Budoucí vývoj automobilismu
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13466
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
V Cine nie su povinne crash testy (airbagy, deformacne zony, predpinace pasov), ABS/ESP, isty standard pneu, atd.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24508
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13399
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Tak proč ne, normální pracující stejně na nic jiného mít nebude. 

Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24508
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
vcera jsem potkal podobneho "strelce"; prselo, tak si nad hlavou drzel destnik a ridil jednou rukou 

Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 4004
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ono by se to hodilo víc "vedle", co nás v poslední době vytočilo, ale tam dneska jede zajímavá diskuze, tak to hodim sem ....
https://www.autorevue.cz/volkswagen-id3 ... ky-dojezdu
Tady máte budoucnost:
- auto menší než Focus, zato váží skoro 2 tuny, vypadá (subjektivní, já vím, ale stejně si dovolím hodnotit) otřesně, bezpohlavně, bez emocí, bez nápadu, prostě podle not dnešního bezpohlavního světa.
- reálnej dojezd kolik? 400? možná, na dálnici ani náhodou
- maximálka 160 (ja, vim, kdo by potřeboval jezdit rychleji, 160 musí stačit všem)
A to vše za lidových 1,25mil bez příplatků.
Paráda, tleskám, bravo, jdu vybrat peníze a stoupnout si do fronty někam před VW, takhle přesně jsem si představoval budoucnost osobní dopravy....
A nebo ne...
https://www.autorevue.cz/volkswagen-id3 ... ky-dojezdu
Tady máte budoucnost:
- auto menší než Focus, zato váží skoro 2 tuny, vypadá (subjektivní, já vím, ale stejně si dovolím hodnotit) otřesně, bezpohlavně, bez emocí, bez nápadu, prostě podle not dnešního bezpohlavního světa.
- reálnej dojezd kolik? 400? možná, na dálnici ani náhodou
- maximálka 160 (ja, vim, kdo by potřeboval jezdit rychleji, 160 musí stačit všem)
A to vše za lidových 1,25mil bez příplatků.
Paráda, tleskám, bravo, jdu vybrat peníze a stoupnout si do fronty někam před VW, takhle přesně jsem si představoval budoucnost osobní dopravy....


A nebo ne...
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Jojo, místo fabie za 300 tisíc elektroauto za 1,2 mega. A říkají tomu budoucnost.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6855
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Nu uz dochazi i na vobludy, ta dulni me docela prekvapila. https://www.abicko.cz/clanek/precti-si- ... -tady.html
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13399
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1685
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Budoucí vývoj automobilismu
To bude i v Evropě. Státy si nenechají uniknout lehce získané peníze z daní. Jen je teď potřeba nejprve zašlapat do země dopravu na fosilní paliva, a to nejen předpisy, ale třeba i postupným zvyšováním daňové zátěže. No a až nebude kde brát, zavedou se daně na elektromobilitu.
I elektromobily jezdí po silnicích a možná díky své větší hmotnosti ty silnice budou i více ničit. Proč by se neměly podílet na jejich opravách?
I elektromobily jezdí po silnicích a možná díky své větší hmotnosti ty silnice budou i více ničit. Proč by se neměly podílet na jejich opravách?
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13399
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Tak stačí jen kouknout jak jinde "stoupají" prodeje, když skončí dotace.
Ale hlavně to uměle tlačit za každou cenu.
Náš slavný automobilový průmysl na to jednou dojede.
Ale hlavně to uměle tlačit za každou cenu.

Náš slavný automobilový průmysl na to jednou dojede.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13466
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Toto su ti nasi vizionari. Ani raz sa netrafili, ale teraz to uz urcite vyjde 

- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6855
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
O tomhle manikovi jsem si vzdycky myslel, ze je to teslamaniak a dalsi podobna prirovnani, ale v tomhle videu me dost prekvapil, docela trefne vyobrazeni dnesni situace a hlavne i s argumenty. Dalo by se polemizovat to prirovnani Samsung vers. Apple, mozna i jinde, ale celkove, jak uz jsem pasl, prekvapil a za me
. V podstate i to co se tyka dnesniho pohledu na Cinu, tedy to bububu, docela trefne popsal. Hlavne to, ze jsme o parnik v technologiich za Cinou.
YouTube Video

Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6855
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
No ikdyz je clanek dost tendencne komentovany, tedy dojezd ve 130km/h, coz je mimochodem prepocet 100%-0% a to je nerealne v provozu, tak treba tohle je uplna blbost.
https://www.autoforum.cz/zivot-ridice/n ... -tragedie/?
Ta tabulka ale ukazuje, ze na dalkove jizdy je mit elektroauto na dve veci. Ovsem prepnout mozek a jezdit +-200-300km mezi nabijeckama se da.Na ostrou akceleraci tak s pár desítkami procent zbývající kapacity baterek můžete zapomenout.

https://www.autoforum.cz/zivot-ridice/n ... -tragedie/?
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13466
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ja tam vidim 30 modelov cez 300km, 7 je cez 400km. Posledna MX-30 nie je dialnicne auto. Ked z casu na cas vyjde na dialnicu, pojde 110km/h. Dojazd sa rapidne zvysi.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host