madbugie píše:no praveze teraz uz to bude iba fraska...
??? (už teď lituju, že na to vůbec reaguji...)
Nikde nebylo řečeno, že ta nárazníková struktura v daném místě nesmí mít aerodynamický tvar a tedy např. navazovat na ten difuzor a tím ho zvětšovat.
S podobným "dvojitým" difuzorem jezdilo minulý rok Super Aguri a nikdo proti tomu nic nenamítal.
Po bitvě se určitě všichni včetně FIA shodneme, že ta pravidla měla být jednoznačnější a specifičtější.
Mimochodem Red Bull jezdí s normálním difuzorem jako ostatní a přesto s těmito "dvojitými" drží tempo. Navíc Barichellovi ten difuzor v austrálii Kovalainen rozflákal hned v T1 a přesto i potom Barichello držel tempo s nejlepšími. Z toho usuzuji, že to zdaleka není jen o těch difuzorech, ale hodně taky tím, že konkrétně Honda, Williams i Toyota začli s vývojem 2009 monopostů jako jedni z prvních již v průběhu minulé sezóny... naopak Ferrari s McLarenem se ve vývoji 2008 předháněli doslova až do posledního závodu a vývoj 2009 zřejmě podcenili.