Stránka 14 z 84

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 27.07.2011 10:14
od vita_k
Mam tam ten novy SW, jeste vydrz, zkusim nabrat zkusenosti, dam to tu na forum, jestli je neco noveho oproti staremu. Treba to nema cenu a bude to stejne.

Jake mas faulty v ECU? Pokud to cuka, mohlo by to neco ukazat. Stacila by na to ELM327 + Torque - android.

Spotreba 5.9 se mi taky nezda. Me uz blikla 5.3 a to to nesetrim nejak zvlast

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 27.07.2011 10:53
od Giggo
Mě by zajmalo po odebrání DPF pocítil ste někdo nárůst výkonu? (krom problémů co popisujete, že ste měli při nizkejch otáčkách atd).
Jel sem totiž autem se stejným motorem pouze originálně bez DPF (užší pneu 195 já mám 225) a zrychlení mi přišlo mírně lepší (nejen s ohledem na šířku pneu) + maximálka šplhal sem to někam na 210, kdežto moje s DPF má problémy pohnout rafikou nad 180. Né že bych to potřeboval, ale prostě to přikládám za vinu DPF.

Mám najeto 120 000 DPF stále mám, prozatím o něm vůbec nevím ani nevím, že by se za posledních 20 000km pustila regenerace. Jezdím převážně dálnice, takže DPF se nezanáší jako při cukačkách po městě.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 27.07.2011 11:19
od vita_k
Giggo píše:Mě by zajmalo po odebrání DPF pocítil ste někdo nárůst výkonu? (krom problémů co popisujete, že ste měli při nizkejch otáčkách atd).
Jel sem totiž autem se stejným motorem pouze originálně bez DPF (užší pneu 195 já mám 225) a zrychlení mi přišlo mírně lepší (nejen s ohledem na šířku pneu) + maximálka šplhal sem to někam na 210, kdežto moje s DPF má problémy pohnout rafikou nad 180. Né že bych to potřeboval, ale prostě to přikládám za vinu DPF.

Mám najeto 120 000 DPF stále mám, prozatím o něm vůbec nevím ani nevím, že by se za posledních 20 000km pustila regenerace. Jezdím převážně dálnice, takže DPF se nezanáší jako při cukačkách po městě.
to by byl snad jedinej motor 80kw bez DPF, co znám. V12 ti to 100 % potvrdil? Prej 80kw verze z D mely dpf.

Ja abych ten vykon poznal bych musel presedat z auta do auta. Takovej rozdil to az tak nebyl. Podle me. No jinak myslim, ze hlucnost (mam tak uz vyssi) se nijak nezmenila, kdyz uz tak vyssi. Hlavni, co urcite vim je o 0,8 l mensi spotreba na 100km

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 27.07.2011 11:49
od JanyD
No stím výkonem asi nahoru moc nešel. Jediné co v mém případě jsem rozpoznal, že motor je podstatně tišší. A auto jde mnohem líp od nízkých otáček.
A spotřeba to se uvidí až projedu pár nádrží.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 27.07.2011 12:34
od zdenyvm
vita_k píše:Mam tam ten novy SW, jeste vydrz, zkusim nabrat zkusenosti, dam to tu na forum, jestli je neco noveho oproti staremu. Treba to nema cenu a bude to stejne.
Jake mas faulty v ECU? Pokud to cuka, mohlo by to neco ukazat. Stacila by na to ELM327 + Torque - android.
Spotreba 5.9 se mi taky nezda. Me uz blikla 5.3 a to to nesetrim nejak zvlast
Díky, počkám na tvoje zkušenosti.
ECU mi neukazuje nic, bez chyb. Mám ELM327 a nějaký profi program v noťasu (teď z hlavy nevím který...).
Spotřeba je nic moc, to máš pravdu... Teď jezdím za cca 5,5, ale je fakt že víceméně kratší trasy mimo město. Každý den 13km do práce a pak 13km zpátky. Když jsem jel dál po okreskách, tak jsem se dostal na 4,9, na dálnici na 6,1 (130km/h). Vše počítáno podle dotankování.
Celkem to šetřím, nějak drasticky nepřidávám atd.
Máš nápad...?

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 27.07.2011 13:01
od vita_k
Tak to je super, ze bez chyb. To by mohla byt ta regenerace, jak to cukne. Me to cukne a pak pocukava 10 km jen pri pridavani plynu. A mam dojem, ze přitom se mi zaloguje overboost chyba. Spotreba je asi ok, ja to beru podle pocitace v palubce. Mezi 5-6. Jak to neni furt 6, tak to bude ok.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 27.07.2011 13:08
od zdenyvm
Vidíš já jak mi to začne cukat tak na to nemám nervy a vypnu za jízdy klíček a znovu nastartuju. A už to necuká... :)
To by celkem odpovídalo té kilometrové regeneraci, klíčkem ji přeruším. Jestli je to ono, tak se toho chci zbavit!

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 27.07.2011 13:20
od vita_k
To se tezko zjistuje, jestli je to regenerace. Ale jestli to je regenerace, tak se nedivim, přehazuji se tam klapky vzduchu, nebere se vzduch z IC aby byl vic horky a vstrikuje se nafta jindy nez normalne...

V dalsim foru se snazi prijit na variantu, jak odhalit probihajici regeneraci podle teploty ve filtru. Jestli na neco prijdou, tak bych to taky zkusil...

Pan Rekziegel tvrdil, ze toto se ze softwaru odstranuje spatne, jde-li to vůbec. Dulezite je pry sledovat pribyvani oleje, jinak ze by to nemelo nic extra vadit. Me se to moc nelibi, ale co s tim?

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 27.07.2011 16:14
od Raada
Jak si tady procitam zkusenosti s vyndanim DPF - neni jednodussi nechat si DPF vymenit? Je mi jasne, ze to bude o neco drazsi, ale snad postupem casu uz to neni takova palka. Nekde jsem videl cenu DPF za 13tis. Kc + prace. Je to realne nebo je to cena zatim z rise snu?

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 27.07.2011 16:27
od vita_k
toto neni spatna uvaha, muze, ale nemusi to byt reseni. Pan Regziegel rikal, radej tu nerikam svuj nazor... :), ze to taky parkrat delali, ale bohuzel se stavalo, ze se auta s failnutym DPF objevila za 6-20 tis km zpet v servisu.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 27.07.2011 16:37
od Raada
Chapu, ze DPF neni vhodny u toho, kdo jezdi hodne kratke trasy a DPF se spatne vypaluje. Ale u nekoho, kdo jezdi delsi trasy tak vymena DPF za predpokladu rozumne ceny muze byt reseni, ne?

Jinak nerozumim tomu, ze kdyz nekdo dostane novy DPF tak za 20tis. km je zpatky v servisu...

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 27.07.2011 17:13
od vita_k
mozna spatny rezim jizdy, nebo je neco s motorem, ze vic kouri. vstriky to muzou udelat? Ale to tezko rict.

Kdyz ti zacne s tim jezdit manzelka po meste do Kauflandu, tak si to dokazu predstavit. :)

No je to dabluv vymysl navrzeny tak aby ses prohnul po skonceni zaruky...

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 27.07.2011 18:43
od Komi
2Raada: nemci ucpate filtre bud v servise chemicky vycistia alebo nechaju vymenit - casto za neoriginal filter - napr
http://cgi.ebay.de/DPF-Ersatz-Dieselpar ... 27b6713d66
aj s dopravou k nam asi 368€ - do 9000Kc a zhruba tolko platia aj za cistenie...prispevkov o tom je na ich fore dost, zatial sa na fore nik nestazoval ze by mu to nefungovalo...
ja som napr tuto zimu od novembra jazdil do konca marca len po meste cize 5 mesiacov len kratke jazdy so studenym motorom a ziadny problem po vyse 130t km najazdenych, a urcite nie som sam co ma taketo skusenosti

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 27.07.2011 19:22
od Croog
Já jsem s vyndaným filtrem spokojen, protože se nemusím bát, že mě někde neodstaví. Jen škoda že kilometrová regenerace mi stále probíhá. (Rovnou ve FAPOFF mi řekli, že tu vypnout nezvládnou - mám teda 2.0.)

Bohužel to znamená, že může dál růst olej, což se mi přesně stalo a teď zase musím přemýšlet, jak hladinu snížit, protože jsem si ho nechal vyměnit před 2000km až na max - doufal jsem, že už neporoste. :(

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 28.07.2011 09:52
od V12
Croog :
Riesenie je jednoduche - treba vymenit auto za take, ktore DPF nema. Co sa serie, musi z baraku. Mne sa zacina ozyvat dvojhmota, dovolenku este zvladne a potom ide prec. Uz mam zajednanu peknu SX4 4x4 1.6 VVT 88kW, dufam, ze ju bazarnik za tie 2 tyzdne nepreda. Ak ano, nevadi, bude dalsia.