Rozvody Ecoboost 1.0 92kW

Odpovědět
Uživatelský avatar
vitar
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 05.12.2020 19:51
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW

Příspěvek od vitar » 15.01.2025 16:16

phofy píše: 20.12.2024 20:00 Ale je to jednoduchý z 60k kč si odečti 20% jako slevu, že máš starší auto 5 let a použiješ originální díly https://www.ford.cz/servis/sluzby-a-pro ... ogram5plus
Pak si myslím, že 60k kč je asi ta nejhorší varianta, kdy se mění olejové čerpadlo, kazety a kalíšky na ventily, já to fakt řešil před rokem a bylo mi řečeno do 30k kč. Po novým roce se tam zastavím a zjistím info.
Jinak mě nenapadá kam to v okolí Liberce dát na rozvody, další Ford je v Mladé Boleslavy, což tam každý den jezdím, ale to bych raději dal tady v Liberci :roll:
Tak si to vyžádej a dej to sem prosím.
Ten materiál by seděl, to mě říkali a pak cca 1000kč/hodina - 20% sleva a bylo to do 30k kč.
Ze své vlastní zkušenosti vím, že když něco nechceš dělat, tak nastřel nesmyslnou cenu, tak aby to nebyl tenhle případ :mrgreen:
Zdar, tak teď mi volali z AutoIn v Liberci a dali mi cenu po slevách na komplet rozvody včetně výměny "palivovýho čerpadla, vodní čerpadlo, sada rozvodovýho řemene " 60.000Kč no myslim že to není málo když si jen za práci účtují 25tis.
Kam to dát jinam to je za strašný prachy jako.

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9469
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW

Příspěvek od phofy » 15.01.2025 18:02

Tak jim řekni, že nechceš vyměnit palivový čerpadlo a hned ušetříš někde 15k kč. Přemýšlím, jestli by nebylo lepší odvézt auto sem viewtopic.php?p=1256788#p1256788

Uživatelský avatar
Tomáš Kubec
Nováček
Nováček
Příspěvky: 142
Registrován: 20.12.2008 20:16
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW

Příspěvek od Tomáš Kubec » 15.01.2025 19:20

Myslím, že to za to stojí :wink:
Ford Focus Combi MK3 1.0 EcoBoost 92 kW (2013 prosinec) - stále mám
Ford Focus Combi MK2 1.6 74 kW (2007 duben) - stále mám
Ford Focus Combi MK1 1.6 74 kW (2002 květen)

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9469
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW

Příspěvek od phofy » 15.01.2025 20:03

Problém je, že z Liberce do Dobrušky to je 130km a teď sehnat, někoho s druhým autem co tam semnou dvakrát pojede :mrgreen: je pravda, že když sem nad tím přemýšlel, tak se to vyplatí, ne jenom kvůli ceně. Co měl fotky na facebooku, že někomu se ulomil kousek pístu, tak pán je schopný to celé opravit, oproti fordu a hlavně za rozumný peníze. Ve fordu, by akorát vyměnili celý polomotor a nebo motor vyndali a někam zaslali.

Uživatelský avatar
vitar
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 05.12.2020 19:51
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW

Příspěvek od vitar » 15.01.2025 20:11

Tak ono asi problém by to nebyl aby tam jel se mnou máme v rodině 2 řidiče a ještě druhý auto. Je otázka zda má volno aby to udělal když má tak dobrý reference. V Liberci třeba AutoVazi má taky dobrý reference ..... ale čas nemá má toho hodně.

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9469
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW

Příspěvek od phofy » 15.01.2025 20:12

Tomáš Kubec píše: 15.01.2025 19:20 Myslím, že to za to stojí :wink:
Jaká byla objednávací doba a jak dlouho mu to trvalo?

Uživatelský avatar
vitar
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 05.12.2020 19:51
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW

Příspěvek od vitar » 17.01.2025 11:57

Tak jsme si psali a termín prý až tak v půlce února (což mi neva) a nechat to tam na 3-4 dny s tím že cena kterou napsal je fakzarážející. Včetně vodní pumpy (Continental nebo Dayco) a palivového čerpadla ± 26.000,- tak já nevim kde ti servisáci z Fordu dělají chybu....

Jako to se vyplatí tam zajet těch 260km 2x :-)

vladka1
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 639
Registrován: 09.01.2013 21:02

Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW

Příspěvek od vladka1 » 17.01.2025 15:31

Je to jednoduchý - nerejžuje na tom... Stačí porovnat na starou 1,6 atmo 74 kW cenu dílů + 3 hodiny práce a cenu ve Fordu kolik za to chtěj :mrgreen:
Projel jsem jeho stránky a nevim nad čim váhat, zajet tam se vyplatí. Nejen cena ale i kvalita práce, mám zkušenost že obecně autorizáky mechanikům platí málo tak tam bývají lamy který se jinde nechytí.. Tenhle evidentně ty motory zná podrobně, ví na co koukat a ne že jen přehodí rozvod a nic dalšího ho nezajímá. Může odchytit průšvih už když tam bude první náznak a ne až se to vysype...
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 280 kkm

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9469
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW

Příspěvek od phofy » 17.01.2025 21:00

vitar píše: 17.01.2025 11:57 Tak jsme si psali a termín prý až tak v půlce února (což mi neva) a nechat to tam na 3-4 dny s tím že cena kterou napsal je fakzarážející. Včetně vodní pumpy (Continental nebo Dayco) a palivového čerpadla ± 26.000,- tak já nevim kde ti servisáci z Fordu dělají chybu....

Jako to se vyplatí tam zajet těch 260km 2x :-)
Tak mu rovnou řekni, že se tam zastavím někdy na konci jara :mrgreen:

Uživatelský avatar
jenikHK
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3093
Registrován: 10.03.2008 14:30
Bydliště: Praha

Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW

Příspěvek od jenikHK » 18.01.2025 20:56

vladka1 píše: 17.01.2025 15:31 Tenhle evidentně ty motory zná podrobně, ví na co koukat a ne že jen přehodí rozvod a nic dalšího ho nezajímá. Může odchytit průšvih už když tam bude první náznak a ne až se to vysype...
a to mohu potvrdit - kolega u nej byl se zadrenym Duratecem. Nakonec odjizdel i s vymenenym sanim, a varovanim pred dirou ve vyfuku (ostatne to byla stopka i na emisich pozdeji).
V tomto pripade musel celej motor ven, coz se odrazilo i na cene, jinak samozrejme vzhledem k rozsahu opravy cena vic nez prizniva.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Obrázek

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Uživatelský avatar
Tomáš Kubec
Nováček
Nováček
Příspěvky: 142
Registrován: 20.12.2008 20:16
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW

Příspěvek od Tomáš Kubec » 19.01.2025 20:11

JJ není co řešit, prostě i dálka k němu se vyplatí, je to borec. Termín jsem měl do měsíce a kvalita práce neskutečná, je vidět, že ho to baví a ví co dělá. Ano, u mne kromě měnění rozvodů ještě našel načatý silentblok motoru, membránu co ovládá turbo a zdvihátko palivového čerpadla. To vše vyměněno u něj za pár kaček. Na výfuku mne upozornil ještě na dírku, ale ty nedělá, tak měněno až doma. Auto si nyní jen přede :-) nemá cenu váhat. :bravo22:
Ford Focus Combi MK3 1.0 EcoBoost 92 kW (2013 prosinec) - stále mám
Ford Focus Combi MK2 1.6 74 kW (2007 duben) - stále mám
Ford Focus Combi MK1 1.6 74 kW (2002 květen)

Uživatelský avatar
Tomáš Kubec
Nováček
Nováček
Příspěvky: 142
Registrován: 20.12.2008 20:16
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW

Příspěvek od Tomáš Kubec » 11.02.2025 20:37

Jeden potkanej 1.0eb a opět super práce Duratec engine rebuild :palec_nahoru:

https://www.facebook.com/DuratecMotors/ ... &ref=notif
Ford Focus Combi MK3 1.0 EcoBoost 92 kW (2013 prosinec) - stále mám
Ford Focus Combi MK2 1.6 74 kW (2007 duben) - stále mám
Ford Focus Combi MK1 1.6 74 kW (2002 květen)

Uživatelský avatar
Antonín Plhal
Nováček
Nováček
Příspěvky: 135
Registrován: 02.07.2011 00:30

Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW

Příspěvek od Antonín Plhal » 28.02.2025 21:17

Padly tady dotazy o rozvodech s vyšším nájezdem u ecoboostu. Dřív, než prozradím podrobnosti, tak zmíním můj styl jízdy.
- pod 2000ot nejezdím
- pod 3000ot mu nikdy nešlapu na plný plyn, ale noha jde s motorem
- od 170.000km dávám do benzínu VIF
- nebojím se motoru udělat pyrolýzu https://www.de-dietrich.cz/produktove-t ... i-trouby-3 , když jedu po dálnici. Klidně ho půl hodiny nechám na 4000ot. Tady viewtopic.php?p=1250862#p1250862 můžete vidět moje svíčky s 60.000km nájezdem, kdy jsem je měnil.
- olej měním max do 15.000km, často dříve (samozřejmě velmi přísně dodržuji normu). Jelikož mi vždycky trochu oleje zbyde (některé zdroje uvádí náplň 4,3l, některé až 4,7l), tak tím "půllitrem oleje" z minula propláchnu motor. Nechám všechno vypustit, zatímco auto stojí na nájezdech. Jelikož je předek výše a výpustní šroub zezadu motoru, vyteče vše. Až to vyteče, naliju shora ten půllitr oleje a nechám kompletně protéci. Tím jej trochu ještě vypláchnu.
- krátkým trasám se vyhýbám, pokud to jde. Do práce to mám 5km a jezím autobusem tam a pěšky zpět. Když už musím do práce autem, tak si radši o trochu zajedu (minimálně 8km trasa), aby se v zimě alespoň prohřál. V létě netřeba řešit, zahřátý je daleko dřív. Ale snažím se jezdit trasy 20km+
- když jedeme do nákupáku, zaparkjeme na jednom místě a oběhneme obchody po svých. Než bych přejížděl, to by mi uhnily ruce.
Auto jsem koupil 04/2020 s nájezdem 145.000km. Projel ho, poslechnul si motor a líbilo se mi, jak táhne odspoda. Rok prodeje (uvedení do provozu) je 2013. Teoreticky jsem měl jít na rozvody v roce 2023, ale při pohledu servisák prohlásil, že už to někdo měnil. Nakonec jsem dopátral, že v roce 2015 byla provedena záruční oprava zaseklého ventilu, při kterém platí dílenský předpis - výměna rozvodového řemene. Podle servisní knížky bylo v tu dobu najeto cca 40.000km.
V tuto chvíli mám najeto 215.000km, takže řemen má nalítáno cca 175.000km a je starý 10 let.
Po shlédnutí videa s Martinem Vaculíkem jsem se osypal, co mě čeká. Po pročtení zdejšího vlákna jsem začal pátrat, kde bych nechal udělat rozvody. Můj automechanik prohlásil, že na to nemá přípravky, ani momentový násobič.
Kontaktoval jsem tedy pana Hoňka, u kterého musím prohlásit, že to je nejen srdcař, jak se píše výše, ale v první řadě to je MACHR NA MOTORY. Ví o nich první/poslední a to nejen teoreticky, ale při poslechu hned ví co, kde, jak a podobně. Příště cokoli budu řešit s motorem, obrátím se pouze na pana Hoňka. Ne, jako když jsem řešil to turbo viewtopic.php?p=1244360#p1244360 , kde mě jeden Ford servis (Havlíčkův Brod) odkázal na úplně něco jiného (tvrdili, že to je podpětím, proto to padá do nouzového režimu) a při žádosti o přezkoumání se tomu nechtěli věnovat vůbec, zatímco druhý Ford servis pro jistotu 10 dní nechal auto stát na parkovišti, jestli se to samo náhodou neopraví.
Pan Honěk prohlásil, že membrána turba je častá závada při větším nájezdu. Nakonec to má focené i na FB...
Takže:
Domluva perfektní, při výměně rozvodů ještě provedl zevrubnou kontrolu, přetěsnil vstřiky a pár drobností. Auto tam zbytečně nestálo, věnoval se mu dle domluvy. Takže nejde jen o cenu, která je zlomková oproti Fordu, ale hlavně o odbornost, ochotu naslouchat motoru, ochotě hledat příčinu, proč to dělá zrovna tohle a podobně!
Co vás bude asi zajímat, v jakém stavu je starý rozvodový řemen. Resp. řemeny.
Samozřejmě opotřebené, ale ani jeden zub nechybí!
Níže jsou fotky, vzal jsem si řemeny zpět, protože více zainteresovaných to chce vidět.
Co mě potěšilo, sám mi pochválil, že motor hezky zabírá odspoda. Sice přes 5000ot se nepřehoupne, ale to je vlastnost 74kW verze, vysvětlil mi proč. To znamená, že i v těch 215.000 km drží motor dobře tlaky.
IMG_1039.jpg
IMG_1038.jpg
IMG_1036.jpg
IMG_1035.jpg
IMG_1037.jpg
image0.jpeg
image1.jpeg
image2.jpeg
Naposledy upravil(a) Antonín Plhal dne 23.03.2025 10:34, celkem upraveno 10 x.
Focus Mk3 (2013) 5dv. hatch, 1.0 Ecoboost 74kW


Uživatelský avatar
Antonín Plhal
Nováček
Nováček
Příspěvky: 135
Registrován: 02.07.2011 00:30

Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW

Příspěvek od Antonín Plhal » 01.03.2025 20:24

phofy píše: 15.01.2025 20:03 Problém je, že z Liberce do Dobrušky to je 130km a teď sehnat, někoho s druhým autem co tam semnou dvakrát pojede :mrgreen: je pravda, že když sem nad tím přemýšlel, tak se to vyplatí, ne jenom kvůli ceně. Co měl fotky na facebooku, že někomu se ulomil kousek pístu, tak pán je schopný to celé opravit, oproti fordu a hlavně za rozumný peníze. Ve fordu, by akorát vyměnili celý polomotor a nebo motor vyndali a někam zaslali.
Mám to z Vysočiny taky přes 100km. IDOS.
Než abych někoho přemlouval, našel jsem si spoje z Dobrušky a pak do Dobrušky. Jedna cesta trvala i s dvěma přestupy 3 hodiny (autem s přestávkou na WC hoďku a třičtvrtě - to zas takový rozdíl není), cena 270kč za cestu. Ne, že by nikdo nebyl ochotný, ale stejně bych musel dávat minimálně pětikilo za cestu a ještě by tím ten druhý zabil dva půldny.
Z Dobrušky do HK to jezdí každou hodinu, z HK máš spoje do Liberce normálně:
image3.jpeg
Stejně byste to autem minimálně dvě hodiny jeli. Hoďka a půl už není tolik navíc.
Z Dobrušky do HK 64,-kč, takže tebe vyjde cesta na 209,-...
Focus Mk3 (2013) 5dv. hatch, 1.0 Ecoboost 74kW

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host