Tak až dnes po 14h telefon, pán naprosto v klidu, že našel lístek a že teda volá. Dojel jsem tam, přišel, podal ruku pozdravili jsme se a šli jsme do kanceláře. Scala je teda firemní a proběhlo to všechno hezky v klidu a pohodě. Dokonce se divil, že jsem tam lístek nechal, prej jsem první z 5ti událostí

Mě to příjde samozřejmé, ale stejně jsem si teda neodpustil rýpanec, že by asi teda bylo vhodný to auto parkovat jinde, když už je to po páté...

Bral to s humorem a řekl, že na tom něco je. Během 10 minut bylo sepsáno, já pak jel na svou pojišťovnu, kde během 15min bylo vyřízeno - pak jen ověřovací telefon s pánem, který potvrdil, že mu přišlo číslo události a že obratem vyrazí na svou pojišťovnu a odveze auto na servis. Je teda na výměnu levý blatník. Dveře řidiče nejdou otevřít, protoože blatník zavazí ve spáře, ale dvěře samotné jsou nedotčené - a zdálo se mu, že je nějak poškozen i disk - možná jen od barvy mi přišlo, ale neřekl bych, že mu něco bude. No,stalo se, taky nová zkušenost a hlavně teda oceňuji chování pána - klidný, vyrovnaný člověk, takže aspoň to nejlepší co mohlo být.

Nárazník už mám taky sehnaný, takže po víkendu vyzvednu, odvezu, nechám nalakovat a starý pak zkusím opravit. No hned je to lepší
