Ahoj

No, já to tady hledal všude možně, ale nějaký přesný popis, které auto po výměně baterie musí, a které nemusí provést "restart baterie", jsem nenašel. Nejsem zdaleka ani "osoba znalá", spíš "osoba zvědavá", takže mám tendenci věřit každému, kdo nekoktá

V zapalovači mám pichlý voltmetr, ihned po nastartování tam naskočí 13,5 - 13,8 V, a při jízdě ve vyšších otáčkách 14,1 - 14,5 V. Tak z toho usuzuji, že mě to dobíjí jak má, a že ten restart dělat nemusím... Na baterii na kabelu u -pólu já takovou jakousi malou krabičku mám, je v ní konektor s 2 vodiči. To prý nic není, při výměně baterie rozpojit, a pak zase zapojit... Zkusím sem dát fotku. Posoudil bys to, prosím?
(Snad by se dalo to tvrzení technika upravit do pravdivé podoby tak, že : každý kdo má Start/Stop systém, restart baterie řešit MUSÍ)
https://www.dropbox.com/s/2dcde4v6r0t61 ... 0.jpg?dl=0