Stránka 12 z 29

Napsal: 18.03.2007 19:04
od Hurvajs
Aha, no vidíš, z tohoto mi tedy nevyplývá, že bych musel mít servisní knihu či cokoli jiného. Mimochodem jsem si dopisoval se stejnou paní či slečnou Barborou Novákovou. No uvidíme, původně jsem to už vzdal, ale dali jste mi tady jakýsi nový impuls, tak tedy zkusím bojovat dál. :wink:

Napsal: 18.03.2007 20:36
od speedy
Já koukám 8O že ve Fordu mají sestavený " univerzální " dopis( mail ) a ten posílají jako odpověď všem....po přečtení od Skubiho jsem si hned vzpomněl co poslali mě...bylo to totiž stejný :evil: Ale to je jedno, stejně to nakonec opravili, tak to už nežeším :roll:

Napsal: 18.03.2007 20:43
od chmelko
tak mi držte palce.. :cry:
viz:
http://www.ford-focus.cz/modules.php?na ... 8886#58886

díky speedy za navod :wink:

Napsal: 19.03.2007 19:18
od lewis
lewis píše:Mám dotaz. Je lepší s reklamací koroze zajet k Charouzovi (v Žebráku u Hořovic) nebo v Plzni k Hornátovi (bydlím v Berouně, auto mám zatím v Plzni). Já jen - kde se budu méně rozčilovat. Náhodně jsem našel pár puchýřků na prazích zadních dveří. Auto vyrobeno 8/2004 v D. To je fakt super. Jestli to takhle půjde dál tak potěš. Jinak jsem četl v německé servisce, že k uznání záruky na karosérii je nutná (potvrzená serviska - kontrola karosérie - zazítko - zvláštní kolonka) - jen u aut vyrobených od 03/2002 (změna podmínek - všichni víme asi proč) . Tak čeho se pořád bojíme. Bejt váma tak do nich jdu bez milosti. Výrobce moc dobře ví, co vyrábí a musí si stát za svým - když 12 let tak 12 let (nebo je to nekalá soutěž v prodeji? - holt něco za něco). Fakt bych se s nima nemazlil. Trochu mě to nadzvedlo kolik toho tady bylo již popsáno...a zbytečně, kdyby se Ford choval jak má. Auta po 3/2002 jen se serviskou...


Já vím, že je to těžké, když nejsou známá jasná kritéria pro uznání záruky (hlavně při kontaktu s místním dealerem - který občas nemá přehled nebo náladu to řešit). Asi nezbývá vždy telefonicky kontaktovat centrálu. Já se ve středu pokusím reklamovat v Hornátovi a uvidím. Nechtěl jsem se tady nikoho dotknout, ale chování těch rádoby originál servisů (vím o čem mluvím) mě fakt naštvalo. Když nevydrží lak na autě ani 2 roky tak ať to zabalí a začnou vyrábět něco jiného...když jim kastle nejdou...měl jsem fiata tempru..a to jsem si myslel jak ital rezne.....fakt jsem zaváhal...stilo kombi?...

Napsal: 19.03.2007 19:29
od Hurvajs
Já myslím, že jsi se nikoho nedotkl. Pochopil jsem tě dobře, máš pravdu v tom, že někdy je to jednání katastrofa. Taky mne rozčiluje, že ty Focusy reznou tak brzy :? Napiš sem potom, jak jsi dopadl. :wink: Přeju hodně úspěchu :idea:

Napsal: 20.03.2007 11:23
od Hurvajs
Tak jsem předevčírem opět kontaktoval centrálu s dotazem, aby mi vysvětlili jak dlouhá je záruka na prorezivění karoserie konkrétně u mého auta a sdělili mi toto:

Společnost Ford poskytovala v době uvedení Vašeho vozidla do provozu záruku proti prorezivění karoserie na vozidla Ford Focus po dobu 12 let a záruku na lak po dobu 12 měsíců. Pro poskytnutí záruky na prorezivění je velmi důležité, aby byl autorizovaný opravce Ford upozorněn na prorezivění ihned po zjištění problému.

Rovněž bych Vás ráda informovala, že autorizovaný opravce Ford je oprávněn k posouzení reklamace požadovat Servisní a Záruční knížku, která dokládá, zda vozidlo bylo udržováno v souladu se záručními podmínkami Ford a zároveň prokazuje Váš nárok na reklamaci. Při nedodržení podmínek, které jsou popsány v tomto Servisním a Záručním průvodci je záruka na prorezivění omezena.

Záruka se nevztahuje na prorezivění vzniklé v důsledku vnějšího poškození (jako např. od odletujících kaménků, poškrábání, rýhy, připevnění částí nebo příslušenství na karoserii). Ze záruky na prorezivění vozidla jsou dále vyloučeny jiné části než karoserie (např. výfuk, palivová nádrž, ráfky, světlé lišty a ozdoby karoserie).

Takže z té prostřední pasáže mi jasně vyplývá, že pokud nebudou chtít tak mi reklamaci neuznají protože namám servisku a kontroly laku.Takže to definitivně vzdávám. :cry:

Napsal: 20.03.2007 15:13
od chmelko
tak to je fakt sranda :lol: :lol: :lol:

děkuji Vám, že jste kontaktoval Zákaznické Centrum Ford.

Společnost Ford poskytovala v době uvedení Vašeho vozidla do provozu záruku proti prorezivění karoserie na vozidla Ford Focus po dobu 12 let a záruku na lak po dobu 24 měsíců.
Ráda bych Vás také informovala, že autorizovaný opravce Ford je oprávněn k posouzení reklamace požadovat Servisní knížku, která dokládá, zda vozidlo bylo udržováno v souladu se záručními podmínkami Ford a zároveň prokazuje Váš nárok na reklamaci.

Bohužel Vám musím sdělit, že při nedodržení pravidelných ročních kontrol karoserie, jak popisuje Servisní knížka vozidla, je záruka na prorezivění zrušena.

Pokud bych Vám mohla být jinak nápomocna, neváhejte se na mě obrátit.


S pozdravem


Barbora Nováková
Zákaznické Centrum Ford

FORD MOTOR COMPANY, s.r.o.
Tel +420 234 650 182
Fax +420 234 650 147
zakaznik@ford.com
http://www.ford.cz

tak ani neviem co som sklamany...skusim minimalne zajst do fordu, ale pozeram, ze je nas tolko, ze by ich to uz asi položilo...zatial najvačšie sklamanie, ktore mi fofo donieslo..

Napsal: 20.03.2007 15:21
od chmelko
btw:v serviske mi chýba jedine razitko a to z minuleho roku...

Napsal: 20.03.2007 16:35
od Hurvajs
chmelko píše:btw:v serviske mi chýba jedine razitko a to z minuleho roku...
No tak to je na palici, kvůli jednomu razítku..... :evil: Ať jdou do háje :twisted:

Napsal: 20.03.2007 19:05
od Ahmed
To mi Bara ale nepsala :D Takze uz zrusili reklamace bez servisky. At si wyserou woko :wink: 8) Ford stejne krachuje.

Napsal: 21.03.2007 15:34
od pelen
Ta 12 leta zaruka vypada asi v praxi takto. Kdyz kazdy rok cosi zrezavi, tak kazdy rok dvere opravi nebo vymeni. To pak neni zaruka na proreziveni, ale bezplatny 12 lety servis. :lol: :lol: :lol:

Napsal: 21.03.2007 19:33
od lewis
Hurvajs píše:Já myslím, že jsi se nikoho nedotkl. Pochopil jsem tě dobře, máš pravdu v tom, že někdy je to jednání katastrofa. Taky mne rozčiluje, že ty Focusy reznou tak brzy :? Napiš sem potom, jak jsi dopadl. :wink: Přeju hodně úspěchu :idea:

Tak dnes jsem tedy navštívil servis Ford Hornát v Plzni. Šel jsem tam se serviskou (německá), ve které chybí záznam o poslední údržbě (doložil jsem ovšem originál WartungCheckliste - zpráva o průběhu údržby (označení zkontrolovaných součástí a úkonů vyplňované technikem)- problém. Razítko o kontrole karoserie mám poslední z 31.1.2006 (tak, že 2 měsíce propadlé - další problém). Tento rozhovor probíhal stále jen s přejímacím technikem, který navíc tvrdil, že je stejně nutné kontrolu provést s pravidelnou údržbou v celém rozsahu (cca 6000 Kč) - ale i v tomto případě je tady stále problém s těmi razítky. Už to vypadalo, že ani se serviskou (s jedním chybějícím razítkem) nic nezmůžu, navrhl jsem, abychom se spojili s centrálou. V tu chvíli šel shodou náhod kolem zřejmě vedoucí servisu, který si celý problém vyslechl. Nastal obrat, najednou by nebyl problém provést kontrolu i bez provedení údržby. I s tím chybějícím razítkem by se to při další údržbě (u nich) nějak udělalo. Vedoucí nakonec rozhodl, aby se technik na auto podíval a podle !?stavu!? karosérie rozhodl. Tak auto putovalo na zdvih. Technik nezjistil nic závažného - kromě pár škrábanců - a sám radil, abych si to raději nějak zaleštil. Dostal jsem razítko v ceně 59,50 Kč. Paní na pokladně se tomu divila, že už dlouho tak "vysokou" částku neúčtovala. Snad to dneska za něco stálo. Nakonec jsem odjížděl s dobrým pocitem. Ale jak se potvrzuje vše je o lidech a asi štěstí. Pro tu nadcházející údržbu zřejmě využiji jejich služeb. Ale stále si myslím, že těm, kteří mají auto vyrobené do 03/2002 by měla být záruka uznána - vycházím z německého originálu. Ale situace se mění. Tak hodně zdaru a štěstí na lidi.

Napsal: 03.04.2007 21:26
od lubec
Tak som sa na tie podmienky záruky pýtal v Trenčíne vo Forde u Koiša a takáto odpoveď: do roku výroby 2002 stačí klasická serviska, od r. v. 2002 serviska aj s vyplnenými kontrolami laku. Takže bez servisky ani ťuka :cry: :cry:

Napsal: 04.04.2007 07:42
od zirafak
Tiez sa mi to nezdalo,ako tu niekto pisal,ze uz maju precerpane limity a aj ked mas orazenu servisku aj s kontrolami laku,tak ti to neopravia.Ty si dodrzal ich podmienky zaruky,oni ti musia uplatnit zaruku na prehrdzavenie... :idea: a nieje co riesit..

Napsal: 04.04.2007 21:11
od Harry
Tak jsem dnes navštívil aut.servis ve Frýdku-Místku Silcar Plus. Kde jsem reklamoval prorezivění levých zadních dveří a pátých dveří. Zdůrazňují, že nemám všechny razítka v servisce (poslední byla 2002). Po nafocení míst koroze mi bylo řečeno, že uplatnění reklamace by neměl být problém, ale záleží na centrále. Tak jsem zvědavý jak dopadnu.
Nic méně se chci s Váma podělit o zážitek v servise V Novém Jičíně F 67. Po příjezdu do servisu jsem uvedl důvod mé návštěvy a vyčkal na příchod technika. Po jeho příchodu, jsem mu zdělil svůj problém. (už od první chvíle měl ke mě odměřený přístup). Hned chtěl vidět servisku, po zjištění, že chybí prohlídky se dál se mnou nehodlal bavit, nepomohly žádné argumenty a na auto se nešel ani podívat. Byl jsem tímto chováním dost zaskočený. Neváhal jsem a ihned po příjezdu domů jsem ještě celkem dost naštvaný, kontaktoval centrálu, kde jsem vše popsal jak se odehrálo. Výsledkem bylo, že již zmiňovaná p.Nováková kontaktovala servis ve Frýdku a domluvila mi v podstatě návštěvu. No a teď čekám na vyjádřeni centrály.