lucky.jack píše:Taky se přidávám do klubu vrzajících sedaček. Při ubrání plynu, brždění, průjezdu zatáčkou sedačka řidiče neskutečně kvílíKéž by to byl jen onen deklarováný šroub.
U octávek býval problém s rupnutým svárem v konstrukci, tak doufám, že tohle to nebude
EDIT: Tak jsem šrouby povolil, nastříkal vazelínu a je to úplně stejný. Nemyslím si, že by gumový podložky vyřešily konkrétně moje vrzání. Budu laborovat dál.
Ono to u FoFo II rádo praská tady v tom sváru - viz červená šipka. Tyč je z nějaké slitiny a plocháč je ocel. Jednak tato kombinace je na svařování ne úplně dobrá a také svar je na tuto kombinaci malý - já bych to při výrobě ovařil dokola, ale to by stálo pár centů navíc za materiál a energii a také čas, a procesy je nutné optimalizovat!
