Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 08.04.2012 13:43
Takže jsem nafotil kufr FFII po FL s instalovanou toroidní nádrží. Žádná výšková změna se nekonala, kufr v případě potřeby naprosto plnohodnotný 

Věříme, že zde najdete, co hledáte.
https://www.ford-focus.cz/forum/
OK, to je přece jasné, ale na to přece musí být ventil/sedlo konstruován, myslím tedy i z hlediska materiálu, neYeshterr píše:V tom, že pokud je nádrž plná, vyrovnává se tlak zevnitř a zvenku a kulička už není tlačena jednosměrně vyšším tlakem.
Toto ale přece není problém sedla ventilu, ale samotné konstrukce ventilu - pružina.jimm píše:Naprosto souhlasím z yestherem,začne vrčet okamžitě vypnu!Jednou se mě stalo že pumpař takhle machroval a tlačil plyn přes vrkot do auta,pak vyndal pistoli a kulička v hrdle se šprajcla a syčel mě plyn z hrdla,poté pumpař rychle strčil pistoli nazpátek do hrdla a naštěstí kulička dosedlaYeshterr píše:V tom, že pokud je nádrž plná, vyrovnává se tlak zevnitř a zvenku a kulička už není tlačena jednosměrně vyšším tlakem.
Na těch fotkách je pěkně vidět ten černý polystyren okolo LPG nádrže, který jsem tu nedávno popisoval.Mira píše:Takže jsem nafotil kufr FFII po FL s instalovanou toroidní nádrží. Žádná výšková změna se nekonala, kufr v případě potřeby naprosto plnohodnotný
Když už je sedlo vymlácené, tak nemusí vždy dosednout tak, aby těsnila. Nicméně sajrajt to dokáže taky. No a koneckonců stlačování pružiny rázy plynu na kuličku jí také více smačkávají, než průchod plynu o standardním tlaku při tankování. Asi to je i o výrobci ventilu, já mám Polskej, tak to nechci riskovat.ybuba píše:Toto ale přece není problém sedla ventilu, ale samotné konstrukce ventilu - pružina.jimm píše:Naprosto souhlasím z yestherem,začne vrčet okamžitě vypnu!Jednou se mě stalo že pumpař takhle machroval a tlačil plyn přes vrkot do auta,pak vyndal pistoli a kulička v hrdle se šprajcla a syčel mě plyn z hrdla,poté pumpař rychle strčil pistoli nazpátek do hrdla a naštěstí kulička dosedlaYeshterr píše:V tom, že pokud je nádrž plná, vyrovnává se tlak zevnitř a zvenku a kulička už není tlačena jednosměrně vyšším tlakem.
Spíše bych to tak tipoval na nějaké nečistoty, které se tam dostaly buď při tankování nebo přímo v plynu ...![]()
Měl by být...na klimu jsou třeba ventilky s duralovým sedlem a plastovou kuličkou. Tam je to víceméně ok, nepoužívají se tak často. Ale přes pootočenou vymačkanou plastovou kuličku dokáže klima velmi rychle utéct, jednou jsem si takhle zaplatil druhou náplň během jednoho dneybuba píše:OK, to je přece jasné, ale na to přece musí být ventil/sedlo konstruován, myslím tedy i z hlediska materiálu, neYeshterr píše:V tom, že pokud je nádrž plná, vyrovnává se tlak zevnitř a zvenku a kulička už není tlačena jednosměrně vyšším tlakem.