Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od V12 » 13.07.2013 14:05

Cenim si Vasu vysoku mienku o mne, ale ja som uuplny amater, ktory len hybe (snad) zdravym sedliackym rozumom. Okrem toho, o modernych motoroch toho viem stale velmi velmi malo. Napriklad neviem ani, ake su medzne korekcie vyrovnavacich davok vstrekovacov pre KKDA, DV6, DW10 ci DW12 :oops: co je alfa a omega dobreho nakupu jazdenych kachli...

marod22 :
Pretoze by som z toho nevyzil - to mam klubakov zdierat cenou 20 EUR za jednu diagnosticku session a 30 EUR za kazdu nacatu hodinu cmuchania v zalogovanych datach ? To snad nie...

stano :
Nie metrovy roxor, ale toto :
Obrázek

Ako to tu citam, asi by chodili hlavne tie DV6 :twisted:, takze ako druhy bod podnikatelskej cinnosti by bolo autovrakovisko :mrgreen:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

sandokan
Nováček
Nováček
Příspěvky: 68
Registrován: 23.02.2012 13:00

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od sandokan » 13.07.2013 21:04

dobre vravis...
pritom pri BA mame fakt dobreho profika s diagnostikou, s ktorym sa da rozumne rozpravat...
a na SK fore tiez obcas ochotne poradi...

Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od Marod22 » 13.07.2013 21:29

Sandokan, koho máš na mysli?

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od V12 » 13.07.2013 21:56

ica
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od Marod22 » 13.07.2013 22:04

Len tak pre info do budúcna, on je servisák? Alebo len domáci nadšenec? V prípade potreby je ochotný pomôcť? Odkial je? Evidujem ho, ale nič o ňom neviem. Sorry za OT

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od V12 » 14.07.2013 09:24

Myslim, ze servisak priamo nie je, iba sa specializuje na Ford diagnostiku. Robi v Blave vo firme menom iCARe (http://www.icare.sk).
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

marcel.tokar
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 07.12.2012 10:40

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od marcel.tokar » 16.07.2013 11:07

Čaves. Na mojom Picasse 1,6HDi 66kW mám okolo dvoch vstrekovačov vrstvu oleja alebo nafty, ja to neviem rozoznať možno to je zmes oboch. Neni to zapečené, v podstate je to čistá tekutina. Skontrolovali mi tesnenie veka ventilov a odtiaľ to neide. Je to od rozvodov prvý a tretí vstrekovač. Keby ich podfukovalo , tak je to zapečené, nie?

Všimli sme si to v piatok,keď mi šikovný mechanik robil na autíčku dekarbonizáciu, on tipoval, že by ich trebalo pretesniť, lebo keď sa to zvnútra zapečie ani boh ich potom nevytiahne.
Přílohy
Vstreky1.jpg

Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od Marod22 » 16.07.2013 11:51

Treba naštartovať, nastriekať jarovú alebo mydlovú vodu a na voľnobehu sledovať či robí bubliny.

marcel.tokar
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 07.12.2012 10:40

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od marcel.tokar » 16.07.2013 12:57

Bubliny žiadne nieje vidno.

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od V12 » 16.07.2013 20:14

Nie je to nafta z prepadu ?
Mne praskol jeden plastovy dielec, nafta pomalicky odkvapkavala do sachty vstrekovaca. Az jedneho pekneho dna... Ale to je uz iny, davno zabudnuty pribeh (http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 74#p685874)
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

marcel.tokar
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 07.12.2012 10:40

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od marcel.tokar » 17.07.2013 10:09

Ešte ak môžem niečo - mám od januára ELM327 a Torque v mobile, mám to ako náhradu za otáčkomer, ktorý v aute nemám. Tam mi ukazuje aj tlak na fuel raile. Bežne ráno pred štartom som mal 200, 280, 420kpa+-. Teraz mi vyhadzuje nejaké vysoké hodnoty od včera - 650, 890, 1090 dokonca som mal aj 1290kpa. Je to v poriadku? Včera pri studenom štarte mi to auto zachrochtalo jak 30 ročná Liazka, tak prvé 4 výbuchy, potom normálny zvuk.

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od V12 » 17.07.2013 20:52

Minimalny startovaci tlak je 125 barov (12.5 MPa=12500 kPa), ked pocas startovania cerpadlo tolkoto nenatlaci, motor nenastartuje. Pri behu na volnobeh to bolo okolo 260 barov (26000 kPa), pod plnou zatazou 160000 kPa (1600 barov). Uvedene udaje platia pre commonrail Siemens / Continental.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od Marod22 » 25.07.2013 11:03

Chalani keď sme sa bavili o tých podfukujúcich vstrekovačoch a smrade v kabíne...u mňa je to inak...smrad po nespálenej nafte (alebo aj spálenej, neviem) cítim vždy po naštartovaní vychladnutého auta, ale mám pocit že to ku mne dorazí skôr z výfuku. Ale pri státí na križovatke alebo tak - neni cítiť nič. Príde mi to ale normálne, máte to tak aj vy?

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od smoula » 25.07.2013 11:13

Mam to stejne

marosmanik25
Junior
Junior
Příspěvky: 482
Registrován: 03.01.2013 19:57
Bydliště: Bardejov

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od marosmanik25 » 25.07.2013 13:55

Ja tak istoo....je to citit z vyuku ked auto stoji viac ako den..aspon umna tak
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti