Otevřené sání ala DS z dílny moskito/karel_170

Vše o motorech ST a RS
Moderátor:foki
Odpovědět
HmerX
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4306
Registrován: 24.10.2008 20:08
Bydliště: Letovice

Re: Otevřené sání ala DS z dílny moskito/karel_170

Příspěvek od HmerX » 04.12.2012 13:09

Snad se neptám na blbém místě ... chci poprosit o radu, Ježišek jde objednávat do Mondea filtr sání :mrgreen: který by byl lepší? průchod jen zboku: http://www.simota.cz/simota/eshop/5-1-U ... iversal-89
nebo zboku i z vrchu: http://www.simota.cz/simota/eshop/5-1-U ... iversal-89
nebo tento? http://www.simota.cz/simota/eshop/5-1-U ... iversal-89 :?: nějaká doporučení? :)
Ford Focus 2005 2,0 TDCi

Uživatelský avatar
6666667
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 698
Registrován: 06.05.2011 17:25
Bydliště: od Olomóce
Kontaktovat uživatele:

Re: Otevřené sání ala DS z dílny moskito/karel_170

Příspěvek od 6666667 » 05.12.2012 09:30

Mám ten prostřední "zboku i z vrchu" a bylo cítit jak si to nejvíc vzduchu tahá právě tím "vrchem". Ale jistě záleží na pozici filtru v motorovém prostoru, aby to třeba nebylo naškodu.
Byl Focus ST225-TimeAttack Brno 2:32
Byla Mazda RX-8-CrashAttack Brno 0:00
Je Fiesta ST180 new project

HmerX
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4306
Registrován: 24.10.2008 20:08
Bydliště: Letovice

Re: Otevřené sání ala DS z dílny moskito/karel_170

Příspěvek od HmerX » 06.12.2012 13:21

6666667 : díky za názor :)
Naposledy upravil(a) HmerX dne 21.03.2013 15:51, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus 2005 2,0 TDCi

Uživatelský avatar
6666667
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 698
Registrován: 06.05.2011 17:25
Bydliště: od Olomóce
Kontaktovat uživatele:

Re: Otevřené sání ala DS z dílny moskito/karel_170

Příspěvek od 6666667 » 21.03.2013 10:13

Přemýšlel někdo o dodělání tohoto sání. Tzn. 3 palce až k turbu.

Standardní řešení vypadá takto s použitím originální mnohonásobně zahnuté plastové trubky se zmenšeným průměrem.
PICT2149.jpg
Řešením by bylo použití Code:red hliníkové trubky.
Výhody:
Cena
Nenáročnost na montáž
Nevýhody:
Nemá uchycení (muselo by se vyřešit, zbytek sání je samonosný)
Od středu se průměr zase zmenšuje.
Mnohonásobné zahnutí jako originál.
S-Max Kaltluftzuführung.jpg
Dalším řešením je tohle:
DSCF0791_800.JPG
Výhody:
Zachován průměr potrubí
Narovnání potrubí
Nevýhody:
Uchycení za spony
Musela by se nahradit i hadice jdoucí k turbodmychadlu kvůli průměru. Na obrázku použita originální ale je vidět, že v místě spojení je AL trubka upravena na menší průměr.
Musely by se vyřešit tyto dva výstupy
19_0.jpg
19_0.jpg (15.35 KiB) Zobrazeno 2185 x
Existuje mnoho podobných řešení. Ať už méně či více funkčních.
Autospecialists
INDUCTION HOSE.JPG
Elevate
elevateintakepipe453.jpg
Hodně to řeší chlapci v Jihoafrické republice 8O
SDC11476.jpg
induction2.jpg
6ggrbju24gemrh3h36zj.jpg
ylm8dxs9u7m622d7cvj.jpg
Byl Focus ST225-TimeAttack Brno 2:32
Byla Mazda RX-8-CrashAttack Brno 0:00
Je Fiesta ST180 new project

Uživatelský avatar
r0mik
.
.
Příspěvky: 9356
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Otevřené sání ala DS z dílny moskito/karel_170

Příspěvek od r0mik » 21.03.2013 10:17

sel bych do toho se zachovanim prumeru ale mene zahybu

-minimalizace ztrat v ohybech
-nebude potreba vice casu k natlakovani silnejsich trubek
Focus 2002 RS "WRC Ášín"-track car
Focus 2002 RS #1121-radost
Focus 2002 ST170 "BO!!!"-track car
Focus 2002 ST170
Focus 2003 ST170 kombi s tažným
Transit 2004 2.4tddi odtahovka
Smax 2006 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T

Uživatelský avatar
Marťas
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9172
Registrován: 13.04.2008 12:50
Bydliště: Edinburgh / Havířov

Re: Otevřené sání ala DS z dílny moskito/karel_170

Příspěvek od Marťas » 21.03.2013 14:39

Tahle roura je soucasti i DSCi sani, ktere nema chybu :palec_nahoru:
Přílohy
052.JPG
Obrázek
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW


...uz nic nedovolene neprodavam :P

Uživatelský avatar
6666667
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 698
Registrován: 06.05.2011 17:25
Bydliště: od Olomóce
Kontaktovat uživatele:

Re: Otevřené sání ala DS z dílny moskito/karel_170

Příspěvek od 6666667 » 22.03.2013 07:40

Tak jasně o tohle tu šlo levně si vyrobit DSCi sání. Spodní část už je, teď ještě narovnat a zachovat 3 palce na části nad motorem.

I když na trhu je ještě o chlup ultimativnější řešení :cooler:
Přílohy
images.jpg
images.jpg (7.74 KiB) Zobrazeno 2086 x
Byl Focus ST225-TimeAttack Brno 2:32
Byla Mazda RX-8-CrashAttack Brno 0:00
Je Fiesta ST180 new project

Uživatelský avatar
stanikg
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 591
Registrován: 12.07.2010 08:35

Re: Otevřené sání ala DS z dílny moskito/karel_170

Příspěvek od stanikg » 22.07.2013 20:31

paradne ste to vymysleli :palec_nahoru:
JE- Focus MK3 FL 1.5 ecoboost Titanium X Deep blue Impact
Predane -focus r.v.2010 1.6 74 kw SHDA. farba chill

Uživatelský avatar
moskito
.
.
Příspěvky: 982
Registrován: 31.08.2010 21:10
Bydliště: Liberec a Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Otevřené sání ala DS z dílny moskito/karel_170

Příspěvek od moskito » 24.07.2013 09:31

Přemýšlel jsem nad tím... Chtěl bych to i ke svému aktuálnímu setupu s RS airboxem.
Prostě to natáhnout přes motor jako to má RS a až k turbu.
Nejjednoduší je to udělat normálně z hliníkových kolen a silikonových hadic.
Akorát se musí změřit vstup na turbu, abys koupil správnou redukci.
Tuším, že je 51mm nebo 63mm??? :?:
Dreamscience ModX Cobra sportscat RS svíčky, spojka, ojl kůler a airbox Radtec intercooler Whiteline 24mm RARB + rear camber kit, Powerflex front, Bilstein B4 Quaife LSD TD ProRace 1.2 Millers oils CFS 5W40 NT
mojeauto.cz

Devilstorm
.
.
Příspěvky: 1093
Registrován: 03.03.2010 13:54

Re: Otevřené sání ala DS z dílny moskito/karel_170

Příspěvek od Devilstorm » 07.08.2013 11:50

Mělo by se to měnit na 2,5" a to odpovídá pr. 63,5mm

Uživatelský avatar
ZLOUNE
Nováček
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 12.10.2013 14:06
Bydliště: Planá nad Lužnicí - Tábor

Re: Otevřené sání ala DS z dílny moskito/karel_170

Příspěvek od ZLOUNE » 16.10.2013 10:06

Zdravím.
Zrovna tohle nyní řeším na S-Maxovi. Mám sání vymodelované přes motor na zkoušku z PVC trubek, ale rád bych to dotáhl až k turbu a ne jen k té originální gumové hadici. Dvě 45°kolena a sedí to parádně a za pár korun oproti značkovým dílům.

Otázka tedy zní: Jaká je příruba na turbu u Focus ST? Těch výše zmiňovaných 63 mm vnějšího průměru?
Výstup má 50 mm/ 38 mm vnitřní díru.
Díky
S-MAX Titanium S - 2,5 ST, 2/2009

Uživatelský avatar
votas83
Junior
Junior
Příspěvky: 220
Registrován: 30.05.2011 20:37
Bydliště: Nová Ves u Líbeznic

Re: Otevřené sání ala DS z dílny moskito/karel_170

Příspěvek od votas83 » 16.10.2013 23:08

jjj na turbu je 63,5...ja si ted dodelal komplet sani az k turbu podle Pumaspeed... redukci na turbo a pak cele 76..
IMG_0399.JPG
FOCUS ST 225 FL
Serie:266,5 PS 341,2Nm,custom intercooler,custom lauf,RS svíčky-spojka,Eibach Pro-Kit springs, torque mounts(silentbloky.cz),otevřené sání ala DS ,Sound SymposerOFF

Uživatelský avatar
ZLOUNE
Nováček
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 12.10.2013 14:06
Bydliště: Planá nad Lužnicí - Tábor

Re: Otevřené sání ala DS z dílny moskito/karel_170

Příspěvek od ZLOUNE » 17.10.2013 09:20

Díky moc.
Přesně takhle to mám připravený. Ono to ani jinak vést nejde. Koukám, žes to ani nesvařoval a nechal jsi to na spojkách. Jaké redukční kolínko - úhel tam pasuje? Ať to nemusím vyndávat 2x.
Snažil jsem se to tu pročíst a vzhledem k tomu, že máš auto - motor hodně upravený, zeptám se ještě na jednu věc. Jestli jsem to přehlédl, omlouvám se. Měnil jsi i potrubí za turbem k intercooleru za větší? Mám na mysli trubky 63/59 mm.

Zbytek do SZ.
Děkuju
S-MAX Titanium S - 2,5 ST, 2/2009

Uživatelský avatar
6666667
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 698
Registrován: 06.05.2011 17:25
Bydliště: od Olomóce
Kontaktovat uživatele:

Re: Otevřené sání ala DS z dílny moskito/karel_170

Příspěvek od 6666667 » 17.10.2013 09:37

Pěkná práce :palec_nahoru:
Co se týče potrubí od turba k mezichladiči (hard pipe) tak to Angláni měněj až u 400+hp. Ale aby to mělo smysl tak musíš restrikci odstranit po celé délce až ke škrtící klapce. Takže mezichladič, aby měl větší průměr vstupu-výstupu a za mezichladičem (coldside pipe) taktéž na 2,5palce.

Podle mě do 300hp není standardní 2palce řešení nijak zvlášť limitující.
Byl Focus ST225-TimeAttack Brno 2:32
Byla Mazda RX-8-CrashAttack Brno 0:00
Je Fiesta ST180 new project

Uživatelský avatar
votas83
Junior
Junior
Příspěvky: 220
Registrován: 30.05.2011 20:37
Bydliště: Nová Ves u Líbeznic

Re: Otevřené sání ala DS z dílny moskito/karel_170

Příspěvek od votas83 » 17.10.2013 09:45

přesne jak píše 666 :palec_nahoru: ...jinak redukce na turbo http://www.highperformanceparts.cz/sili ... -76mm.5640
jjj zatím ta trubka je takhle spojena,hledam nekoho kdo svaruje hlinik kdo by mi to svaril a navaril i drzaky,zatim to mam pridelane na spony,je to takové hard...
FOCUS ST 225 FL
Serie:266,5 PS 341,2Nm,custom intercooler,custom lauf,RS svíčky-spojka,Eibach Pro-Kit springs, torque mounts(silentbloky.cz),otevřené sání ala DS ,Sound SymposerOFF

Odpovědět

Zpět na „Motory“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 1 host