Stránka 15 z 20

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Napsal: 03.06.2014 11:52
od V12
Nicco píše:Tiez nechapem, ako to ti Nemci robia, ze maju 1.9TDI s DPF (dokupeny ako priplatkova vybava :!: ), 250000tisic km a funguje im, ale tu je z toho velky postrach.
Tak tomuto nerozumiem ani ja, pretoze 1.9TDI s rotackou cmudili az hroza, PD verzie taktiez, aj ked menej. VAG prave pre rychle upchavanie DPF odskocil od PD k CR.

Preco je DPF na SK/CZ taky strasiak ? Nuz, tazko povedat, ale pomer cena DPF vs priemerny zarobok je v nasich koncinach dost teroristicky.

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Napsal: 03.06.2014 12:12
od miki21
Navíc i kvalita nafty tady a v Německu bude asi jiná. :wink:

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Napsal: 03.06.2014 12:20
od stano.
A u nas jazdia povacsine vylietane dizle z Nemecka/Holandska/Talianska. Kde ten DPF ma vyse 200t km za sebou.

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Napsal: 03.06.2014 12:24
od spanel
Navíc krátké trasy, a šizený servis. :(

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Napsal: 03.06.2014 14:32
od foki
vy jste ale antidieselove orientovaní vcetne vudce V12 :mrgreen:

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Napsal: 03.06.2014 14:40
od foki
Nicco píše: samozrejme nezabudol v podpise cervenym vyznacit je EGR OFF to asi aby sme vedeli aky je cooool.

tak to me dostalo a myslim ze neni jediny :palec_nahoru:

a za ten prispevek nad davam :palec_nahoru:

Napsal: 04.06.2014 18:48
od vita_k
Kdybys nicco viděl, co v USA jezdí po městských dálnicích, tak bys to tu moc neventiloval.
Přísné limity budou max v californii nebo nyc. Ale jináč tam jezdí 20 let staré benzinaky s 20mpg max :-)
Nebo nové 4 litry f150 na nákupy. Pojedou autem i kdyby to bylo 100m.
I psi se venčí z auta ,páníček jede autem a pes kluse vedle po trávníku :-)

Napsal: 04.06.2014 18:50
od vita_k
Příští týden jdu na tl a EK. Držte palce :-)

Napsal: 04.06.2014 19:08
od vita_k
2004 jsem jezdil trochu s f250 po wyomingu. Byl turbocharged. Docela nový model. A hulil slušně :-) tipnu, že byl CR bez DPF

Napsal: 04.06.2014 19:09
od vita_k
Škoda, že se nedá likovat, hned bych si dal like

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Napsal: 04.06.2014 19:23
od miki21
Ale BAN dostat můžeš, chceš? 8)

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Napsal: 04.06.2014 20:19
od tikak1
Jenže to by tu zachvíli nikdo nezbyl 8)

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Napsal: 04.06.2014 21:33
od vita_k
miki21 píše:Ale BAN dostat můžeš, chceš? 8)
zaslouzil bych - to jo, ale kdo by nas tu pak bavil, kdyz by nicca nikdo neprovokoval

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Napsal: 05.06.2014 16:17
od phofy
Teď mě napadlo a co motorky u těch se emise neměří a některý mají spotřebu ještě vyšší jak auta :mrgreen:

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Napsal: 05.06.2014 16:33
od Nicco
Motorky su presne ten pripad, ako diesle - v zmysle, ze nejaky uradnik si kedysi povedal, ze ich jazdi malo, tak nemusime riesit ich emsie. Na rozdiel od dieslov ich stale jazdi pomerne male mnozstvo. Pokial v tom spominanom Londyne jazdil 1 diesel na 1000 aut, tak si zahulil, no co, tak sa privreli oci nad nim a pockalo sa, az zmizne a zivot isiel dalej.
Nechcel by som sa dozit toho, ze by to doslo az do takehoto stadia:
http://zpravy.e15.cz/byznys/prumysl-a-e ... og-1090598
"za osobní monitor kvality vzduchu utratil čtyři tisíce dolarů a za vzduchové filtry pro svůj dům 15 tisíc dolarů. Domů si koupil i cyklistický trenažér pro případy, kdy na kole nemůže jezdit venku."