Koupe FF2
-
- Nováček
- Příspěvky: 56
- Registrován: 26.06.2011 22:31
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
Jestli to chlapci nebude tím, že žijeme v globálním světě. Ale ono je to jedno ať tu napíše kdokoliv cokoliv, vždycky se najde nějaký chytrolín nebo blbec co musí někomu něco pomluvit nebo mu to pohanět.
To je holt povaha Čechů. Přeci někdo nemůže mít něco víc než mám já!!! A pokud to má, tak mu to musím co nejvíc pomluvit, aby sám začal věřit že má nějvětší šmejd, že!!!!
To je holt povaha Čechů. Přeci někdo nemůže mít něco víc než mám já!!! A pokud to má, tak mu to musím co nejvíc pomluvit, aby sám začal věřit že má nějvětší šmejd, že!!!!
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5818
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
Promiň, ale nemůžu si pomoct v tom, jak Ti ten ztělesněný český sen na kolech závidím. Hned bych měnil!CodyFF píše:Jestli to chlapci nebude tím, že žijeme v globálním světě. Ale ono je to jedno ať tu napíše kdokoliv cokoliv, vždycky se najde nějaký chytrolín nebo blbec co musí někomu něco pomluvit nebo mu to pohanět.
To je holt povaha Čechů. Přeci někdo nemůže mít něco víc než mám já!!! A pokud to má, tak mu to musím co nejvíc pomluvit, aby sám začal věřit že má nějvětší šmejd, že!!!!

-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
otazka je, co za ochcavku ma, jestli OI, tak fakt neni co zavidet, dvojka je mnohem lepsi
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
Bez rozmyslania by som vymenil FFII 2.0TDCI s 200k km s 81kW OI s rotackou v slusnom stave s rovnakym nabehom. Ja ziadam od auta spolahlivost. A tu pri 200k km CR bohuzial neda, leda tak po komletnej vymene za nenormalne prachy (za ne tu OI mozno aj kupim
)

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
no ty jsi fakt fajnsmekr. ten podvozek u O1 je oproti focusu strasnej. to si radsi kup fofo s 1.8 benzinem a muzes psat na netu, ze mas auto
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Hampy
- Junior
- Příspěvky: 349
- Registrován: 30.07.2010 09:40
- Bydliště: Teplice
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
V12 můžu se něco zeptat? Prosím tě proč to auto neprodáš? Já bych nechtěl jezdit v něčem, o čem denně píšu jakej je to šrot a "financna samovrazda" a podobně
99% lidí tady mají svoje auta rádi a proto sem chodí - proč ty sem chodíš pobrekávat že jsi pořídil špatnej kus a svádíš vinu pouze na dieselový motor? Nemyslím to zle, jen mě to opravdu zajímá - čekáš, až se ti vrátí peníze, co jsi do něho nacpal nebo jak? Přijde mi, podle tvých příspěvků, že autům asi docela dost rozumíš - proto mi nejde do hlavy, že jezdíš ve "financne samovrazde".

Snad brzy bude: Ford S-max 
Je: Octavia kombi 1,6 TDI 4x4, rok 2011 + Octavia liftback 1,6 TDI, rok 2015
Byl: Ford Focus I kombi Finesse, 1.8 TDCi, 74kW, v provozu od 30.12.2002.

Je: Octavia kombi 1,6 TDI 4x4, rok 2011 + Octavia liftback 1,6 TDI, rok 2015
Byl: Ford Focus I kombi Finesse, 1.8 TDCi, 74kW, v provozu od 30.12.2002.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
Radsej strasny podvozok, ako skurveny CR, do ktoreho treba liat plnu prdel aditiv, aby nevyplul dusu po 150k km ! A FFI nechcem, hnije az hroza. To by som zasa nadaval v kuse na hrdzu.Ma.rt píše:no ty jsi fakt fajnsmekr. ten podvozek u O1 je oproti focusu strasnej. to si radsi kup fofo s 1.8 benzinem a muzes psat na netu, ze mas auto
Hampy :
Pozri SS, snad pochopis.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 12.01.2013 19:09
Ford Focus II 2.0 16V Duratec
Zdravím místní znalce, po dlouhém rozhodování a našetření rozumné částky jsem se rozhodl, že jako své první auto (dosud jsem si půjčoval od rodičů) si pořídím Focuse druhé generace, r.v ideálně 2008 a výš. Internet jsem propátral, tady na foru strávil skoro celý víkend, ale pořád mám několik otázek, tak doufám, že mi je pomůžete zodpovědět.
Vzhledem k tomu, že +/- 1-2 l spotřeby mě nezabije a chci se taky povozit, vybral jsem si motor 2,0 16V Duratec. V recenzi na tipcars jsem se dočetl, že tenhle motor se do Focusu montoval jen do roku 2007 a je fakt, že ani na netu jsem novější auto s touhle motorizací nenašel. Může mi tedy někdo potvrdit / vyvrátit, zda je to opravdu tak? Potom by to znamenalo buďto brát dvoulitr ale starší kousek (2007 a starší), nebo trvat na "zánovním" kousku, ale smířit se s 1,6 16V. Vím, všude se píše, že 1,6 16V běžnému řidiči stačí, ale chci prostě mít to vědomí, že třeba při předjíždění na dálnici tam ten výkon k dispozici je.
Druhé dotaz - nějak se nemůžu dopátrat, jaké stupně výbavy byly v období cca 2007 - 2009 k dispozici. Přijde mi, že Trend a Titanium přišly až s poslední generací. Takže - je to tak, že nejvyšší stupeň výbavy Focusu II je Ghia? Případně jaké jsou i další?
Díky za každou odpověď a radu. Přece jen, vybírám svoje první auto a ty peníze jsem vydělával těžce, tak chci mít jistotu, že vyberu správně
Vzhledem k tomu, že +/- 1-2 l spotřeby mě nezabije a chci se taky povozit, vybral jsem si motor 2,0 16V Duratec. V recenzi na tipcars jsem se dočetl, že tenhle motor se do Focusu montoval jen do roku 2007 a je fakt, že ani na netu jsem novější auto s touhle motorizací nenašel. Může mi tedy někdo potvrdit / vyvrátit, zda je to opravdu tak? Potom by to znamenalo buďto brát dvoulitr ale starší kousek (2007 a starší), nebo trvat na "zánovním" kousku, ale smířit se s 1,6 16V. Vím, všude se píše, že 1,6 16V běžnému řidiči stačí, ale chci prostě mít to vědomí, že třeba při předjíždění na dálnici tam ten výkon k dispozici je.
Druhé dotaz - nějak se nemůžu dopátrat, jaké stupně výbavy byly v období cca 2007 - 2009 k dispozici. Přijde mi, že Trend a Titanium přišly až s poslední generací. Takže - je to tak, že nejvyšší stupeň výbavy Focusu II je Ghia? Případně jaké jsou i další?
Díky za každou odpověď a radu. Přece jen, vybírám svoje první auto a ty peníze jsem vydělával těžce, tak chci mít jistotu, že vyberu správně

- tym
- Test driver
- Příspěvky: 3746
- Registrován: 20.05.2011 21:49
- Bydliště: Pilsner Urquell
Re: Ford Focus II 2.0 16V Duratec
No pokud se nepletu, tvůj motor se samozřejmě dělá i po 2007
. Takže bez obav hledej tento motor i u mladších kousků. Výbavy v této době určitě Ambiente, Trend, Ghia, Titanium, ST, možná ještě nějaké...s tím, že v některých zemích se můžou výbavy lišit, i když se budou jmenovat stejně. A taky je možný, že k tvýmu motoru se nedělaly všechny výbavy, jen některé.
Mrkni sem.

Mrkni sem.
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19257
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ford Focus II 2.0 16V Duratec
ja ho mam v tomto 2008 http://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/ ... oFrom=list nebo v tomto 2006 http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 18&t=34129
zalezi kolik chces do toho dat protoze tech aut moc neni a pokud jsou tam maji nalitáno .
zalezi kolik chces do toho dat protoze tech aut moc neni a pokud jsou tam maji nalitáno .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 14.12.2012 08:45
Re: Ford Focus II 2.0 16V Duratec
Já mám 2.0 duratec z r. 2009 a z výroby to má originál LPG, takže spotřebu vůbec řešit nemusím... Popravdě slabší auto bych si neuměl představit
FF - 2.0i duratec HE - lpg 2009
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 12.01.2013 19:09
Re: Ford Focus II 2.0 16V Duratec
Díky. Co tak koukám, tak Focusů s tímhle motorem a s hatchback karoserií je v ČR jako šafránu.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Ford Focus II 2.0 16V Duratec
V 2.0i nemam LPG, s celorocnou priemernou spotrebou cca 7.5/100 ho ani riesit nebudem, nevratilo by sa mi to, rok este pojazdim a pojde z baraku, nahradi ho nejaky 4x4.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19257
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ford Focus II 2.0 16V Duratec
to mas pravdu , protoze kdyz si tento motor nekdo koupi tak chce i neco odvezt .proto jsou casteji kombi .Lucky Luke píše:Díky. Co tak koukám, tak Focusů s tímhle motorem a s hatchback karoserií je v ČR jako šafránu.
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 14.12.2012 08:45
Re: Ford Focus II 2.0 16V Duratec
Mě LPG ročně ušetří 40 tisíc a to mám průměrnou spotřebu 7.2 l/ 100 km, takže s větším nájezdem (u mě 30 tkm) smysl má
V12 píše:V 2.0i nemam LPG, s celorocnou priemernou spotrebou cca 7.5/100 ho ani riesit nebudem, nevratilo by sa mi to, rok este pojazdim a pojde z baraku, nahradi ho nejaky 4x4.
FF - 2.0i duratec HE - lpg 2009
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti