Tyhle male moturky nic nevydrzi a ani nejedou
EcoBoost motory
- Marťas
- Test driver

- Příspěvky: 9172
- Registrován: 13.04.2008 12:50
- Bydliště: Edinburgh / Havířov
Re: EcoBoost motory
Trivalec v premiove kuzi s navigaci
Tyhle male moturky nic nevydrzi a ani nejedou
Tyhle male moturky nic nevydrzi a ani nejedou

Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam
-
Bastr
- Nováček

- Příspěvky: 77
- Registrován: 30.07.2011 12:32
Re: EcoBoost motory
No Name píše:Dneska tu máme první vlaštovku, zákaznický Focus s 1.0 EcoBoost...
Focus Titanium 5dv. 1.0 EcoBoost 92kW/125k
Červená Mars/Leather Windsor - Charcoal
+
18" kola z lehké slitiny s 5 paprsky
Sada Family
Sada Individual - celokožené čalounění prémiovou kůží...
Sada Audio 92 - SD navigační systém...
Sada Interior Plus
Po slevě za 566.990,-Kč
Svět se obrátil vzhůru nohama...![]()
![]()
A není lepší si koupit 1,6 110kW EcoBoost v trendu za 418 000 kč??? + nejaké drobnosti a jsi na 450 000 kč? ja bych řekl jo
Ford Focus kombi 1.6TDCi 80kW
- Anduril
- Test driver

- Příspěvky: 5096
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: EcoBoost motory
Za 450 nebudes mit ani zdaleka takovou vybavu. Ne kazdemu jde o pocet koni. Nevidim v tom problem. 92kW a nejakych 170Nm je na takove auto relativne dobra hodnota. Tady slo evidentne spise o vybavu.
- Marťas
- Test driver

- Příspěvky: 9172
- Registrován: 13.04.2008 12:50
- Bydliště: Edinburgh / Havířov
Re: EcoBoost motory
Ale 92kW z 1.0 trivalce......jaka je teoreticka vydrz motoru? 80000km? 90000km? 

Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam
- Anduril
- Test driver

- Příspěvky: 5096
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: EcoBoost motory
Pokud si nekdo koupi takove auto za 560 tisic, nemyslim si, ze by ho to muselo az tak tizit 
-
Eidž
- Test driver

- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: EcoBoost motory
Ale tak třeba v rámci garančního servisu dají na 90 tis. km nové brzdové obložení a olej i s motorem... Třeba ten 3 válec je plug and start 
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
- Cowley
- Zkušený

- Příspěvky: 1145
- Registrován: 15.09.2008 11:44
- Bydliště: Praha
Re: EcoBoost motory
treba se casem objevi v nabidce moznost dokoupit druhou pulku toho sestivalce 
- FUGAS
- Test driver

- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29.03.2009 20:43
- Bydliště: Kladno
- misoo
- Test driver

- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: EcoBoost motory
urcite to nebude drziak na milion km, ale zas ze by to nemali poriadne otestovane na 100 tis km sa mi nechce verit... tych 100 aj 200 podla mna kazdy motor musi dat. aj ked v pripade benzinu sa vysoky pocet km este v dobe zaruky nepredpoklada, to je pravdaMarťas píše:Ale 92kW z 1.0 trivalce......jaka je teoreticka vydrz motoru? 80000km? 90000km?![]()
- FUGAS
- Test driver

- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29.03.2009 20:43
- Bydliště: Kladno
Re: EcoBoost motory
I kdyby ten motor měl perspektivu životnosti 150.000km, tak až bych to chtěl třeba ve 100.000km prodat, tak už to nikdo nekoupí. Takže za mě 
bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe
je: BMW 323i coupe
- Anndy
- Test driver

- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: EcoBoost motory
Podla mna to s tou spolahlivostou nemusi byt zle. Preco by malo? Ze maly objem a vacsi vykon? Ved ten vykon pridava turbo. Ze odide turbo? No a ved to je dnes bezna vec - maloktore vydrzi niekolko sto tisic km. Zbytok motora je O.K.
Ved "dizle" na tomto principe funguju uz dlho. Samotne (bez turba, ci ineho prelnovania) maju nizky vykon na svoj objem (aj ked objem je radovo vyssi ako pri benzinoch, ale to nehra rolu) - a turbo ten vykon vyzenie hore. A ked sa "pokazi" dizel, tak obvykle iba turbo. (ak neratam vstreky
)
Neviem preco by to malo byt ine pri benzinoch. Princip ostava rovnaky. Ja osobne ocakavam poruchovost iba v turbe. A vacsina bezninovych ma turbo chladene kvapalinou (nie?), cize odpada casto podcenovane dochladzovanie vzduchom po zastaveni.
Ale mozem sa mylit
Ved "dizle" na tomto principe funguju uz dlho. Samotne (bez turba, ci ineho prelnovania) maju nizky vykon na svoj objem (aj ked objem je radovo vyssi ako pri benzinoch, ale to nehra rolu) - a turbo ten vykon vyzenie hore. A ked sa "pokazi" dizel, tak obvykle iba turbo. (ak neratam vstreky
Neviem preco by to malo byt ine pri benzinoch. Princip ostava rovnaky. Ja osobne ocakavam poruchovost iba v turbe. A vacsina bezninovych ma turbo chladene kvapalinou (nie?), cize odpada casto podcenovane dochladzovanie vzduchom po zastaveni.
Ale mozem sa mylit
- Cowley
- Zkušený

- Příspěvky: 1145
- Registrován: 15.09.2008 11:44
- Bydliště: Praha
Re: EcoBoost motory
no, jenom oprava turba na jetym aute udela docela podstatnou cast ceny. Navic v momente, kdy to chcipne, si to sebou obvykle vezme jeste par dalsich veci. Takze mi pripada jako docela pravdepodobny ze smrt turba = smrt motoru = smrt celyho auta. Proste dalsi krok k modelu Po zaruce zahodit.
Podle mne je to proste kurvitko, a bohuzel dost podstatny, protoze bez nej se proste neobejdes.
Kdyz jsem jeste jezdil se sestivalcem, dalo se v pripade nutnosti dojet i na 5 nebo dokonce jenom na 4 valce. Tohle bez turba proste nepojede, i kdyz by zbytek auta byl v perfektnim stavu.
Podle mne je to proste kurvitko, a bohuzel dost podstatny, protoze bez nej se proste neobejdes.
Kdyz jsem jeste jezdil se sestivalcem, dalo se v pripade nutnosti dojet i na 5 nebo dokonce jenom na 4 valce. Tohle bez turba proste nepojede, i kdyz by zbytek auta byl v perfektnim stavu.
- Anndy
- Test driver

- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: EcoBoost motory
Nemyslim, ze smrt turba = smrt motora.
A stale sme na tom rovnako ako pri dizloch (tie su zlozitejsie aj bez turba) a tie ludia (aj jazdene) kupuju ako sialeni.
Proste ja to so zivotnostou takeho motora vobec nevidim nejako zle, tak ako tu pisu poniektori.
O.k. mozno je tam vacsia sanca na poruchu ako pri atmosfere, ale inak...
ten argument so sestvalcom je o.k., ale kedy sa dal naposledy kupit focus s nejakym atmo. 6-valcom? Ja si teda moc takych focusov nepamatam. Vlastne ani jeden.
A V6 si stale mozes kupit - na trhu je ich dost (aj ked atmosiek moc uz nie).
A stale sme na tom rovnako ako pri dizloch (tie su zlozitejsie aj bez turba) a tie ludia (aj jazdene) kupuju ako sialeni.
Proste ja to so zivotnostou takeho motora vobec nevidim nejako zle, tak ako tu pisu poniektori.
O.k. mozno je tam vacsia sanca na poruchu ako pri atmosfere, ale inak...
ten argument so sestvalcom je o.k., ale kedy sa dal naposledy kupit focus s nejakym atmo. 6-valcom? Ja si teda moc takych focusov nepamatam. Vlastne ani jeden.
A V6 si stale mozes kupit - na trhu je ich dost (aj ked atmosiek moc uz nie).
- Anduril
- Test driver

- Příspěvky: 5096
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: EcoBoost motory
Taky si myslim, ze to nebude tak zhave. Maloobjemove turbo motory tu nejsou zas tak kratce, jak se mozna nekterym zda. Akorat az ted je to takovy trend.
Navic fordi benziny celkem vzdy vynikaly spolehlivosti, tak tu nepiste hned takove katastrofalni scenare
Navic fordi benziny celkem vzdy vynikaly spolehlivosti, tak tu nepiste hned takove katastrofalni scenare
- Anndy
- Test driver

- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: EcoBoost motory
Treba sa najprv zamysliet, kym sa nieco povie 
Jednak motor na plny vykon obvykle funguje iba vo velmi kratkom case a vobec nie dlhodobo, na vacsinu jazdnych ukonov staci minimalny vykon, a to aj maloobjemove dokazu s prehladom splnit pri prijatelnej zivotnosti.
Jednak motor na plny vykon obvykle funguje iba vo velmi kratkom case a vobec nie dlhodobo, na vacsinu jazdnych ukonov staci minimalny vykon, a to aj maloobjemove dokazu s prehladom splnit pri prijatelnej zivotnosti.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti





