Stránka 138 z 202

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 03.09.2012 20:52
od el_Barto
bee píše:
el_Barto píše: Flashlube, viz vyse blbost.


a nemuze chybet moje obvykla hlaska, LPG je blbost, do auta to nepatri ...
taka mala kontra z praxe:
"Radkastenrost

Herr des Gammels

Ich habe einen Nicht-Gasfesten Motor umrüsten lassen, auch Flashlube wurde verbaut. Die ersten drei Jahre diese "Unterdruckflasche", wobei diese bei mir jedes Jahr kaputt gegangen ist. 2010 habe ich das elektronische Kit einbauen lassen. Seitdem braucht der Motor auch deutlich mehr Flashlube (450ml reichen nun für ca. 4000 Km, vorher für 10.000 Km).

Umrüstung war 2007 im Dezember, letzten Dienstag lief der Motor nicht mehr rund im Stand. Bin zu Ford, erste Diagnose aus dem Fehlerspeicher: Fehlzündungen in Zylinder 4. Die Motorkontrolllampe ist auch an gegangen.

Kommenden Montag kommt der Focus in die Werkstatt, dann wird Ventilspiel und Kompression geprüft. Verdacht im Moment ist ein nicht sauber schließendes Auslassventil.

Flashlube rettet also keine Ventile die nicht Gasfest sind. Aber ich habe mit dem Motor 150.000 Km auf Gas geschafft. Bei überwiegend schonender Fahrweise (~ 3500 upm bei 120 bis 130 Km/h). Ich nehme es nun so hin und lass Notfalls halt dann gehärtete Ventile verbauen. Danach hat sich das Thema dann erledigt.

Flashlube lasse ich weiter verbaut, es ist ja schon da. Ob es was gebracht hat? Keine Ahnung.

Fakt ist aber das ich mit meinem Motor, der nicht Gasfest ist, ziemlich weit gekommen bin. Jeglicher Schaden ist also schon lange wieder rein gefahren.


Motor: 1.6 Ti-VCT 85kW"
Zdroj: tu
Toš... lahko si kazdy spocita, kolko usetril na palive :wink:
cesky by nebylo?

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 03.09.2012 22:58
od jimm
Yeshterr píše:Já to mám s čističema trochu složitější :mrgreen: . První jsem koupil od STP a najel na něj asi 100km. A nic moc, defacto spíš nic, než moc. Tak jsem před cestou z chaty dolil do cca 15l benzínu zbytek toho STPčka, což bylo asi pro 30l, takže 2x tolik, než doporučuje výrobce. Což ale zase není úplně zřejmé, páč píšou na etiketě 40-60l benzínu. Na tuhle směsku to po 10km ostřejší jízdy povolilo, tak jsem dojel na pumpu a tam měli čistič od sonaxu. O tom jsem se tady na fóru kdesi dočetl, že komusi úspěšně vyčistil vstřiky na feldě. Tak jsem ho tam šoupnul a dotankoval do plna. Pokud budu tyto přípravky srovnávat, tak z STP byl cítit petrolej (ono to taky nic jiného nebude, že...) a ze sonaxu navíc ještě něco, co připomínalo močovinu. Takže uvidím, teď je tam v nádrži všehochuť. Jináč pokud máš podezření na TMAP, zkus ho vyčistit. Já ho vyčistil a nic, neustále ukazoval sice správnou odezvu na tlak v sání, nicméně vysokou teplotu v sání. Tak jsem koupil nový a ono to samé. Pak jsem vypozoroval, že to dělá sahara, která na něj při stání fouká teplý vzduch...takže pokud bys měl TMAP v háji, mám doma jeden použitý, nicméně plně funční. Doporučil bych Ti spojit se s členem "krenda", bydlí ve Frenštátě a disponuje diagnostikou Fordiag. S ní se můžeš krásně podívat, jestli Fachá jak má a případně omrknout i další parametry :palec_nahoru:

EDIT: jinak ze zimy bych strach neměl, pokud to u Tebe bude vstřikama. Protože než se v zimě ohřeje voda, tak ujedeš daleko delší trasu na benzín=vstřiky se déle čistí. Proto jsem v zimě se starty problém neměl...
Mám teď podobný problém.Nastartuju na benzín a má to snahu chcípnout a po přidání plynu to střílí,na lpg v pohodě ale na benzín to nejede a potom to najednou vystřelí..myslím že to jsou ty benzínové vstřikovače pač tento problém mám teď v létě kdy na benzín moc nejedu.Nebo jsem myslel ještě paliv.filtr :nixw: Ale skusím taky koupit ten přípravek na vstřiky :palec_nahoru:

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 04.09.2012 06:38
od Yeshterr
Já jim dává třičtvrtě nádrže a když nebudou běhat jak mají, vyndám je a vyčistím. Akorát mě u Forda pobavila cena těch o-kroužků nad a pod vstř. ventil - 125Kč/ks. Na to, že je to kousek gumy...se vsadim, že je seženu jinde tak za pětinu, tohle podporovat nehodlám...

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 04.09.2012 09:32
od el_Barto
pokud jsou v dobre kondici nemenil bych je, to spis to sitko... Ale i to tam mam puvodni.

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 11.09.2012 12:21
od Yeshterr
U mě studené starty nejspíš vyřešeny, teď to chytá na drc :hhura: :arrow:
http://ford-mondeo.cz/forum/viewtopic.p ... 40#p811240

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 16.09.2012 08:30
od maratko
Ahoj mam dva dny provedenou přestavbu na LPG, nádrž mám toroidní místo rezervy, avšak vzhledem k tomu, že rezerva je pouze dojezdová, tak mi nádrž vyčuhuje asi 5cm... možná víc ven a je zvedlý kobereček. Uvažuju nad nejlepším řešením a chci se zeptat jak jste tento problém vyřešili vy? díky za názor, mám fofo 1.4, r.v.2010

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 16.09.2012 09:37
od jisol
A co třeba tvarovaný polystyrén, který dává ford kolem rezervy?

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 16.09.2012 11:54
od jaj169
maratko píše:Ahoj mam dva dny provedenou přestavbu na LPG, nádrž mám toroidní místo rezervy, avšak vzhledem k tomu, že rezerva je pouze dojezdová, tak mi nádrž vyčuhuje asi 5cm... možná víc ven a je zvedlý kobereček. Uvažuju nad nejlepším řešením a chci se zeptat jak jste tento problém vyřešili vy? díky za názor, mám fofo 1.4, r.v.2010
Takže já jsem to pořešil molitanem, mám kufr přesně jako ty, včetně nádrže v místě kde byla pouze dojezdová rezerva.

Obrázek
Obrázek

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 17.09.2012 09:12
od maratko
Ok. díky za inspiraci, asi to vyřeším stejně jako ty. :D

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 17.09.2012 13:24
od Darwi
Ahoj,
tak jsem si zpětně pročetla cca 20stránek, protože pár týdnů přemýšlím o "zplynování" mého FoFo II (05, 1,6 16V), jelikož mě neskutečně štve jeho žravost při ostřejší jízdě (nebo spíš ceny PHM) , tjn. jízdě tak abych nezavazela a nezdržovala, a vzhledem k dennímu nájezdu se pro mě nafťák nehodí, pro mě byla volba jasná-LPG.
Ikdyž jsem o tom něco načetla, přeci jen ženskej mozek tomu moc nerozumí :irre: Takže se chci poradit i s vámi.
Byl mi doporučen buď http://www.autolpg.cz/pruvodce-33.html - čadek, anebo http://www.agw.cz/prestavba-lpg.html - unger, přikláním se spíš k čadkovi, jelikož bude i po cestě. Ale teď, který systém? Lovato, Elpigaz, BRC, Landi renzo? Každý doporučuje to svoje, sem tam teda napíše nějakou vadu (ale samozřejmě drobnou!! :lol: ). Je mi jasný, že u 1,6 budu muset mít flashlube, svíce byly měněný tak před 3tis km, takže téměř nový, a co se týče přepínání benál-plyn, tak bych asi chtěla EOBD, u kterého jsem pochopila, že ten systém přepíná nějak "vlastní hlavou, že si to přizpůsobí sám sobě a neřídí se jen teplotou plynu... což je lepší..?
Asi teď vypadáte nějak takhle :nunu: Jelikož se na tohle ptá pořád někdo, ale... Když já vážně potřebuji prodati, prosím :nixw:
Děkuji.

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 17.09.2012 14:01
od zbyndatvrd
Dle meho je to vicemene jedno, jaky system do toho das. Mel jsem Elpigaz, ted mam Lovato a rozdil stejny (nepoznatelny). Oba EOBD. Nejdulezitejsi kriterium pri volbe LPG systemu je to, jak kvalitne bude vysledna montaz provedena :wink:

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 17.09.2012 14:02
od Yeshterr
zbyndatvrd píše: Nejdulezitejsi kriterium pri volbe LPG systemu je to, jak kvalitne bude vysledna montaz provedena :wink:
Má pravdu ten chlapec :gott:

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 17.09.2012 14:09
od juros
Darwi píše:Ahoj,
tak jsem si zpětně pročetla cca 20stránek, protože pár týdnů přemýšlím o "zplynování" mého FoFo II (05, 1,6 16V), jelikož mě neskutečně štve jeho žravost při ostřejší jízdě (nebo spíš ceny PHM) , tjn. jízdě tak abych nezavazela a nezdržovala, a vzhledem k dennímu nájezdu se pro mě nafťák nehodí, pro mě byla volba jasná-LPG.
Ikdyž jsem o tom něco načetla, přeci jen ženskej mozek tomu moc nerozumí :irre: Takže se chci poradit i s vámi.
Byl mi doporučen buď http://www.autolpg.cz/pruvodce-33.html - čadek, anebo http://www.agw.cz/prestavba-lpg.html - unger, přikláním se spíš k čadkovi, jelikož bude i po cestě. Ale teď, který systém? Lovato, Elpigaz, BRC, Landi renzo? Každý doporučuje to svoje, sem tam teda napíše nějakou vadu (ale samozřejmě drobnou!! :lol: ). Je mi jasný, že u 1,6 budu muset mít flashlube, svíce byly měněný tak před 3tis km, takže téměř nový, a co se týče přepínání benál-plyn, tak bych asi chtěla EOBD, u kterého jsem pochopila, že ten systém přepíná nějak "vlastní hlavou, že si to přizpůsobí sám sobě a neřídí se jen teplotou plynu... což je lepší..?
Asi teď vypadáte nějak takhle :nunu: Jelikož se na tohle ptá pořád někdo, ale... Když já vážně potřebuji prodati, prosím :nixw:
Děkuji.

Ahoj, asi každý doporučí to své, jak jsi uvedla výše. Můžu jen napsat svou referenci na sýstém, který v současnosti mám v autě instalován. Konkrétně je to Lovato a dokonce i ve stejném voze rok výroby a motoru. K dnešnímu datu jsem již najezdil přes 22 000km skrze Evropu. Jediný problém, který jsem zatím měl byl problém s čidlem tlaku plynu ve vstřikovací liště, dle chybového kódu po diagnostice, řešeno výměnou v záruce, která je 24 měsíců. Flashlube je také instalován v mechanickém provedení, kdy si to podtlakem nasává přímo do sání, ikdyž jeho funkce je kdo ví :)

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 17.09.2012 14:14
od Darwi
zbyndatvrd píše:Dle meho je to vicemene jedno, jaky system do toho das. Mel jsem Elpigaz, ted mam Lovato a rozdil stejny (nepoznatelny). Oba EOBD. Nejdulezitejsi kriterium pri volbe LPG systemu je to, jak kvalitne bude vysledna montaz provedena :wink:
a proto jsem se taky ptala na zkušenosti s čadkem :) ale stejně ... přijdu tam, řeknu-dobrý den, "něco" mi tam narvěte, ale dobře... :totlsmile: krom toho, že by půlka servisu popadala smíchy a druhá by si začla brousit břitvu, tak ani mě osobně se mi to nelíbí :oops: jako nedělá mi problém dát o ty 3tis navíc za kvalitnější systém, ale - bude vůbec kvalitnější, jak je tu psáno-nejdůležitější je montáž a šikovnej servis

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 17.09.2012 14:17
od Darwi
jako jde mi o to, abych nepřišla k čadkovi a on se mě zeptal co tam chci za systém, jaké "vychytávky" navíc a já bych na něj jen čuměla s otevřenou hubou a přemýšlela o čem to mluví