MONDEO 2015
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: NEW MONDEO
Kapota je bezna. Ale cerne mrizky ala ST a podnaraznik nejsou standard.
- gappak
- Junior
- Příspěvky: 215
- Registrován: 01.12.2009 07:57
- Bydliště: Olomouc
Re: NEW MONDEO
Já bych řekl že mřížka a podnárazník je standard. V Berlíně jsem viděl Mondeo bez denního svícení a měl to také. Odpoledne nahodím foto.
Jinak pěkné stránky:
http://www.mondeo.ford.eu/
Jinak pěkné stránky:
http://www.mondeo.ford.eu/
Ford Mondeo Estate 2.2TDCI Titanium S, galerka
ex:Ford Mondeo Estate 2.0TDCI;96KW;@12/2002
ex:Ford Fiesta MK3
ex:Ford Mondeo Estate 2.0TDCI;96KW;@12/2002
ex:Ford Fiesta MK3
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: NEW MONDEO
Imho ne, vypada to jako Titanium S. Myslim, ze na fotce jsou videt i bocni prahy. Podnaraznik je jiste nalepeny, neni soucasti narazniku.
Hned prvni fotka na tebou uvedene strance ukazuje standardni masku.
Hned prvni fotka na tebou uvedene strance ukazuje standardni masku.
- gappak
- Junior
- Příspěvky: 215
- Registrován: 01.12.2009 07:57
- Bydliště: Olomouc
Re: NEW MONDEO
Tak asi máš pravdu. Jinak jsem se ještě jednou díval na to Mondeo a jedna se o Titanium S, aspoň se domnívám. Sedačky a interier byl prošit červenou nití.
-------------------------------------------------------------------
Ford Mondeo 2,0 SCTi EcoBoost Powershift – ST inkognito
http://www.auto.cz/test-ford-mondeo-2-0 ... nito-53329
-------------------------------------------------------------------
Ford Mondeo 2,0 SCTi EcoBoost Powershift – ST inkognito
http://www.auto.cz/test-ford-mondeo-2-0 ... nito-53329
Ford Mondeo Estate 2.2TDCI Titanium S, galerka
ex:Ford Mondeo Estate 2.0TDCI;96KW;@12/2002
ex:Ford Fiesta MK3
ex:Ford Mondeo Estate 2.0TDCI;96KW;@12/2002
ex:Ford Fiesta MK3
- kasi
- Test driver
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Domažlice(CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: NEW MONDEO
je Ford Focus 1.8L Zetec-E EFI r.v.00,Sedan,Pacific Green Metallic,Ghia
byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia

byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia

- hustolez
- Junior
- Příspěvky: 205
- Registrován: 06.08.2010 21:57
- Kontaktovat uživatele:
Re: NEW MONDEO
Prej pod 1800 moc netáhne, to jsou pitomci, na volnoběh by s tím jezdit nechtěli? 

- Takeshi
- Zkušený
- Příspěvky: 1503
- Registrován: 08.08.2010 20:32
- Bydliště: pilSN
Re: NEW MONDEO
nafta musí táhnout už od volnoběhu minimálně 500Nm přeci,jsme v čr 

ex Focus ST 200hp
ex Focus RS399 hp
ex Ford turboKUGA Mk2 TDCi 180hp
nyní BMW 335d
pokrok nezastavíš
ex Focus RS399 hp
ex Ford turboKUGA Mk2 TDCi 180hp
nyní BMW 335d
pokrok nezastavíš

-
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 09.12.2010 17:34
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: NEW MONDEO
Moje řeč,nejdokonalejší vozy jsou Škodovky,nejlepší jsou koncernový motory s nejnižší spotřebou a bezporuchovým provozem.
Kuga ST-Line X 2.5 Duratec Hybrid AWD Solar
- jakub.sampon
- Pokročilý
- Příspěvky: 546
- Registrován: 19.12.2009 23:22
Re: NEW MONDEO
omluvte muj slovník ,ale ta hloupá moderátorka řekla že by si koupila radši passata než mondeo,
když by šlápla mondeu pořádně na plyn tak tohle neřekne!! ale jí vadá že mondeo nemá automatického asistenta parkování který zaparkuje za vás.... ano je to jen pro ženský









Golfík III 1.9tdi 66kw
Ford Focus 1.8tdci 85kw SUPER KÁRA KTERÁ VÁLÍ JEHÁÁÁ


+Ford Fiesta (1.4) 2004
- No Name
- Pokročilý
- Příspěvky: 676
- Registrován: 20.01.2010 09:58
- Bydliště: Doma
Re: NEW MONDEO
V příloze...
- Přílohy
-
- PINFO_1_2011 - Mondeo.pdf
- (359.06 KiB) Staženo 654 x
Ford Focus I Comfort 5dv. 1.6 Duratec 100PS

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT
- No Name
- Pokročilý
- Příspěvky: 676
- Registrován: 20.01.2010 09:58
- Bydliště: Doma
Re: NEW MONDEO
Podle předních voštinových výplní jednoznačně Titanium S...gappak píše:Dnes jsem navštívil Forda. Už tam měli MKIV s Faceliftem.

Ford Focus I Comfort 5dv. 1.6 Duratec 100PS

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT
- Marťas
- Test driver
- Příspěvky: 9172
- Registrován: 13.04.2008 12:50
- Bydliště: Edinburgh / Havířov
Re: NEW MONDEO

Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam

- No Name
- Pokročilý
- Příspěvky: 676
- Registrován: 20.01.2010 09:58
- Bydliště: Doma
Re: NEW MONDEO
NO KONEČNĚ!
Buďte trochu akční!
9.5.2011 Auto TIP str. 44 Srovnávací test
Ford Mondeo Kombi 1.6 EcoBoost Enterprise vs. Škoda Octavia Combi 1.8 TSI Elegance Edition CZ
Mezi manažerskými vozy nemusí být úplně nuda, zvlášť když kartami zamíchá akční model Mondeo Enterprise. Bohatá výbava za výhodnou cenu ho posouvá do pozice soupeře o třídu menší, leč firmami stále protežované Octavie Combi.
A pak se v tom zorientujte: Škoda Octavia postavená na platformě golfu, tedy vozu nižší střední třídy, do tohoto segmentu nepochybně patří. Nemyslí si to však spousta laiků, kteří octavii řadí mezi třídu střední. Kvůli délce? Obřímu zavazadelníku? Pocitu velkého vozu? Nebo snad vysoké ceně, která v lepších verzích s četnými příplatky atakuje střední proud?
Do toho naopak právoplatně řadíme mondeo, s velikostí ještě nedávno branou coby etalon pro vyšší střed. A můžete ho mít za podobné peníze jako oktávku. „Vážně?“ diví se správce firemního autoparku léta zvyklý prosazovat octavie. Přitom může rozšířit flotilu o reprezentativnější vozy. Bude však obří a v základu dražší ford lepší volbou než zaběhlá a zkraje lacinější škodovka?
Takže – akční Ford Mondeo Kombi Enterprise za 629 990 Kč (bonus 100 590 Kč) proti zvýhodněné Škodě Octavia Combi 1.8 TSI Elegance Edition CZ s cenovkou 574 900 Kč (zákaznická výhoda 36 000 Kč). Rozdíl 55 tisíc začíná mondeo opodstatňovat už při konfrontaci výbav. V základu u něj nechybějí bixenony ani hi-fiaudio, k výhřevu kožených sedadel s elektrickým nastavením a pamětí dostanete i jejich ventilaci, praktičnosti jdou na ruku střešní podélníky se stříbrným povrchem, parkovací senzory též vpředu, startování tlačítkem nebo litá 17“ kola. Pokud dorovnáte výbavu octavie do této hladiny, dostanete se někam k 687 tisícům. Startovací cenový benefit škodovky bere dráhu, karta se obrací rozdílem 57 000 Kč ve prospěch fordu, přičemž některé prvky nezískáte v případě octavie vůbec, což zamrzí hlavně u bixenonů (vyhrazeno pro superb + yeti). Vyspělost střední třídy dokumentuje mondeo rovněž paletou příplatků, v nichž nescházejí aktivní tlumiče, adaptivní tempomat, parkovací kamera, bezklíčkový vstup ani hlídání mrtvého úhlu – u škodovky prvky nedostupné.
Mezitřídní diference vyplavou na povrch, když si s mondeem stoupnete vedle octavie. Při jednání vám majestátnost fordu zvedne sebevědomí, mohutné proporce vzbuzují respekt, který nesrazí ani „fórové“ diody denního svícení. Se stále elegantní, leč okoukanou a obyčejnější octavií zase tolik nenaštvete obchodního partnera a při následném smlouvání o ceně zakázky se vám bude lépe kličkovat…
Vnitřní prostor fordu koresponduje s jeho obřími proporcemi a jindy suverénní škodovku poráží na hlavu. Spíš než faktické centimetry jde o pocit vzdušnosti, jaký prostě na platformě kompaktního vozu nevykouzlíte (zejména napříč). Ne že by bylo v octavii těsno, ale v mondeu se náramně rozvalíte, máte kolem sebe spoustu místa navíc, což se podepisuje mimo jiné na menší únavě při delším cestování. Komfort podporuje též pohodlné pérování, 17“ kola nerázují přes poddajné uložení ani do karoserie, ani do řízení. Mondeo parádně pluje přes nerovnosti i přes bezkonkurenčně agilní podvozek s až sportovní chutí do života a rychlým řízením. Oktávka také nepéruje špatně, působí však tvrdším a topornějším dojmem. Z něho ale těží na dálnici lepší stabilitou v podélném směru, kde mondeo vyžaduje více pozornosti kvůli přecitlivělému řízení a geometrii kol. Na ráfcích průměru 17“ si ovšem škodovka neodpustí občasnou ránu. Díky tuhosti karoserie si to tak trošku může dovolit, precizní zpracování pak nedává prostor rozvibrovat kvalitní interiérové plasty. Toho už se naštěstí nedočkáte ani ve fordu, jehož kokpit po faceliftu zaznamenal sice na první pohled drobný, leč ve finále velmi hmatatelný pokrok kupředu, pokud jde o celkové zpracování a povrchovou úpravu materiálů. Nejen prací živ je člověk, a když chce o víkendu vytáhnout rodinku na chatu, ocení obří zavazadelníky. Zde boduje mladoboleslavský kombík, jenž svými 605 litry ukojí touhy ještě náročnějších cestovatelů než mondeo s kapacitou 549 l. Bohužel i u vysoké specifi kace Octavia Elegance musíte připlácet za takovou samozřejmost, jakou představují střešní ližiny: černé dostanete za 5600, stříbřité po složení 10 600 korun.
Přestože se podnikoví fleetoví manažeři uchylují k „automatické“ naftové volbě, ani rozumný benzinový turbomotor nemusí znamenat ránu vedle. Čtyřválec 1.6 EcoBoost/118 kW ušetří totiž rozpočet proti 2.0 TDCi/103 kW o 50 tisíc, diference mezi Octavií 1.8 TSI/ 118 kW a 2.0 TDI/103 kW pak činí (jen) 20 000 korun. S oběma agregáty se dá jezdit okolo 7,5 litru na 100 km (mondeo si vzhledem k velikosti bere asi o 0,5 l víc než octavia), bohužel jsou jako každý přeplňovaný přímovstřik citlivější na styl jízdy. Kdo neustále honí minuty, bude se pohybovat poblíž desetilitrové hranice, hodně klidné povahy naopak zvládnou i hodnoty kolem 6 l. Bonus proti naftě znamená kultivovanější běh, sportovnější zvuk při vytáčení, širší rozsah využitelných otáček nebo třeba rychlejší topení. Pokud chcete dostat z 1.8 TSI maximum, zvolte sedmistupňovou dvouspojkovou automatiku DSG, nemalých 58 tisíc se vám vrátí nejen komfortem, ale také hospodárností a v dlouhodobějším horizontu rovněž spolehlivostí a snazším prodejem ojetiny. U Mondea 1.6 EcoBoost si na automat bohužel musíte nechat zajít chuť, což bereme jako asi největší jeho nevýhodu.
* * * Ani nižší základní cena Škody Octavia, větší zavazadelník nebo sta bilnější projev na dálnici spolu s kvalitnějším interiérem neznamenaly účinnější zbraně proti obrovskému Fordu Mondeo Kombi. Ten za prakticky výhodnější cenu díky kampaňovému provedení Enterprise nabídne reprezentativnější charakter, pohodlnější a atraktivnější jízdu nebo bohatší výbavu plnou luxusních prvků.



Buďte trochu akční!
9.5.2011 Auto TIP str. 44 Srovnávací test
Ford Mondeo Kombi 1.6 EcoBoost Enterprise vs. Škoda Octavia Combi 1.8 TSI Elegance Edition CZ
Mezi manažerskými vozy nemusí být úplně nuda, zvlášť když kartami zamíchá akční model Mondeo Enterprise. Bohatá výbava za výhodnou cenu ho posouvá do pozice soupeře o třídu menší, leč firmami stále protežované Octavie Combi.
A pak se v tom zorientujte: Škoda Octavia postavená na platformě golfu, tedy vozu nižší střední třídy, do tohoto segmentu nepochybně patří. Nemyslí si to však spousta laiků, kteří octavii řadí mezi třídu střední. Kvůli délce? Obřímu zavazadelníku? Pocitu velkého vozu? Nebo snad vysoké ceně, která v lepších verzích s četnými příplatky atakuje střední proud?
Do toho naopak právoplatně řadíme mondeo, s velikostí ještě nedávno branou coby etalon pro vyšší střed. A můžete ho mít za podobné peníze jako oktávku. „Vážně?“ diví se správce firemního autoparku léta zvyklý prosazovat octavie. Přitom může rozšířit flotilu o reprezentativnější vozy. Bude však obří a v základu dražší ford lepší volbou než zaběhlá a zkraje lacinější škodovka?
Takže – akční Ford Mondeo Kombi Enterprise za 629 990 Kč (bonus 100 590 Kč) proti zvýhodněné Škodě Octavia Combi 1.8 TSI Elegance Edition CZ s cenovkou 574 900 Kč (zákaznická výhoda 36 000 Kč). Rozdíl 55 tisíc začíná mondeo opodstatňovat už při konfrontaci výbav. V základu u něj nechybějí bixenony ani hi-fiaudio, k výhřevu kožených sedadel s elektrickým nastavením a pamětí dostanete i jejich ventilaci, praktičnosti jdou na ruku střešní podélníky se stříbrným povrchem, parkovací senzory též vpředu, startování tlačítkem nebo litá 17“ kola. Pokud dorovnáte výbavu octavie do této hladiny, dostanete se někam k 687 tisícům. Startovací cenový benefit škodovky bere dráhu, karta se obrací rozdílem 57 000 Kč ve prospěch fordu, přičemž některé prvky nezískáte v případě octavie vůbec, což zamrzí hlavně u bixenonů (vyhrazeno pro superb + yeti). Vyspělost střední třídy dokumentuje mondeo rovněž paletou příplatků, v nichž nescházejí aktivní tlumiče, adaptivní tempomat, parkovací kamera, bezklíčkový vstup ani hlídání mrtvého úhlu – u škodovky prvky nedostupné.
Mezitřídní diference vyplavou na povrch, když si s mondeem stoupnete vedle octavie. Při jednání vám majestátnost fordu zvedne sebevědomí, mohutné proporce vzbuzují respekt, který nesrazí ani „fórové“ diody denního svícení. Se stále elegantní, leč okoukanou a obyčejnější octavií zase tolik nenaštvete obchodního partnera a při následném smlouvání o ceně zakázky se vám bude lépe kličkovat…
Vnitřní prostor fordu koresponduje s jeho obřími proporcemi a jindy suverénní škodovku poráží na hlavu. Spíš než faktické centimetry jde o pocit vzdušnosti, jaký prostě na platformě kompaktního vozu nevykouzlíte (zejména napříč). Ne že by bylo v octavii těsno, ale v mondeu se náramně rozvalíte, máte kolem sebe spoustu místa navíc, což se podepisuje mimo jiné na menší únavě při delším cestování. Komfort podporuje též pohodlné pérování, 17“ kola nerázují přes poddajné uložení ani do karoserie, ani do řízení. Mondeo parádně pluje přes nerovnosti i přes bezkonkurenčně agilní podvozek s až sportovní chutí do života a rychlým řízením. Oktávka také nepéruje špatně, působí však tvrdším a topornějším dojmem. Z něho ale těží na dálnici lepší stabilitou v podélném směru, kde mondeo vyžaduje více pozornosti kvůli přecitlivělému řízení a geometrii kol. Na ráfcích průměru 17“ si ovšem škodovka neodpustí občasnou ránu. Díky tuhosti karoserie si to tak trošku může dovolit, precizní zpracování pak nedává prostor rozvibrovat kvalitní interiérové plasty. Toho už se naštěstí nedočkáte ani ve fordu, jehož kokpit po faceliftu zaznamenal sice na první pohled drobný, leč ve finále velmi hmatatelný pokrok kupředu, pokud jde o celkové zpracování a povrchovou úpravu materiálů. Nejen prací živ je člověk, a když chce o víkendu vytáhnout rodinku na chatu, ocení obří zavazadelníky. Zde boduje mladoboleslavský kombík, jenž svými 605 litry ukojí touhy ještě náročnějších cestovatelů než mondeo s kapacitou 549 l. Bohužel i u vysoké specifi kace Octavia Elegance musíte připlácet za takovou samozřejmost, jakou představují střešní ližiny: černé dostanete za 5600, stříbřité po složení 10 600 korun.
Přestože se podnikoví fleetoví manažeři uchylují k „automatické“ naftové volbě, ani rozumný benzinový turbomotor nemusí znamenat ránu vedle. Čtyřválec 1.6 EcoBoost/118 kW ušetří totiž rozpočet proti 2.0 TDCi/103 kW o 50 tisíc, diference mezi Octavií 1.8 TSI/ 118 kW a 2.0 TDI/103 kW pak činí (jen) 20 000 korun. S oběma agregáty se dá jezdit okolo 7,5 litru na 100 km (mondeo si vzhledem k velikosti bere asi o 0,5 l víc než octavia), bohužel jsou jako každý přeplňovaný přímovstřik citlivější na styl jízdy. Kdo neustále honí minuty, bude se pohybovat poblíž desetilitrové hranice, hodně klidné povahy naopak zvládnou i hodnoty kolem 6 l. Bonus proti naftě znamená kultivovanější běh, sportovnější zvuk při vytáčení, širší rozsah využitelných otáček nebo třeba rychlejší topení. Pokud chcete dostat z 1.8 TSI maximum, zvolte sedmistupňovou dvouspojkovou automatiku DSG, nemalých 58 tisíc se vám vrátí nejen komfortem, ale také hospodárností a v dlouhodobějším horizontu rovněž spolehlivostí a snazším prodejem ojetiny. U Mondea 1.6 EcoBoost si na automat bohužel musíte nechat zajít chuť, což bereme jako asi největší jeho nevýhodu.
* * * Ani nižší základní cena Škody Octavia, větší zavazadelník nebo sta bilnější projev na dálnici spolu s kvalitnějším interiérem neznamenaly účinnější zbraně proti obrovskému Fordu Mondeo Kombi. Ten za prakticky výhodnější cenu díky kampaňovému provedení Enterprise nabídne reprezentativnější charakter, pohodlnější a atraktivnější jízdu nebo bohatší výbavu plnou luxusních prvků.
Ford Focus I Comfort 5dv. 1.6 Duratec 100PS

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT
- gappak
- Junior
- Příspěvky: 215
- Registrován: 01.12.2009 07:57
- Bydliště: Olomouc
Re: NEW MONDEO
Next-gen Ford Fusion/Mondeo caught in wagon form




http://www.autoblog.com/2011/10/05/next ... agon-form/




http://www.autoblog.com/2011/10/05/next ... agon-form/
Ford Mondeo Estate 2.2TDCI Titanium S, galerka
ex:Ford Mondeo Estate 2.0TDCI;96KW;@12/2002
ex:Ford Fiesta MK3
ex:Ford Mondeo Estate 2.0TDCI;96KW;@12/2002
ex:Ford Fiesta MK3
- gappak
- Junior
- Příspěvky: 215
- Registrován: 01.12.2009 07:57
- Bydliště: Olomouc
Re: NEW MONDEO

http://www.autoweb.cz/novy-ford-mondeo-odhalen/
http://www.auto.cz/ford-fusion-mondeo-2 ... roit-64162
Ford Mondeo Estate 2.2TDCI Titanium S, galerka
ex:Ford Mondeo Estate 2.0TDCI;96KW;@12/2002
ex:Ford Fiesta MK3
ex:Ford Mondeo Estate 2.0TDCI;96KW;@12/2002
ex:Ford Fiesta MK3
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host