Stránka 13 z 13
Re: Motor nenaskoci
Napsal: 25.07.2015 21:40
od vitr73
Re: Motor nenaskoci
Napsal: 25.07.2015 21:45
od petr ST200
Má omluva pánové

Re: Motor nenaskoci
Napsal: 25.07.2015 21:55
od petr ST200
Já sundaval celou nádrž,šlo to dobře. Měl sem zato že je tam nějaký pevný plech a ne nějaký bláto. No holt nikdo není dokonalý.

Re: Motor nenaskoci
Napsal: 25.07.2015 21:59
od vitr73
to se nemusis omlouvat vubec...co blbnes? ale neni to zadnej nosnik ale akorad kus plechu aby dovnitr nefoukalo a mneli sedadla na cem lezet....zesilene to je jen v miste uchytu pasu....to je vse
Re: Motor nenaskoci
Napsal: 26.07.2015 09:31
od Peli
Ten otvor, co tam mají je teda pod zadním sedadlem na prostředku pod tím gumovým "utěsněním"(abych neudělal otvor někde jinde

)? Pod tou gumou je krytka na konektory a pak už jen čerpadlo, který se odpojí od konektorů a nějak lehce vytáhne? Musím se zeptat na polopatickej postup, abych nemusel improvizovat

Re: Motor nenaskoci
Napsal: 26.07.2015 11:44
od petulak
Re: Motor nenaskoci
Napsal: 26.07.2015 11:50
od vitr73
na sprostaka vystrihni diru tak velikou aby tim do kabiny prolezl ten bilej bazmek co je v nem cerpadlo..hlavne bacha na hadice!!! at uz pri strihani a nebo pri vyndavani....hlavne bacha na gumicky....
Re: Motor nenaskoci
Napsal: 26.07.2015 13:12
od stano.
Re: Motor nenaskoci
Napsal: 27.07.2015 08:37
od PetrB
tak u mě závada vzřešena dělala to řídící jednotka - vyměněna a vše OK

Re: Motor nenaskoci
Napsal: 27.07.2015 11:35
od vitr73
i to se hold stava...a je to dan za technickej pokrok....kdyz uz nestaci na rizeni motoru obyc karbec ale musi to ridit pocitac....
ale reknu vam ze znamej ma focuse 2.0 bez papiru s ramem jen na hobby zavody do vrchu...misto vstrikovani tam ma 4 karburatory z motorky....a to jede uplne jinak o dost brutalneji nez se vstrikovanim....a jede to taky

..řj tam nechal kvuli zapalovani akorad misto vstriku tam jsou jen odpory a krmej to karburatory...lambda tam samo taky neni ....
Re: Motor nenaskoci
Napsal: 27.07.2015 19:56
od pkadecka
To má na každej válec jeden karburátor?
Vstřikování se začalo používat u aut kvůli spotřebě a emisím. Další výhoda je, že to nemá sytič (resp. se o to stará ŘJ), takže se takový auto jednodušejc startuje. S karbecem musíš tahat za páčku sytiče a po zahřátí ji dát zpátky - nebo je tam nějaká automatika, která když nefunguje, tak je to radost. Měl jsem favorita, kterej se musel nastartovat a pak hned odjet. Pokud jsem to studený natočil a nechal kuckat na místě, tak to za chvíli chcíplo a už to nešlo natočit nebo hodně blbě. (Ta automatika je nějakej bimetal, kterej tam je místo tý páčky, co byla u stodvacítek. Za studena je v pozici jako ta páčka, tj. sytič naplno otevřenej, pak je tam myslím elektrický ohřev, kterej ten sytič postupně přivírá, přibližně stejně, jako se ohřívá motor. V tom mým autě se zřejmě zavřel dřív než se motor zahřál a pak to zdechlo a už nechtělo chytnout.)
Re: Motor nenaskoci
Napsal: 27.07.2015 21:05
od petulak
bimetal-sytič měli první 1000MB. ohřívala ho spirála ve sběrném potrubí.
http://skoda-mb.prekladys.com/images/BST23_3.jpg
Re: Motor nenaskoci
Napsal: 27.07.2015 22:21
od vitr73
jj..na kazdej valec jeden karburator...z nejake japonske motorky...Kaihin nebo tak nejak se jmenujou..