Je to šílený stroj

Viděl jsem to naživo ve dvou verzích na Ford Fairu a budí to hrozně velký zástup myšlenek. Je úplně jedno, jestli ta silniční, nebo ta vyloženě závodní...Bakelit o žádné váze a do toho nacpaný Cosworth...víc není potřeba nějak komentovat
Dobrá otázka - nebude moc dnešních řidičů, kteří to budou schopní uřídit. Je to ještě auto " po staru " - žádní asistenti, deformační zóna je řidič a za krkem motor s turbem jak vrata. Je potřeba si uvědomit, že ikdyž dnes se třeba v nabídce osobních aut není problém dostat na 300koní a víc, pořád tohle bude extrémně náročnější na obsluhu. Hlavně pořád to hlavní - vyrobeno a postaveno v letech, kdy ti lidi snad neměli pud sebezáchovy. Seriová auta mohla mít 100koní, kterýma jezdili do práce Ti šťastnější a proti tomu tohle zvěrstvo!

Rozhodně tam není žádnej porovnatelnej poměr - tehdy a dnes, to ani omylem.
Svézt se tím, to by byl rozhodně zážitek,ale to se asi málo komu poštěstí...U nás v ČR jich pár je, na veteránských značkách...
Já osobně před tím britským inženýrstvím smekám čímdál víc, ale pořád si stojí za svým, že bych radši řídil Sierru RS500 Cosworth a z toho auta mám pořád větší respekt a strach. Výkon se z ní dá ždímat stejný, ba dokonce i větší a všechno to putuje jen na zadní kola. A pořád je tu ta stejná písnička. Auto co není bůhví jak těžké, motor Cosworth a hlavně to Turbo T04

Tahle legendární spolupráce Ford + Cosworth je úžasná. Je škoda, že už tyhle doby jsou pryč.

Každopádně hezký čtení - díky Sentiku
