Po nastartování 2 vteřiny divný zvuk

Odpovědět
Uživatelský avatar
jarous350
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 670
Registrován: 22.11.2008 17:15
Bydliště: Pardubice, (Liberec)
Kontaktovat uživatele:

Re: Po nastartování 2 vteřiny divný zvuk

Příspěvek od jarous350 » 07.02.2014 09:53

Muze mi nekdo strucne odpovedet, abych nemusel procitat vse dozadu, zda mechanismus Ti-VCT je jiz od nejakeho roku vyroby auta bez problemu? Jak je tento motor vhodny na predelavku LPG? Dik
Focus I Combi, 1.6 74kW, 2002 Obrázek
Focus II FL Combi, 1.8 92kW, 2009, LPG Obrázek

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Po nastartování 2 vteřiny divný zvuk

Příspěvek od Nicco » 07.02.2014 15:53

Niekto tu spominal ze od asi 2008? sa ta zavada uz neobjavuje tak casto. Na LPG tipujem, ze to bude mat rovnake sedla ventilov, ako klasicka 1.6ka a asi to bude ako s 2.0i, ze LPG verzie od vyroby maju ine sedla ventilov, aby sa nezaklepavali.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Po nastartování 2 vteřiny divný zvuk

Příspěvek od V12 » 07.02.2014 16:31

Vsetko pod 2 a pol litra je po ekonomickej stranke na LPG nevhodne. Pokial sa ma prerabka urobit poriadne, tak to stoji taku hromadu penazi, ze budes potrebovat minimalne 50 tisic km, aby sa to vratilo na spotrebe. S rastucou kubaturou tie kilometre samozrejme klesaju.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
jarous350
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 670
Registrován: 22.11.2008 17:15
Bydliště: Pardubice, (Liberec)
Kontaktovat uživatele:

Re: Po nastartování 2 vteřiny divný zvuk

Příspěvek od jarous350 » 07.02.2014 17:31

Skoda 120 byla o neco malo min nez 2,5 litru a vyplatilo se to raz dva. A pokud by byla navratnost 50tis.km, tak je to taky hned, s mensim poctem jsem ani nepocital. Spis mi slo o to, jestli ma Ti-VCT stejne resene ventily, tzn. podlozky.
Focus I Combi, 1.6 74kW, 2002 Obrázek
Focus II FL Combi, 1.8 92kW, 2009, LPG Obrázek

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19254
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Po nastartování 2 vteřiny divný zvuk

Příspěvek od foki » 07.02.2014 20:19

jarous350 píše:jestli ma Ti-VCT stejne resene ventily, tzn. podlozky.
podlozky nejsou od rv 2001 , ted jsou jen cele kalíšky
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
jarous350
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 670
Registrován: 22.11.2008 17:15
Bydliště: Pardubice, (Liberec)
Kontaktovat uživatele:

Re: Po nastartování 2 vteřiny divný zvuk

Příspěvek od jarous350 » 07.02.2014 20:23

Aha, a jak probiha serizovani? Ja jsem na svoji obyc. 1.6 nedavno vule kontroloval, byly v poradku, tak jsem serizovani ani resit nemusel. Predpokladam, ze pri provozu na LPG uz by na to serizovani prislo casteji.
Focus I Combi, 1.6 74kW, 2002 Obrázek
Focus II FL Combi, 1.8 92kW, 2009, LPG Obrázek

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19254
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Po nastartování 2 vteřiny divný zvuk

Příspěvek od foki » 07.02.2014 20:41

zmeris vule (saci 0,20 , vyfuk 0,35 ) kdyz budes mit nekde treba 0,1 na sacich a 0,2 na vyfuku , tak se sundaji vacky (+ rozvody ) a bud prehazujes a nebo dokupujes . kdyz se podivas zespoda tak tam je hodnota tloustky toho "stamprlete" , ty dopocitas slozis zmeris a pokud je to ok tak nahodis rozvody .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
Mira
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2616
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Třebichovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Po nastartování 2 vteřiny divný zvuk

Příspěvek od Mira » 08.02.2014 13:20

jarous350 píše:Muze mi nekdo strucne odpovedet, abych nemusel procitat vse dozadu, zda mechanismus Ti-VCT je jiz od nejakeho roku vyroby auta bez problemu? Jak je tento motor vhodny na predelavku LPG? Dik
Nevím jestli je nebo není vhodný, ale já mám s Ti-Vct najeto na LPG aktuálně cca 77tis.km (3roky a 4 měsíce).

To proč jsem navštívil sekci "Motor" je čerstvý problém z dneška a hledám možnost diagnostiky mimo autorizák kolem Kladna. Ranní start byl laicky popsáno hodně hrubý a trvalo pár vteřin než se uklidnil. Měl jsem pocit, že jde z výfuku dost bílého kouře, po pár set metrech se rozsvítila kontrolka motoru. Musel jsem s tím jet 300km :roll: takže pomalu. Na benzín to jelo OK, na LPG taky OK. Motor chytá hned, už bez problémů. Kontrolka motoru svítila celou dobu a pokud šel motor do zátěže (kopec) tak se někdy rozblikala a pak zůstala zase jen svítit ...
Byl: FFI 11/2002 Galerie Byl: FFII 12/2008 LPG Galerie - prodán s 340tis. km na tachu
Je FFIII 9/2017 Galeriea opět jedeme na LPG

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Po nastartování 2 vteřiny divný zvuk

Příspěvek od smoula » 08.02.2014 13:32

ELM327 plus ELMconfig

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Po nastartování 2 vteřiny divný zvuk

Příspěvek od V12 » 08.02.2014 13:33

jarous350 píše:Skoda 120 byla o neco malo min nez 2,5 litru a vyplatilo se to raz dva.
Komicke porovnavat S120 s karburatorom a Focus s MPI :hah:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
jimm
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1612
Registrován: 08.04.2011 14:12
Bydliště: Teplice

Re: Po nastartování 2 vteřiny divný zvuk

Příspěvek od jimm » 08.02.2014 18:15

Někdo si koupí litý kola za 20.tis,já jsem si nechal udělat lpg.A nelituju toho,naopak doporučuju.Vady v motoru můžou být i při provozu na benzín.
ford mondeo 1.8 92kw lpg elpigaz r.v.2001 https://www.lpg.cz/main/

Uživatelský avatar
Mira
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2616
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Třebichovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Po nastartování 2 vteřiny divný zvuk

Příspěvek od Mira » 09.02.2014 12:36

Tak můj problém nesouvisí s tímto vláknem. Díky smoula za diagnostiku v rekordně krátkém čase od mé prosby :palec_nahoru:
Je to P0304 - Výpadky zapalování 4 válce svíčku jsem vyměnil a problém zůstává ...
Vyměnil jsem preventivně už všechny svíčky. Teď jdu hledat jak demontovat cívku, resp. nejde mi sundat ten konektor z boku ...
Byl: FFI 11/2002 Galerie Byl: FFII 12/2008 LPG Galerie - prodán s 340tis. km na tachu
Je FFIII 9/2017 Galeriea opět jedeme na LPG

Uživatelský avatar
FLA
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1398
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovensko

Re: Po nastartování 2 vteřiny divný zvuk

Příspěvek od FLA » 28.03.2014 10:15

Mam nabehanych poctivych 165.000km a chystam sa menit rozvody. Nepostrehol som zatial ziadne problemy s TiVCT mechanikou (variabilne casovanie ..) , je nute vsetko naraz menit? Tz rozvody aj TiVCT mechaniku sucasne?
ObrázekKuga 2.0 Tdci AWD Spirit X
predtým:
C-Max 1.6 85kW TDCi Titanium X
Focus Combi Ghia 2007 1.6L Duratec-16V Ti-VCT
Focus Combi Trend '99 1.8TDdi

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13493
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Po nastartování 2 vteřiny divný zvuk

Příspěvek od stano. » 28.03.2014 10:23

Ked sa ti mechanika po 20 alebo 40t km poserie, budes to zas menit cele?

Uživatelský avatar
FLA
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1398
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od FLA » 28.03.2014 11:26

Preto som sa pytal. Takze kompletka. Kolko stoji cca TiVct mechanika?
ObrázekKuga 2.0 Tdci AWD Spirit X
predtým:
C-Max 1.6 85kW TDCi Titanium X
Focus Combi Ghia 2007 1.6L Duratec-16V Ti-VCT
Focus Combi Trend '99 1.8TDdi

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů