Jen pro ty, co mají DPF vykuchané

Odpovědět
Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od vita_k » 27.07.2011 10:14

Mam tam ten novy SW, jeste vydrz, zkusim nabrat zkusenosti, dam to tu na forum, jestli je neco noveho oproti staremu. Treba to nema cenu a bude to stejne.

Jake mas faulty v ECU? Pokud to cuka, mohlo by to neco ukazat. Stacila by na to ELM327 + Torque - android.

Spotreba 5.9 se mi taky nezda. Me uz blikla 5.3 a to to nesetrim nejak zvlast
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
Giggo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1215
Registrován: 06.02.2011 09:43
Bydliště: Praha

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od Giggo » 27.07.2011 10:53

Mě by zajmalo po odebrání DPF pocítil ste někdo nárůst výkonu? (krom problémů co popisujete, že ste měli při nizkejch otáčkách atd).
Jel sem totiž autem se stejným motorem pouze originálně bez DPF (užší pneu 195 já mám 225) a zrychlení mi přišlo mírně lepší (nejen s ohledem na šířku pneu) + maximálka šplhal sem to někam na 210, kdežto moje s DPF má problémy pohnout rafikou nad 180. Né že bych to potřeboval, ale prostě to přikládám za vinu DPF.

Mám najeto 120 000 DPF stále mám, prozatím o něm vůbec nevím ani nevím, že by se za posledních 20 000km pustila regenerace. Jezdím převážně dálnice, takže DPF se nezanáší jako při cukačkách po městě.
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od vita_k » 27.07.2011 11:19

Giggo píše:Mě by zajmalo po odebrání DPF pocítil ste někdo nárůst výkonu? (krom problémů co popisujete, že ste měli při nizkejch otáčkách atd).
Jel sem totiž autem se stejným motorem pouze originálně bez DPF (užší pneu 195 já mám 225) a zrychlení mi přišlo mírně lepší (nejen s ohledem na šířku pneu) + maximálka šplhal sem to někam na 210, kdežto moje s DPF má problémy pohnout rafikou nad 180. Né že bych to potřeboval, ale prostě to přikládám za vinu DPF.

Mám najeto 120 000 DPF stále mám, prozatím o něm vůbec nevím ani nevím, že by se za posledních 20 000km pustila regenerace. Jezdím převážně dálnice, takže DPF se nezanáší jako při cukačkách po městě.
to by byl snad jedinej motor 80kw bez DPF, co znám. V12 ti to 100 % potvrdil? Prej 80kw verze z D mely dpf.

Ja abych ten vykon poznal bych musel presedat z auta do auta. Takovej rozdil to az tak nebyl. Podle me. No jinak myslim, ze hlucnost (mam tak uz vyssi) se nijak nezmenila, kdyz uz tak vyssi. Hlavni, co urcite vim je o 0,8 l mensi spotreba na 100km
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

JanyD
Nováček
Nováček
Příspěvky: 29
Registrován: 19.10.2010 16:11

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od JanyD » 27.07.2011 11:49

No stím výkonem asi nahoru moc nešel. Jediné co v mém případě jsem rozpoznal, že motor je podstatně tišší. A auto jde mnohem líp od nízkých otáček.
A spotřeba to se uvidí až projedu pár nádrží.
Obrázek
Ford Focus r.v. 2007, 1.6 tdci 80Kw bez DPF
Subaru Forester r.v. 2000, 2.0 S-turbo 130Kw
BMW 320i

Uživatelský avatar
zdenyvm
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 585
Registrován: 09.03.2010 15:29
Bydliště: Zlínský kraj

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od zdenyvm » 27.07.2011 12:34

vita_k píše:Mam tam ten novy SW, jeste vydrz, zkusim nabrat zkusenosti, dam to tu na forum, jestli je neco noveho oproti staremu. Treba to nema cenu a bude to stejne.
Jake mas faulty v ECU? Pokud to cuka, mohlo by to neco ukazat. Stacila by na to ELM327 + Torque - android.
Spotreba 5.9 se mi taky nezda. Me uz blikla 5.3 a to to nesetrim nejak zvlast
Díky, počkám na tvoje zkušenosti.
ECU mi neukazuje nic, bez chyb. Mám ELM327 a nějaký profi program v noťasu (teď z hlavy nevím který...).
Spotřeba je nic moc, to máš pravdu... Teď jezdím za cca 5,5, ale je fakt že víceméně kratší trasy mimo město. Každý den 13km do práce a pak 13km zpátky. Když jsem jel dál po okreskách, tak jsem se dostal na 4,9, na dálnici na 6,1 (130km/h). Vše počítáno podle dotankování.
Celkem to šetřím, nějak drasticky nepřidávám atd.
Máš nápad...?
Ford Focus IV 1,0 Ecoboost (155HP Bluefin)
Obrázek

Ford Focus III 1,0 Ecoboost (150HP Bluefin) - prodáno
Obrázek

Ford Focus II 1,6 TDCi (80kw) - prodáno
Obrázek

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od vita_k » 27.07.2011 13:01

Tak to je super, ze bez chyb. To by mohla byt ta regenerace, jak to cukne. Me to cukne a pak pocukava 10 km jen pri pridavani plynu. A mam dojem, ze přitom se mi zaloguje overboost chyba. Spotreba je asi ok, ja to beru podle pocitace v palubce. Mezi 5-6. Jak to neni furt 6, tak to bude ok.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
zdenyvm
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 585
Registrován: 09.03.2010 15:29
Bydliště: Zlínský kraj

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od zdenyvm » 27.07.2011 13:08

Vidíš já jak mi to začne cukat tak na to nemám nervy a vypnu za jízdy klíček a znovu nastartuju. A už to necuká... :)
To by celkem odpovídalo té kilometrové regeneraci, klíčkem ji přeruším. Jestli je to ono, tak se toho chci zbavit!
Ford Focus IV 1,0 Ecoboost (155HP Bluefin)
Obrázek

Ford Focus III 1,0 Ecoboost (150HP Bluefin) - prodáno
Obrázek

Ford Focus II 1,6 TDCi (80kw) - prodáno
Obrázek

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od vita_k » 27.07.2011 13:20

To se tezko zjistuje, jestli je to regenerace. Ale jestli to je regenerace, tak se nedivim, přehazuji se tam klapky vzduchu, nebere se vzduch z IC aby byl vic horky a vstrikuje se nafta jindy nez normalne...

V dalsim foru se snazi prijit na variantu, jak odhalit probihajici regeneraci podle teploty ve filtru. Jestli na neco prijdou, tak bych to taky zkusil...

Pan Rekziegel tvrdil, ze toto se ze softwaru odstranuje spatne, jde-li to vůbec. Dulezite je pry sledovat pribyvani oleje, jinak ze by to nemelo nic extra vadit. Me se to moc nelibi, ale co s tim?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
Raada
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2773
Registrován: 07.09.2008 00:35
Bydliště: Exit 10 na D10

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od Raada » 27.07.2011 16:14

Jak si tady procitam zkusenosti s vyndanim DPF - neni jednodussi nechat si DPF vymenit? Je mi jasne, ze to bude o neco drazsi, ale snad postupem casu uz to neni takova palka. Nekde jsem videl cenu DPF za 13tis. Kc + prace. Je to realne nebo je to cena zatim z rise snu?

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od vita_k » 27.07.2011 16:27

toto neni spatna uvaha, muze, ale nemusi to byt reseni. Pan Regziegel rikal, radej tu nerikam svuj nazor... :), ze to taky parkrat delali, ale bohuzel se stavalo, ze se auta s failnutym DPF objevila za 6-20 tis km zpet v servisu.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
Raada
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2773
Registrován: 07.09.2008 00:35
Bydliště: Exit 10 na D10

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od Raada » 27.07.2011 16:37

Chapu, ze DPF neni vhodny u toho, kdo jezdi hodne kratke trasy a DPF se spatne vypaluje. Ale u nekoho, kdo jezdi delsi trasy tak vymena DPF za predpokladu rozumne ceny muze byt reseni, ne?

Jinak nerozumim tomu, ze kdyz nekdo dostane novy DPF tak za 20tis. km je zpatky v servisu...

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od vita_k » 27.07.2011 17:13

mozna spatny rezim jizdy, nebo je neco s motorem, ze vic kouri. vstriky to muzou udelat? Ale to tezko rict.

Kdyz ti zacne s tim jezdit manzelka po meste do Kauflandu, tak si to dokazu predstavit. :)

No je to dabluv vymysl navrzeny tak aby ses prohnul po skonceni zaruky...
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od Komi » 27.07.2011 18:43

2Raada: nemci ucpate filtre bud v servise chemicky vycistia alebo nechaju vymenit - casto za neoriginal filter - napr
http://cgi.ebay.de/DPF-Ersatz-Dieselpar ... 27b6713d66
aj s dopravou k nam asi 368€ - do 9000Kc a zhruba tolko platia aj za cistenie...prispevkov o tom je na ich fore dost, zatial sa na fore nik nestazoval ze by mu to nefungovalo...
ja som napr tuto zimu od novembra jazdil do konca marca len po meste cize 5 mesiacov len kratke jazdy so studenym motorom a ziadny problem po vyse 130t km najazdenych, a urcite nie som sam co ma taketo skusenosti
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Uživatelský avatar
Croog
Nováček
Nováček
Příspěvky: 165
Registrován: 27.12.2009 00:39
Bydliště: Praha

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od Croog » 27.07.2011 19:22

Já jsem s vyndaným filtrem spokojen, protože se nemusím bát, že mě někde neodstaví. Jen škoda že kilometrová regenerace mi stále probíhá. (Rovnou ve FAPOFF mi řekli, že tu vypnout nezvládnou - mám teda 2.0.)

Bohužel to znamená, že může dál růst olej, což se mi přesně stalo a teď zase musím přemýšlet, jak hladinu snížit, protože jsem si ho nechal vyměnit před 2000km až na max - doufal jsem, že už neporoste. :(
Ford Focus Kombi Ghia 2006 2.0 TDCi, Black Panther

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od V12 » 28.07.2011 09:52

Croog :
Riesenie je jednoduche - treba vymenit auto za take, ktore DPF nema. Co sa serie, musi z baraku. Mne sa zacina ozyvat dvojhmota, dovolenku este zvladne a potom ide prec. Uz mam zajednanu peknu SX4 4x4 1.6 VVT 88kW, dufam, ze ju bazarnik za tie 2 tyzdne nepreda. Ak ano, nevadi, bude dalsia.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Odpovědět

Zpět na „DPF a vše okolo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti