do uvahy, ale aj ked sme sedeli v aute dvaja (s vahou za minimalne 3), ale na normalne jazdenie to auto islo fajn.
No ale ked som si prisiel pre svoj dvojliter a pridal tomu trochu plynu, tak som sa vysmieval 5 min v kuse. 107kW je uplne niekde inde, neporovnatelne so 74kW.
Zalezi od toho, co clovek chce. Ked chce clovek auto len ako nakladovu polozku, na kazdodenne jazdenie, tak 1.6 74kW je uplne postacujuca, nic viac nepotrebuje. Ale ak chce clovek auto pre radost, ze si s nim niekedy vybehne, nazbiera adrenalin a pod, tak 74kW je nic, je to slabe. Neviem ako je na tom silnejsia 1.6, ale neocakavam nejaky extremny rozdiel, okrem vysokych otacok, kde ma navrch oproti 74kW, takze tam by sa snad dalo aj uzivat.
Vidim to tak, ze 1.6 74kW je eko pohodicka, 1.6 85kW je eko s moznostou pozitku a 2.0 107kW je uz o pozitku a bez eco. 1.8 som este nejazdil, ale bude to nieco take ako 1.6 85kW ale s tym, ze to taha aj na nizkych otackach.
A zrovnanie s 2 litrom som pouzil iba preto,lebo v Mondeu to uz taky trhac asfaltu nieje,ako v tvojom Focuse.Rodicia ho maju v mondeu a ked som presadol naspät do môjho,vobec som nejakym sklamanim netrpel.A preto...to co dokaze 107 kw v Mondeu,kludne zvladne aj 85 kw vo Focuse.Vaha auta sa proste obabrat neda.
- mehturt
- Test driver
- Příspěvky: 2708
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SC
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
a navyse je to vo vsetkych Focusoch co som videl 90 kWzirafak píše:A preto...to co dokaze 107 kw v Mondeu,kludne zvladne aj 85 kw vo Focuse.Vaha auta sa proste obabrat neda.

- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
93 !!! 
kazdopadne je to podareny motor aj ked ho zrovnas s konkurenciou bez turba jednoznacne spicka medzi 1.6 agregatmi
samozrejme neska je benzin niekde inde (t-jet, tfsi tsi, thc a pod.)
no tesme sa sa novu seriu benzinov od fordu ktora ma byt predstavena buduci rok

kazdopadne je to podareny motor aj ked ho zrovnas s konkurenciou bez turba jednoznacne spicka medzi 1.6 agregatmi
samozrejme neska je benzin niekde inde (t-jet, tfsi tsi, thc a pod.)
no tesme sa sa novu seriu benzinov od fordu ktora ma byt predstavena buduci rok

- mehturt
- Test driver
- Příspěvky: 2708
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SC
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
ja sa netesim.. lebo tak skoro auto menit asi nebudem 

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host