Stránka 126 z 167

Re: Focus 3 v roku 2011

Napsal: 24.04.2012 14:27
od Standa
S FF3 1,6 TiVCT 77 kW mám najeto něco přes 2000 km a motor žádná tragédie není. Ne že by to jelo jako 2.0l , ale průběh krouticího momentu je vcelku dobrý. Co mě navíc překvapuje je spotřeba, byl jsem s escortem zvyklý na 8.0l a nyní jsem na 6,5l a to pomalu zrovna nejezdím. Motor takřka denně vytáčím k 5000 ot a rozhodně mě auta nepředjíždějí :-) Ne že by těch otáček bylo potřeba, ale je třeba trochu vyhladit třecí plochy. Naopak už od 2000 ot. motor jede slušně a vrchol má kolem 4000 ot. pak už je cítit, že pomalu ubírá na síle. Osobně bych přednost 1,2 TSI z koncernu nedal.

Re: Focus 3 v roku 2011

Napsal: 24.04.2012 15:07
od Nicco
Vsimol som si udavanu spotrebu o 1l nizsiu nez stara 1.6ka, takze nejaka optimalizacia tam bude - asi davaju spodny kryt motora, neviem ci aktivna mriezka chladica je v zaklade a nieco tiez usetri elektricky posilovac.
V rodine sa chysta firemna Fabia 1.2TSI/77kw, tak som zvedavy na porovnanie. Ocakavania su velke 8O

Re: Focus 3 v roku 2011

Napsal: 24.04.2012 17:09
od postak
V SM byl minulý týden test 1.0 ecoboost (třivalec od Fordu) a velice to chválili. Kdo nepotřebuje jezdit s nohou na podlaze, tohle bude dobrá volba. Vůbec bych se tomu nebránil :palec_nahoru:

Re: Focus 3 v roku 2011

Napsal: 24.04.2012 21:56
od Mirec.K
Standa, dík, takéto ohlasy by som uvítal od viacerých majiteľov. S EcoBoost-om už skúsenosť mám (parádny motor), s rodičovskou 1,6 74kW tiež (tú už ale v dobe, keď budem vyberať auto nekúpim), takže podobné postrehy sa hodia :) Veľa šťastných km bez nehody prajem ;)

Re: Focus 3 v roku 2011

Napsal: 25.04.2012 08:11
od Standa
Nicco píše:Vsimol som si udavanu spotrebu o 1l nizsiu nez stara 1.6ka, takze nejaka optimalizacia tam bude - asi davaju spodny kryt motora, neviem ci aktivna mriezka chladica je v zaklade a nieco tiez usetri elektricky posilovac.
V rodine sa chysta firemna Fabia 1.2TSI/77kw, tak som zvedavy na porovnanie. Ocakavania su velke 8O
Aktivní mřížka chladiče v základu není a na mém autě tedy není. Asi ten posilovač a kdo ví co ještě ?
Známý si koupil na podzim Golfa s 1.2 TSI, má najeto 20t km a chválí to kde může. Je to ale řidič, který jezdí po dálnici max 100 km rychlostí a mimo dálnici 80. Teď na jaře vyměnil originální kola 205/55 R16 za 195 / 65 R15 a konečně je spokojen i s komfortem jízdy :-) Věřím , že pro něj je tento motor dobrá volba, ale určitě ně pro řidiče který bude chtít využívat plný výkon motoru.

Re: Focus 3 v roku 2011

Napsal: 25.04.2012 08:22
od miki21
Stando jakpak to,že na Tvém kočáru nevidím žádné klubové označení? :nunu: :mrgreen:

Re: Focus 3 v roku 2011

Napsal: 25.04.2012 08:28
od Standa
Miki ještě nevím jestli tam vůbec nějakou budu lepit :-)

Re: Focus 3 v roku 2011

Napsal: 25.04.2012 19:02
od postak
Standa píše:Miki ještě nevím jestli tam vůbec nějakou budu lepit :-)
Stačí podložky pod RZ. Nemusíš nikam nic lepit :cooler:

Re: Focus 3 v roku 2011

Napsal: 26.04.2012 19:31
od Mirec.K
Nicco - k tomu elektrickému posiľovaču pridaj aj dlhšiu päťku :)

Re: Focus 3 v roku 2011

Napsal: 07.05.2012 07:19
od No Name
Co na to říct? Prý se tomu říká vývoj...

Re: Focus 3 v roku 2011

Napsal: 07.05.2012 07:22
od Anduril
Tak s tema brzdama trochu ujeli ne? Mit v dnesni dobe v aute nizsi stredni tridy vzadu bubny, to je ulet. I kolega s 80k Ibizou ma vzadu kotouce a to ani nema zadnou vyssi vybavu.

Re: Focus 3 v roku 2011

Napsal: 07.05.2012 07:51
od Adow
Tak to je opravdu vývoj :palec_dolu:. Toto asi nikdy nepochopím... Auto je stejně těžký, jen má motor s nižším výkonem - a to znamená, že nepotřebuje brzdit?? Obzvlášť na combi to musí být žůžo..
Stejná blbost jako povinný ručení, který je podle obsahu motoru - když mám menší obsah motoru, udělám při nehodě úměrně menší škody??

Re: Focus 3 v roku 2011

Napsal: 07.05.2012 08:21
od No Name
Továrnu asi stojí bubnové brzdy o dvě eura méně než kotoučové..? Při těch počtech aut je to úspora... :? :? :? Ale je to opravdu ostuda...

Re: Focus 3 v roku 2011

Napsal: 07.05.2012 08:51
od FUGAS
No jo, já tam taky mám bubny, na autě z roku 2009. Pak začli dávat kotouče, protože asi chtěli model na konci životního cyklu zatraktivnit a teď když mají nový model tak holt zase chtějí šetřit a vrátili se k bubnům. Ono z hlediska funkce bubny nebrzdí hůř, dokonce v nějakém časopise kdysi vysvětloval nějaký odborník z ČVUT, že brzdná účinnost bubnových brzd je vyšší než kotoučových, problém je, že se bubnové brzdy mohou rychleji přehřát a pak jejich účinnost klesá. Holt automobilky na náš šetří a to nemluvím o tom, že to blbě vypadá :wallbash: Jediná výhoda bubnů co mě napadá je, že jsou levnější na údržbu a nešpiní se od nich alu...

Re: Focus 3 v roku 2011

Napsal: 07.05.2012 09:01
od Anduril
Jasne, jako z funkcniho hlediska tam asi bude maly rozdil. I s prihlednutim na vyuziti takoveho auta a zadni naprava stejne brzdi malo. Ale vypada to proste divne, na takovem relativne drahem aute.
Nechapal jsem, kdyz jsem bubny videl na svem aute - to uz je nastesti minulost :mrgreen: