Stránka 14 z 71
Re: Klub stocenych kar
Napsal: 01.05.2011 09:59
od foki
čert píše:Pokud někdo potřebuje, tak teď fordzona.sk jede i pro starší auta než 2008. Potřeboval jsem prověřit kandidáty na koupi, tak jsem zaplatil 72h přístup. Bohužel nebo bohudík

u dvou ze tří se ukázalo že jsou stočený (cca 100 a 200 tis).
tak to uz mas ten poplatek zpatky , nebo aspon usetrene starosti ne ?
Re: Klub stocenych kar
Napsal: 01.05.2011 12:55
od čert
-> foki: jj investice se vypaltila. Ještě že tady ta možnost je.
Re: Klub stocenych kar
Napsal: 01.05.2011 22:44
od V12
cert :
Po akom aute si isiel ? Focus, Mondeo, ci nieco ine ?
Re: Klub stocenych kar
Napsal: 02.05.2011 16:58
od čert
-> V12:
focus 1.8 TDCi
Re: Klub stocenych kar
Napsal: 02.05.2011 20:55
od foki
jsem zvedav kdy se toto objeví v cechach s 80000km a serviskou
Ford S-MAX TREND Limuzína
BE - 8820 Torhout
103 kW (140 PS), Manuální převodovka
Klimatizace (aut.), Centrální zamykání, Úplná servisní historie
PR 07/2008 398,000 km
Hrubá 9,378 EUR Netto
Re: Klub stocenych kar
Napsal: 02.05.2011 21:02
od V12
čert píše:-> V12:
focus 1.8 TDCi
Tak to Ti jeden poradim :
Kód: Vybrat vše
http://www.eurodiesel.sk/ford/focus/2525/
foki píše:jsem zvedav kdy se toto objeví v cechach s 80000km a serviskou
Ford S-MAX TREND Limuzína
BE - 8820 Torhout
103 kW (140 PS), Manuální převodovka
Klimatizace (aut.), Centrální zamykání, Úplná servisní historie
PR 07/2008 398,000 km
Hrubá 9,378 EUR Netto
Fiiiha, ten nabeh je urobeny na povodneho zabozruta ? Alebo ma za sebou 2 vymeny turba a 2 vymeny CR cerpadla + vstrekov ? Daj linku na inzerat
V kazdom pripade ten, kto ho v CZ/SK kupi s 80k km na tacho je ihned automaticky predsedom Klubu stocenych kar

Re: Klub stocenych kar
Napsal: 02.05.2011 21:31
od Nicco
V12 píše:
PR 07/2008
398,000 km
Hrubá 9,378 EUR Netto
V kazdom pripade ten, kto ho v CZ/SK kupi s 80k km na tacho je ihned automaticky predsedom Klubu stocenych kar


Re: Klub stocenych kar
Napsal: 02.05.2011 21:53
od wilder01
To potom tie motory nie su az take strasne shity ako sa niektori snazia prezentovat.. ze 180 k a motor na odpis. Ktovie kolko nalietaju tie stocene kary realne..si niekto kupi supervyhodne auto s 80 000km, nalieta dalsich 80 a je rozcarovany ze musel menit pri 120 000 trebars turbo a pritom to ma realne 220 000 km.
Re: Klub stocenych kar
Napsal: 02.05.2011 22:10
od georgi
Ty koxo... 398 za necele 3 roky? Ja som kupil 9/2008 a mal som nedavno 60... mozem sa hanbit

. Inac mozno ten motor nie je az taky zniceny, zjavne nema za sebou kratke studene jazdy a povedal by som, ze jazdil hlavne po dialnici (nejaky maly hotelovy airport shuttle?).
Re: Klub stocenych kar
Napsal: 03.05.2011 10:25
od V12
Treba sa pozastavit nad tym, co je to zivotnost motora. A co je vlastne motor ?
Ked budeme za motor povazovat blok, hlavu, klukovicu, ojnice piesty, vlozky a ventily, zivotnost moze byt ad infimum - kym to nejaky magor nezadre.
No bohuzial su tu dalsie chronicky zname veci - turbo, vstrekovace, CR cerpadla, dvojhmoty, EGR, popripade EHPAS atd. Zivotnost tohto prislusenstva je podstatne nizsia, krach takehoto dielu vo vacsine pripadov znamena nepojazdnost a nutnost drahej vymeny. Takze ked niekto povie, ze 1.6 TDCI 80kW je po 180 tisic v koncoch, ciastocne ma pravdu, pretoze na tom motore pri troche smoly treba vymenit veci za 4000 EUR, co sa blizi cene noveho servisneho motora, takze myslienka na kompletnu vymenu agregatu (ako v tom S-Maxe) nemusi byt az taka nezaujimava. Po takejto vymene je to stale zanovny voz.
Ked sa pozrieme kusok do historie, je plna prikladov "neznicitelnosti" dieslov - dodavky Mercedes - osobne viem o jednej (Vito) so 700k km, bez zavad, hrdzava ako liska, no motor bezvadny, alebo Fiat Croma 1993 2.5TD - 400 tisic, jedina oprava pretesnenie cerpadla atd. To ale neboli commonraily, nemalo to EGR, ci variabilne turba. Kolko km su schopne najazdit koncernove PD motory bez zasahu ? Daleko viac, nez si dokaze predstavit ktorykolvek CR motor. Blok motora sa podstatne nezmenil, zmenilo sa iba prislusenstvo, ktore tomu berie zivotnost.
Re: Klub stocenych kar
Napsal: 03.05.2011 10:52
od wilder01
Tak to hej. Croma 2,5 TD je motor z uzitkoveho Iveca. Jeden z najtrvacnejsich je aj stary dobry 1,9D od PSA. Sam som sa chvilu pohraval s myslienkou kupit Partnera alebo Berlingo 1,9 D. Ale zas ta vybava a prechod z Focusa by asi dost bolel.
Jalen spolieham na to ze sa mi motor nevysype naraz.. turbo som uz menil,. dpf je prec a ked nieco bude treba.. vymenim a ratam ze to zas vydrzi dost dlho. Stale snorim po nete ale najst Focusa s podobnou vybavou za rozumnu cenu je tazke... navyse predat mojho na SK sa naozaj nevyplaca.. kedze mu konkuruju stocene dovezene auta. A obavam sa ze o chvilu uz nebude ani z coho vyberat a jednoduche spolahlive nenarocne motory budu minulostou. Downsizing, ekoEuronormy a automobilovy priemysel nepotrebuju motory co vydrzia 20 rokov bez draheho servisu.
Re: Klub stocenych kar
Napsal: 03.05.2011 11:10
od V12
Obehal som uz x bazarov, vsetky dovezene Focusy su bud brutalne stocene, alebo v zalostnom stave. Takze lepsie je kupit stoceny benzinak (bohuzial ich je kua malo a hned su prec) a urobit na nom servis po 200k km ako nejaky rozhrkany crep s realne priznanymi a vydokladovanymi 200k km povodom zo Slovenska...
wilder :
A ako to ESP ? Vymenil si celu jednotku, alebo iba ten problematicky ventil ?
Re: Klub stocenych kar
Napsal: 10.05.2011 12:55
od korhonl
Ahoj, dají se ty km zjistit i u Focuse z 2002 podle VIN?
vin: WF0NXXWPDN2T28861
Díky za odpověď
Tomáš
Re: Klub stocenych kar
Napsal: 10.05.2011 13:03
od wilder01
wilder :
A ako to ESP ? Vymenil si celu jednotku, alebo iba ten problematicky ventil ?
ESP teraz neriesim. Zvykol som si a zimu som prezil bez jedineho smyku. Ked budem riesit tak urcite najlacnejsim moznym sposobom.
Prave som si narataval co som do toho auta nasypal, dnes by som za to kupil novy FF2 kombik 1,6 benzin.

Re: Klub stocenych kar
Napsal: 10.05.2011 18:04
od losky
korhonl píše:Ahoj, dají se ty km zjistit i u Focuse z 2002 podle VIN?
vin: WF0NXXWPDN2T28861
Díky za odpověď
Tomáš
pro starší auta fordzona kilometry normálně neukazuje je třeba si domluvit s autorem dokoupení plného přístupu.
Autora najdeš na slovenském fóru...
http://www.fordclub.sk/forum/viewtopic. ... ordzona.sk
EDIT: samozřejmě plný přístup autor nebude platit ze svého a je třeba mu peníze taky poslat
