TDCi - vstřikování
-
- Test driver
- Příspěvky: 4257
- Registrován: 16.12.2009 13:04
Re: TDCi - vstřikování
Všechno tu najdeš bylo to popsané moc krát na co si dát pozor,ale jen k těm vstřikum chtěj vidět učet jestli je to pravda a kdy (tzn. kolik je na těch nových opět najeto) to muže říct každy že je měnil,auto muže mít ale taky nemusí nalítáno 200tkm a víc a pak pokud kecal tak ta pravděpodobnost že se ohlásí je daleko větší
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 29.11.2010 15:27
- Bydliště: Karviná
Re: TDCi - vstřikování
psal jsem mu a doklad sežene prý to dělal u známeho.každopádně zajdu ešt do forda s vinkem a zkusím si ho proklepnout.Dik 

-
- Test driver
- Příspěvky: 4257
- Registrován: 16.12.2009 13:04
Re: TDCi - vstřikování
No jestli to byl jeho známy tak na ceně nešetřil,39 tis je dost.Každopádně si to proklepni jak ty učty tak i historii z WINka.
-
- Nováček
- Příspěvky: 29
- Registrován: 10.01.2010 18:56
- Bydliště: Praha 9
Re: TDCi - vstřikování
Pokud tam dával nové, tak 39tis není zase tak moc, když nový stojí jeden min. 9000,-, takže mně ta cena přijde OK. A co se pozná z VINka? Stejně se tam neukládá žádná servisní historie, ne?
Mondeo kombi, 2.2 TDCi, 2005, GHIA, kůže, navi Denso
-
- Test driver
- Příspěvky: 4257
- Registrován: 16.12.2009 13:04
Re: TDCi - vstřikování
Ano pokud.Chtěl sem upozornit na to aby se nenechal zaslepit tím že někdo řekne že do toho vrazil takové prachy a hned to vypadá věrohodněji,je to jako stěmi všemi auty po duchodcích,zkrátka duvěřuj ale prověřuj.A k WIN pokud bylo auto aspoň sem tam u forda tak tak je k danému Win aspoň historie pruběžně najetých km,někdy to štěstí že majitel navštěvoval aut. servis je tak proč toho nevyužit.
-
- Nováček
- Příspěvky: 29
- Registrován: 10.01.2010 18:56
- Bydliště: Praha 9
Re: TDCi - vstřikování
Aha, tak to jsem nevěděla. My jsme se ptali u Charouze a tam nám řekli, že Ford to nemá třeba jako VW, že se tohle právě do žádné databáze neukládá. Tak já už fakt nevím 

Mondeo kombi, 2.2 TDCi, 2005, GHIA, kůže, navi Denso
- majk11
- Nováček
- Příspěvky: 47
- Registrován: 30.11.2009 23:22
Re: TDCi - vstřikování
Ahojte lidi, poprosil bych o radu, určitě máte zkušenosti...nastal čas abych na svem mondeu vyměnil trysky, obzvlášť v chladném raním počasí se mi stane že zazlobí. Je lepší trysky vyměnit za nové ve Fordu a nebo si je nechat někde repasovat. jezdím tak zhruba kolem 7000km měsíčně a mám strach že repas nevydrží tolik. Prosím poraďtě i co se informační cenové hladiny opravy jak nové výměny tak repas. Uvitak bych i tip kde kolem Prahy to nechat vyměnit.
Díky moc Majk
Díky moc Majk
Mondeo, 2.2 TDCi 114kW, kombi, r.v. 2005, Titanium X (6-st) Navi Denso
-
- Test driver
- Příspěvky: 4257
- Registrován: 16.12.2009 13:04
Re: TDCi - vstřikování
Pokud jsi si naprosto jisty že to jsou vstřiky,tzn. že už jsi byl někde v dieselservisu na diagnostiku,podotýkám dieselservis ne Ford,tak máte v Praze dost vyhlášený dieselservis Hale.
Tam ti vysvětli rozdil mezi orig. a repasem a taky řeknou proč se repasu nebát(jsou tam vyměněné všechny pohyblivé části).
Jinak blízky známy u dieselservisu Sobek Frydek-Místek(Bosch) repas všech vstřiku+čištění palivové soustavy a nový filtr cca 24tis.
Napiš Koťovi nebo Zuzce ti maji vstřiky za sebou třeba ti taky řeknou něco víc.
Tam ti vysvětli rozdil mezi orig. a repasem a taky řeknou proč se repasu nebát(jsou tam vyměněné všechny pohyblivé části).
Jinak blízky známy u dieselservisu Sobek Frydek-Místek(Bosch) repas všech vstřiku+čištění palivové soustavy a nový filtr cca 24tis.
Napiš Koťovi nebo Zuzce ti maji vstřiky za sebou třeba ti taky řeknou něco víc.
- majk11
- Nováček
- Příspěvky: 47
- Registrován: 30.11.2009 23:22
Re: TDCi - vstřikování
Brehowicz píše:Pokud jsi si naprosto jisty že to jsou vstřiky,tzn. že už jsi byl někde v dieselservisu na diagnostiku,podotýkám dieselservis ne Ford,tak máte v Praze dost vyhlášený dieselservis Hale.
Tam ti vysvětli rozdil mezi orig. a repasem a taky řeknou proč se repasu nebát(jsou tam vyměněné všechny pohyblivé části).
Jinak blízky známy u dieselservisu Sobek Frydek-Místek(Bosch) repas všech vstřiku+čištění palivové soustavy a nový filtr cca 24tis.
Napiš Koťovi nebo Zuzce ti maji vstřiky za sebou třeba ti taky řeknou něco víc.
Brehowicz diky za info, jelikož jsem puvodem z Krnova, tak do Ford servisu do Ostravy jezdim vcelku často, dělají tam známí a mam nabidku na kompletni vyměnu vstřiku+trubek+filtr+čištění palivove soustavy za 26tis. tak si myslím že nema cenu pak repasovat, byl jsem zatim jen ve Fordu.
Mondeo, 2.2 TDCi 114kW, kombi, r.v. 2005, Titanium X (6-st) Navi Denso
-
- Test driver
- Příspěvky: 4257
- Registrován: 16.12.2009 13:04
Re: TDCi - vstřikování
V tom případě není co řešit.To že tam máš známe ja jak sul nad zlato,a ta cena je na ford krásná.
Až budeš mít hotovo a budeš spokojeny hoď sem pak info,dobrých servisu není nikdy dost.
Upřímně ti ten tvuj nájezd vubec nezávidim,to jsi v autě furt.
Až budeš mít hotovo a budeš spokojeny hoď sem pak info,dobrých servisu není nikdy dost.
Upřímně ti ten tvuj nájezd vubec nezávidim,to jsi v autě furt.
- Kóťa
- Test driver
- Příspěvky: 9765
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDCi - vstřikování
Tak to je velice dobrá cena.Asi právě kvůli známému.Mám pocit,že komplet vstřiky ve fordu se pohybují kolem 35 000kč.
Repasí bych se nebál jak psal Brehowitz.Zkrátka jsou vyměněny ty díly,které podléhají opotřebení.Já mám repas za 22 000kč.frantik taky,ten to měl ještě o něco levnější a Zuzka byla zatím snad jen na čištění ultrazvukem...cca 3500kč.Takže ta Tvá cenovka je super a neváhal bych...
Repasí bych se nebál jak psal Brehowitz.Zkrátka jsou vyměněny ty díly,které podléhají opotřebení.Já mám repas za 22 000kč.frantik taky,ten to měl ještě o něco levnější a Zuzka byla zatím snad jen na čištění ultrazvukem...cca 3500kč.Takže ta Tvá cenovka je super a neváhal bych...
- Zuzka
- Test driver
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 18.11.2009 13:45
- Bydliště: Kladno
Re: TDCi - vstřikování
Jo jo, potvrzuji, já zatím skončila ve fázi vyčištění (a doufám, že v této fázi ještě dlouho zůstanu
). Ta cena 26tis. mi taky přijde super, já bych do toho šla.

Ford Mondeo 2.0 TDCI 96kW kombi,2004,Ghia,modrá Tonic
- Lájoš
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 20.12.2010 21:57
- Bydliště: Mohelnice
Re: TDCi - vstřikování
Ahoj mondeáci,
jsem tady nový,ale problematika TDCi vstřikování Mondea mi není až zas tak cizí.
Ale abych začal pěkně od začátku,jsem majitelem Ford Mondeo r.v. 2002 TDCi,96 kW,auto jsem kupoval,když mělo najetých údajně
120 tis. dle servisní knížky v roce 2005,zhruba po 20 tis.ujetých kilometrech přišla závada všem mondeářům známa a to blikající
kontrolka žhavení.Auto při jízdě a rozblikání kontrolky šlo do úsporného režimu snížením výkonu,po vypnutí a znovu nastartování
byl třeba 2 dny klid a pak se vše znovu opakovalo.Tak jsem auto zavezl do autorizovaného servisu Ford v Šumperku a diagnóza zněla,
přidřené vstřikovače a poškozené čerpadlo a protože mi bylo sděleno,že ve Fordu stejně čerpadla neopravují,mám se obrátit na diesel servis,
no a jelikož bydlím kousek od Zábřehu,kde sídlí diesel servis PAS,auto jsem tam odvezl na opravu.
Po diagnostice v servisu PAS přišlo sdělení,že je vše v pořádku a že si můžu auto odvést.
Po ujetí cca 10 km ze servisu se vše opakovalo,tak jsem auto odvezl zpět,druhý den mi volali,že jsou přidřené všechny čtyři vstřikovače a
propálený píst(jeden vstrřikovač zůstal přidřený v otevřené pozici a ukapávající nafta propálila píst)
Celková cena za opravu byla vyčíslena na 70 tis.Kč.Samozřejmě jsem se nechtěl s tímto stavem smířit,tak jsem rozhodil sítě po svých známých a vstřikovače
i píst jsem sehnal nové o dost levněji než mi bylo nabízeno servisem,přesto se cena opravy vyšplhala na 50 tis.Kč.Zaplatil jsem opravu a s autem odjel ze servisu
jako spokojený zákazník
Zhruba po týdnu jsem přestával věřit svým očím,když se mi opět rozblikávala kontrolka žhavení na přístrojovce a začínal jsem upadat do stavu šílenství,že
se bude vše opět opakovat.Auto jsem opět zavezl do servisu PAS Zábřeh,kde mi bylo sděleno,že jsou opět všechny čtyři vstřikovače přidřené,takže mi je opět vymění,
já zaplatím cca 35 tis. a můžu odjet.
S tímto postojem jsem se tak nějak nechtěl smířit,takže jsem se začal zajímat trochu víc o danou problematiku a po menších útrapách jsem se dopracoval k jednoznačnému
stanovisku potvrzeném i odborníkem,že tento servis zanedbal základní postup při této poruše a začalo nekonečné a neskutečné handrkování s tímto servisem.
Nebudu to tady dále rozvádět,jsem člověk přátelské a mírné povahy,ale co předvedl pan Bednář za arogantní a neprofesionální jednání jako vedoucí servisu PAS Zábřeh
mě opravdu zvedalo ze židle
Takže za mě PAS Zábřeh,vyhněte se mu obloukem i když se pasují do role největšího diesel centra na Moravě,u mě předvedli práci hodnou amatéra.
Ale abych to tak nějak dokončil,na doporučení TAD Praha jsem polorozdělané auto odvezl na vleku do firmy Sobek ve Frýdku Místku,kde provedli opravu
k mojí maximální spokojenosti a s nutným postupem při opravě přidřených vstřikovačů.Takže firmu Sobek můžu jenom doporučit
No ale proč jsem to jsem vlastně psal,protože mi opět bliká kontrolka žhavení po cca 100 tis.kilometrech od výměny a pro mě se tato kontrolka stává noční můrou
Laďa
jsem tady nový,ale problematika TDCi vstřikování Mondea mi není až zas tak cizí.

Ale abych začal pěkně od začátku,jsem majitelem Ford Mondeo r.v. 2002 TDCi,96 kW,auto jsem kupoval,když mělo najetých údajně
120 tis. dle servisní knížky v roce 2005,zhruba po 20 tis.ujetých kilometrech přišla závada všem mondeářům známa a to blikající
kontrolka žhavení.Auto při jízdě a rozblikání kontrolky šlo do úsporného režimu snížením výkonu,po vypnutí a znovu nastartování
byl třeba 2 dny klid a pak se vše znovu opakovalo.Tak jsem auto zavezl do autorizovaného servisu Ford v Šumperku a diagnóza zněla,
přidřené vstřikovače a poškozené čerpadlo a protože mi bylo sděleno,že ve Fordu stejně čerpadla neopravují,mám se obrátit na diesel servis,
no a jelikož bydlím kousek od Zábřehu,kde sídlí diesel servis PAS,auto jsem tam odvezl na opravu.
Po diagnostice v servisu PAS přišlo sdělení,že je vše v pořádku a že si můžu auto odvést.
Po ujetí cca 10 km ze servisu se vše opakovalo,tak jsem auto odvezl zpět,druhý den mi volali,že jsou přidřené všechny čtyři vstřikovače a
propálený píst(jeden vstrřikovač zůstal přidřený v otevřené pozici a ukapávající nafta propálila píst)
Celková cena za opravu byla vyčíslena na 70 tis.Kč.Samozřejmě jsem se nechtěl s tímto stavem smířit,tak jsem rozhodil sítě po svých známých a vstřikovače
i píst jsem sehnal nové o dost levněji než mi bylo nabízeno servisem,přesto se cena opravy vyšplhala na 50 tis.Kč.Zaplatil jsem opravu a s autem odjel ze servisu
jako spokojený zákazník


Zhruba po týdnu jsem přestával věřit svým očím,když se mi opět rozblikávala kontrolka žhavení na přístrojovce a začínal jsem upadat do stavu šílenství,že
se bude vše opět opakovat.Auto jsem opět zavezl do servisu PAS Zábřeh,kde mi bylo sděleno,že jsou opět všechny čtyři vstřikovače přidřené,takže mi je opět vymění,
já zaplatím cca 35 tis. a můžu odjet.
S tímto postojem jsem se tak nějak nechtěl smířit,takže jsem se začal zajímat trochu víc o danou problematiku a po menších útrapách jsem se dopracoval k jednoznačnému
stanovisku potvrzeném i odborníkem,že tento servis zanedbal základní postup při této poruše a začalo nekonečné a neskutečné handrkování s tímto servisem.
Nebudu to tady dále rozvádět,jsem člověk přátelské a mírné povahy,ale co předvedl pan Bednář za arogantní a neprofesionální jednání jako vedoucí servisu PAS Zábřeh
mě opravdu zvedalo ze židle


Takže za mě PAS Zábřeh,vyhněte se mu obloukem i když se pasují do role největšího diesel centra na Moravě,u mě předvedli práci hodnou amatéra.
Ale abych to tak nějak dokončil,na doporučení TAD Praha jsem polorozdělané auto odvezl na vleku do firmy Sobek ve Frýdku Místku,kde provedli opravu
k mojí maximální spokojenosti a s nutným postupem při opravě přidřených vstřikovačů.Takže firmu Sobek můžu jenom doporučit



No ale proč jsem to jsem vlastně psal,protože mi opět bliká kontrolka žhavení po cca 100 tis.kilometrech od výměny a pro mě se tato kontrolka stává noční můrou


Laďa
Ford Mondeo 2002,96 kW,TDCI
-
- Nováček
- Příspěvky: 45
- Registrován: 31.03.2009 15:25
Re: TDCi - vstřikování
Mám ford mondeo 2002 tdci 96 kw a sehnal sem vstřiky na verzi 2004 bude to pasovat na moji 2002 ?Poradíte někdo ??
Ford Mondeo 2002 TDCI 96KW
-
- Test driver
- Příspěvky: 4257
- Registrován: 16.12.2009 13:04
Re: TDCi - vstřikování
Vstřikovaču je povícero,musí ti pasovat to číslo co je na nich uvedené,na co máš na motoru se jde podívat malým zrcátkem.
Dávám obr. kde to číslo je -červ. šipka
Některé zaměnit snad jde ale to je bez záruky ty náhrady by ti snad řekli v dieselservisu,možna i u forda.Pak je třeba vygenerovat kod pro každý na stolici kterýy se zapíše do řídici jednotky.
Dávám obr. kde to číslo je -červ. šipka
Některé zaměnit snad jde ale to je bez záruky ty náhrady by ti snad řekli v dieselservisu,možna i u forda.Pak je třeba vygenerovat kod pro každý na stolici kterýy se zapíše do řídici jednotky.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host