Taky přispěju svojí trochou do mlejna o SDS. Mám je na Mondeu už zhruba od května 2008, ujel jsem s nima asi 65.000 Km. Tehdá ještě stály kolem třech tisíc a zhruba každý padesátý auto na vás blikalo, že jste blbec a máte si rozsvítit. Mimochodem, to se mi už asi půl roku nestalo. Čekal jsem zvýšenou pozornost policistů, ale nic, naopak teď si mně míň všímaj. Ale hlavní pozitivum, které bylo zpočátku – rozráželo to levý pruh jako ledoborec, vůbec jsem se nemusel tlačit a uhýbali všichni. Teď už to tak dobře nefunguje.
Zapojení mi dělal elektrikář, jedu na polohu Auto, prostě když je venku světlo, svítěj SDS, když se smrákne, rožnou se tlumený. Jasně, když nastartuju v garáži, vyjíždím na tlumené. Přechod je tak jak to tady píše kolega přede mnou, tedy tlumený se rožnou ihned, ale zpět je to tlumené, obrysovky (tak 7 sec.) a pak až SDS. Občase se tlumené rozsvítí i pod krátkým viaduktem, a pak to takhle nabíhá zpět. Zvyknete si.
Jen montáž do předního nárazníku mám jinak. Tak dlouho jsem rozměřoval, až to udělal jak je to na fotkách. Malou bruskou jsem vyřezal v mřížce vepředu díru – vůbec jsem to nerozdělával, přímo na autě. Pak jsem zkusil šílené řešení – jen pokus – přilepil jsem je dolů na nárazník (na to lakovaný) lepící páskou co byla součástí balení SDS a ještě jsem to do plastu nárazníku chytl vrutama. Prostě provizorní řešení až mně napadne něco lepšího a nebo až uletí černý plast pod nárazníkem, který tam mám chycený jen páskama po křupanci o obrubník. Takže když byly SDS na autě čerstvý, pořád jsem kontroloval jestli to drží. Drží, pořád, SDS aj ten spodní plast

Nicméně takhle se dají ty SDS dát úplně do rohu černý spodní mřížky – a pak jsou 38,5 cm od obrysu auta (měřeno od blatníku v oblasti předního kola). Takže jsem legální. Teď mne čeká podobná operace u druhého mazlíka, který už na ni čeká, přikládám foto, který má na SDS horší místo - je tam pěkná chromovaná lišta - budu se muset dostat nějak pod ní, do tý se mi nechce frézovat.