LPG - montáže a zkušenosti sem...
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 25.01.2009 21:22
Re: LPG - výrobce AC
o 2,0 jsem taky přemýšlel,ale nevím jestli není pro mě zbytečný,spotřeba je sice údajně jen asi o 0,2 l vyšší než u 1,8 ale je dražší a i vyšší pov.ruč. ty nový duratecy 1,8 a 2,0 mají rozvodový řetěz že jo?
Re: LPG - výrobce AC
Ahoj Fokusáci a plynaři.
Mam najeto na Polskej AC Autogaz (cena 32tis.Kč s montáží) asi 15 000km a už od začátku mi to:
a) při jízdě na LPG mo to chcípá za jízdy: když trochu razantněji (cca 10 a více sekund) akceleruji a pak zprudka pustim plyn a hodim neutrál (nebo zaspojkuju) - v jakékoli rychlosti, bohužel i ve větší rychlosti - když jedu na benzín, tak vše OK
b)při rychlejší (cca přes 100km/h) jízdě na LPG, už i do mírného kopečka mi teplota leze do červenýho a vrátí se běhěm několika vteřin do normálu budto: když uberu (nemusím zcela) plyn anebo když přepnu na benzín (klidně pod plným plynem) - při jízdě na benzín vše OK
Četl jsem už vlákno o přehřívání 1,6 s i bez LPG, ale mě to dělá v podstatě nehledě na otáčkách a hlavně - jenom na LPG!
c)bohužel ted poslední dobou se mi stává, že při chodu na benzín, mi v podstatě auto přestává jet, mám-li sešlápnut akcelerátor vic než nějakých 60%.
S bodem a) a b) jsem byl v zatím nejmenované firmě-servisu, kde mi zařízení montovali se optat co a jak a tam mi v podstatě řekli, že to je asi závada auta, né LPG zařízení od nich.
Nejdřív tam zkusili čistit nějakej ventil (za 1000Kč, bohužel už jsem zapomněl jakej přesně), ale dělalo to pak stejně furt a tam mi v podstatě řekli, že to je asi závada auta, a né LPG zařízení od nich.
c) jsem zatím neměl čas řešit, ale nevím proč mám takové předtuchy, že to s tím LPG nějak souvisí...
Nevim proč, ale kdo četl moje příspěvky se zkušenostmi z Ford servisu v KV vidí, že já snad problémy se servisama přitahuju, nebo co...
Nikdo asi podobnej problém(y) neřešíte, co, to už byste tady někde psali...?
Mam najeto na Polskej AC Autogaz (cena 32tis.Kč s montáží) asi 15 000km a už od začátku mi to:
a) při jízdě na LPG mo to chcípá za jízdy: když trochu razantněji (cca 10 a více sekund) akceleruji a pak zprudka pustim plyn a hodim neutrál (nebo zaspojkuju) - v jakékoli rychlosti, bohužel i ve větší rychlosti - když jedu na benzín, tak vše OK
b)při rychlejší (cca přes 100km/h) jízdě na LPG, už i do mírného kopečka mi teplota leze do červenýho a vrátí se běhěm několika vteřin do normálu budto: když uberu (nemusím zcela) plyn anebo když přepnu na benzín (klidně pod plným plynem) - při jízdě na benzín vše OK
Četl jsem už vlákno o přehřívání 1,6 s i bez LPG, ale mě to dělá v podstatě nehledě na otáčkách a hlavně - jenom na LPG!
c)bohužel ted poslední dobou se mi stává, že při chodu na benzín, mi v podstatě auto přestává jet, mám-li sešlápnut akcelerátor vic než nějakých 60%.
S bodem a) a b) jsem byl v zatím nejmenované firmě-servisu, kde mi zařízení montovali se optat co a jak a tam mi v podstatě řekli, že to je asi závada auta, né LPG zařízení od nich.
Nejdřív tam zkusili čistit nějakej ventil (za 1000Kč, bohužel už jsem zapomněl jakej přesně), ale dělalo to pak stejně furt a tam mi v podstatě řekli, že to je asi závada auta, a né LPG zařízení od nich.
c) jsem zatím neměl čas řešit, ale nevím proč mám takové předtuchy, že to s tím LPG nějak souvisí...

Nevim proč, ale kdo četl moje příspěvky se zkušenostmi z Ford servisu v KV vidí, že já snad problémy se servisama přitahuju, nebo co...
Nikdo asi podobnej problém(y) neřešíte, co, to už byste tady někde psali...?
Naposledy upravil(a) Ondyk dne 24.02.2009 13:43, celkem upraveno 2 x.
- misakxt
- Junior
- Příspěvky: 234
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Čáslav
Re: LPG - výrobce AC
já nemám s AC žádnej problém.najeto skoro 50000km.nejdřív si musíš pořešit aby ti auto jelo na benzín jinak se z toho nevymotáš!
Focus 1.6 74kW 3dv silver Trend od 7.1.2008
Fiesta 1.3 LPG
Felicia 1.3 LPG
Fabia 1.4 LPG
Fiesta 1.3 LPG
Felicia 1.3 LPG
Fabia 1.4 LPG
- Miroslav K
- Nováček
- Příspěvky: 198
- Registrován: 07.01.2009 20:19
- Bydliště: Trenčín
Re: LPG - výrobce AC
to Ondyk: no, těžko radit, ta teplota opravdu jestli souvisí s plynem a ne i z benzínem, jak je to v tom vláknu, které píšeš, že jsi četl (já měl ten samej problém a...asi jenom částečně vyřešeno, blbne to míň, stručně řečeno..psal jsem v tom uváděném vláknu)..tak si myslím, že to může být špatným nastavení bohatosti směsi na plynu...tady taky někde popisované a ve fordu pořád zvýrazňované zaklepávání ventilů..už tu někdo psal, že to je právě chudou směsí, kde plyn při spalování vytváří více tepla...v podstatě nehoří, ale vybuchuje (tak nějak jsem to pochopil já)..takže to k teplotě..
Jinak souhlas s názorem, že je potřeba nejdříve pořádně dát do pořádku benzín...já jdu v pondělí do servisu, zjistili problém s kompresí na 1 válci..taky měli řeči, že je to plynem v autě..a na mé připomínky, že to dělá i na benzínu, dokonce výrazněji, než na plynu odpověděli: nojo, ale to vám mohl udělat plyn ( a zas ty řeči o zaklepaném-ných ventilu-lech)..ať tak nebo jinak, nejdříve musí fungovat benzín...
Teď mě omluvte, krátké vrácení se..měl jsem octávku, dal ji předělat na plyn..a taky, na studeném motoru to prostě nejelo, kolísali otáčky, vyhazovalo kontrolku motora...pořád jsem byl v servisu a pořád slyšel..to vám dělá plyn..nebudu rozebírat, co mě to stálo času a peněz, různé sevisy..jenomže teď koukají jenom do těch televizí a..nechci být sprostej, ale ať jdou k šípku...až když jsem našel jednoho fandu, který sice taky koukal do telky a nastavoval, ale když vyzkoušel nějaký ty možnosti, začal si špinit ruce..palivový systém, vstřikovače benzínu..a ejhle, k nim se dostanete , když sundáte sání..a tam to bylo..ti pitomci, co mi montovali plyn a vzali si několik 10 tis, nevyměnili!!!!! to těsnění mezi sáním a hlavou!!! 2,5 roku problémů, kupa peněz kvůli gumičkám za 200Kč!!!..za studena, než se zatáhly teplem to salo falešný vzduch a vyhodnocovalo jak ochudou směs!!!...vyměnil a auto jelo jak švýcarský hodinky, jak na benzín, tak plyn!!...
Sic jsem pak v těch servisech udělal vítr, ale ty prachy a ztracený čas už mi nikdo nevrátí..
Takže je potřeba začít benzínem, ale nerozumím, proč v tom servisu, kde ti montovali plyn, ti nedělají i ten benzín...to se pak mohou vymlouvat..
Jinak souhlas s názorem, že je potřeba nejdříve pořádně dát do pořádku benzín...já jdu v pondělí do servisu, zjistili problém s kompresí na 1 válci..taky měli řeči, že je to plynem v autě..a na mé připomínky, že to dělá i na benzínu, dokonce výrazněji, než na plynu odpověděli: nojo, ale to vám mohl udělat plyn ( a zas ty řeči o zaklepaném-ných ventilu-lech)..ať tak nebo jinak, nejdříve musí fungovat benzín...
Teď mě omluvte, krátké vrácení se..měl jsem octávku, dal ji předělat na plyn..a taky, na studeném motoru to prostě nejelo, kolísali otáčky, vyhazovalo kontrolku motora...pořád jsem byl v servisu a pořád slyšel..to vám dělá plyn..nebudu rozebírat, co mě to stálo času a peněz, různé sevisy..jenomže teď koukají jenom do těch televizí a..nechci být sprostej, ale ať jdou k šípku...až když jsem našel jednoho fandu, který sice taky koukal do telky a nastavoval, ale když vyzkoušel nějaký ty možnosti, začal si špinit ruce..palivový systém, vstřikovače benzínu..a ejhle, k nim se dostanete , když sundáte sání..a tam to bylo..ti pitomci, co mi montovali plyn a vzali si několik 10 tis, nevyměnili!!!!! to těsnění mezi sáním a hlavou!!! 2,5 roku problémů, kupa peněz kvůli gumičkám za 200Kč!!!..za studena, než se zatáhly teplem to salo falešný vzduch a vyhodnocovalo jak ochudou směs!!!...vyměnil a auto jelo jak švýcarský hodinky, jak na benzín, tak plyn!!...
Sic jsem pak v těch servisech udělal vítr, ale ty prachy a ztracený čas už mi nikdo nevrátí..
Takže je potřeba začít benzínem, ale nerozumím, proč v tom servisu, kde ti montovali plyn, ti nedělají i ten benzín...to se pak mohou vymlouvat..
Naposledy upravil(a) Miroslav K dne 25.02.2009 06:36, celkem upraveno 1 x.
Re: LPG - výrobce AC
Díky chlapi za rady.
Teď jsem prozměnu zjistil, že mi zmizela chladicí kapalina z přepouštěcí nádobky a servisák po letmým zkounknutí motoru (jen zeshora) řekl, že to nevypadá, že by někudy unikala ven, ani jsem nezaregistroval žádnou louži pod autem v garáži, takže to bohužel vypadá, že se přidala do spalovacího procesu
A světe div se, problém s akcelerací na benzín plným plynem je pryč!
Tak zítra se asi objednám na servis (potkal jsem tam jednoho starýho známýho jako přijímacího technika) na měření těsnosti chladicího oběhu resp. kompresních tlaků válců.
Tak uvidíme, pak se ozvu. Zatím!
Teď jsem prozměnu zjistil, že mi zmizela chladicí kapalina z přepouštěcí nádobky a servisák po letmým zkounknutí motoru (jen zeshora) řekl, že to nevypadá, že by někudy unikala ven, ani jsem nezaregistroval žádnou louži pod autem v garáži, takže to bohužel vypadá, že se přidala do spalovacího procesu

A světe div se, problém s akcelerací na benzín plným plynem je pryč!
Tak zítra se asi objednám na servis (potkal jsem tam jednoho starýho známýho jako přijímacího technika) na měření těsnosti chladicího oběhu resp. kompresních tlaků válců.
Tak uvidíme, pak se ozvu. Zatím!
- misakxt
- Junior
- Příspěvky: 234
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Čáslav
Re: LPG - výrobce AC
Mě po montáži Lpg začalo týct chladivo ze spoda kolem směšovače.Chvíli to dalo než jsem to zatěsnil.
Focus 1.6 74kW 3dv silver Trend od 7.1.2008
Fiesta 1.3 LPG
Felicia 1.3 LPG
Fabia 1.4 LPG
Fiesta 1.3 LPG
Felicia 1.3 LPG
Fabia 1.4 LPG
- hanyz
- Nováček
- Příspěvky: 135
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Hrádek, okr. F-M
Re: LPG - výrobce AC
to je osud, mně to teče taky to je bohužel zásah do rozvodů, ale jinak jsem musel vyměnit ty plastové t-kusy co tam dal plynař za mosazné jelikož už mi to teplem prasklo ale neva mosazný stal kolem 80,- kč a nechci zůstat trčet někde 1000 km od baráku, to by byl zbytečný stres 

Focus combi Ghia 1,6 r.2000, LPG Landi-Renzo
- misakxt
- Junior
- Příspěvky: 234
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Čáslav
Re: LPG - výrobce AC
kde pak si sehnal ty mosazný???ono ale stejně jestě plastovej konec je u směšovače ale výměnou toho plastovýho Tčka by se to mohlo trochu eliminovat
Focus 1.6 74kW 3dv silver Trend od 7.1.2008
Fiesta 1.3 LPG
Felicia 1.3 LPG
Fabia 1.4 LPG
Fiesta 1.3 LPG
Felicia 1.3 LPG
Fabia 1.4 LPG
- Miroslav K
- Nováček
- Příspěvky: 198
- Registrován: 07.01.2009 20:19
- Bydliště: Trenčín
Re: LPG - výrobce AC
tak já po opravě výfukových ventilů na 1 válci
..no, snad už to pošlape, auto zatím jede velice dobře, jezdím ale na doporučení servisu na benzín (zatím, než to sedne, kvůli aditivům v benzínu..)...a po přečtení tohohle vlákna, jsem si objednal flashlube, namontuji, i když nejsem úplně stotožněn s tím, že je to opravdu potřeba, ale tu se to doporučuje hlavně pro 1,6...chci se spíše zeptat, jestli němá někdo zkušenosti z něčím jiným, protože tohle se mi zdá předražené..někde na netu jsem četl o přísadě do benzínu právě na takovéto mazání ventilů, jmenuje se to Benadit BA a je to levnější..co tak použít dávkovač flashlube, ale jako náplň Benadit? Co myslíte,plynaří? 


- misakxt
- Junior
- Příspěvky: 234
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Čáslav
Re: LPG - výrobce AC
na kolik tě přišla oprava??jak se to projevovalo?
Focus 1.6 74kW 3dv silver Trend od 7.1.2008
Fiesta 1.3 LPG
Felicia 1.3 LPG
Fabia 1.4 LPG
Fiesta 1.3 LPG
Felicia 1.3 LPG
Fabia 1.4 LPG
- Miroslav K
- Nováček
- Příspěvky: 198
- Registrován: 07.01.2009 20:19
- Bydliště: Trenčín
Re: LPG - výrobce AC
motor netáhnul, při přidání plynu trhal, na volnoběhu kolísali otáčky (chvílema až skoro do zastavení motoru), vyhodilo kontrolku motoru, proměření ukázalo nízkou kompresi na válci...myslím si, že to mělo i vliv na závadu, která je probírána ve vlákně o zvyšování teploty...ručka občas vyskočila až do červený oblasti, rozsvítilo dokonce kontrolku přehřátí...oprava..no, naštěstí se to diagnostikovalo brzo a tak stačilo doštelovat vůli ventilů...těma jejich podložkama, nebo jak se to jmenuje, co používají u forda....komprese stále není jak na ostatních válcích, nicméně, už to šlape dalekooooo lépe...oprava stála 6000 Kč bez DPH....zatím...upozornili mě, že může být už podpálený ventil, nebo sedlo na hlavě a to by pak šlo někam úplně jinam...proto jsem se rozhodl pro to mazání...
- Miroslav K
- Nováček
- Příspěvky: 198
- Registrován: 07.01.2009 20:19
- Bydliště: Trenčín
Re: LPG - výrobce AC
tak, mazání ventilů, flashlube nainstalováno..snad i správně
...uvidíme..jo a objevil jsem firmu, kde se dá koupit flashlube 2,5 l za 1045 Kč včetně DPH...fy Intercars..

- Miroslav K
- Nováček
- Příspěvky: 198
- Registrován: 07.01.2009 20:19
- Bydliště: Trenčín
Re: LPG - výrobce AC
minulý týden absolvovaný servis v Německu (Stargas tady nikdo nedělá
)...auto seřízeno, šlape jak hodinky...ochota vskutku zajímavá...dokonce žádný problém na domluvě o odkoupení software a tak už mi to může servisovat každý servis, který dělá plyn...spotřeba zatím tak do 8L lpg/100 km, co beru jako velice dobrý průměr (jízda tak 50/50 dálnice a ostatní cesty)

- Miroslav K
- Nováček
- Příspěvky: 198
- Registrován: 07.01.2009 20:19
- Bydliště: Trenčín
Re: LPG - výrobce AC
nákup Flashlube, firma Intercars, 5 l kanistr, cena 1370 Kč včetně DPH..to už jde, není potřeba vozit ze zahraničí...
- JohnDoe
- Nováček
- Příspěvky: 52
- Registrován: 09.03.2009 16:01
- Bydliště: Písek, JČ
Re: LPG - výrobce AC
Zdravím,
dnes jsem se byl zeptat v Autogas centru ve Strakonicích a nabídli mi do 1.6 Ti-VCT systém AC autogaz (polská řídící jednotka + italské komponenty) s toroidní nádrží 55l a včetně přimazávání FlashLube (prý je to na tenhle motor vhodné dát) za konečnou cenu 26500,- Kč. Pročítám tohle vlákno a nenarazil jsem na nikoho s motorem 1.6 Ti-VCT na plyn, všichni mají starší Zetec. Tak se chci zeptat, jestli třeba neznáte někoho, kdo plyn v tomhle motoru má a jaký jsou s ním zkušenosti. A ještě jedna věc - jaká je zhruba spotřeba toho přimazávadla? Díky
dnes jsem se byl zeptat v Autogas centru ve Strakonicích a nabídli mi do 1.6 Ti-VCT systém AC autogaz (polská řídící jednotka + italské komponenty) s toroidní nádrží 55l a včetně přimazávání FlashLube (prý je to na tenhle motor vhodné dát) za konečnou cenu 26500,- Kč. Pročítám tohle vlákno a nenarazil jsem na nikoho s motorem 1.6 Ti-VCT na plyn, všichni mají starší Zetec. Tak se chci zeptat, jestli třeba neznáte někoho, kdo plyn v tomhle motoru má a jaký jsou s ním zkušenosti. A ještě jedna věc - jaká je zhruba spotřeba toho přimazávadla? Díky
Ferda - FoFoII kombi sport, 8/2005, 1.6 Ti-VCT 85kW, panther black.
Od 22.10.2010 baští LPG (AC Stag 300+, Tomasetto, Atrama - od každého něco)
Spotřeba LPG

Od 22.10.2010 baští LPG (AC Stag 300+, Tomasetto, Atrama - od každého něco)
Spotřeba LPG


Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti