Jo je to vyhlášené cesta a trasa na SK, svádí jako milenkastanikg píše:Super ale malo piskaju gumi.tie kopce poznam super cesta . jedna zakruta je tam zradna je tam cela strana zdrata od aut .kolega tam dostal smyk este ze vtej chvili neslo ziadne auto
FFIII 1.0 ecoboost 125k
- lionzion
- Nováček

- Příspěvky: 54
- Registrován: 11.04.2011 11:27
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Ford Focus MK3 - Trend - Ecoboost 1.0 125k
https://moje.auto.cz/ironlionzion/focus.html
https://moje.auto.cz/ironlionzion/focus.html
-
C4R3W
- Pokročilý

- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Jednou jsem to absolvoval s Mercedesem E220 CDI - se zadokolkou sranda neprekonatelna, ale je pravda, ze na Ecko tech 170 koni neni moc. Zase mit vic pod kapotou, mozna bysme si tam tenkrat rozbili hubu 
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- Nicco
- Zkušený

- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
lionzion a ktory motor tam isiel lepsie - 1.6 vo Fieste alebo 1.0 turbo vo Focuse?
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- stanikg
- Pokročilý

- Příspěvky: 591
- Registrován: 12.07.2010 08:35
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Dam typ urcite fiesta drzat ju v otackach s ide jak zihadlo 
JE- Focus MK3 FL 1.5 ecoboost Titanium X Deep blue Impact
Predane -focus r.v.2010 1.6 74 kw SHDA. farba chill
Predane -focus r.v.2010 1.6 74 kw SHDA. farba chill
- lionzion
- Nováček

- Příspěvky: 54
- Registrován: 11.04.2011 11:27
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
fiesta byla zihadlo, 100 k na auto co vazi pod tunu = kopec zabavy
moc rad na ni vzpominam, ten motor byl tahoun. Ecoboost je co do rychlosti srovnatelny ale tak zabavny neni.
Ford Focus MK3 - Trend - Ecoboost 1.0 125k
https://moje.auto.cz/ironlionzion/focus.html
https://moje.auto.cz/ironlionzion/focus.html
-
Tomiiiiiiiiiii
- Nováček

- Příspěvky: 48
- Registrován: 01.04.2011 09:39
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Ked som pustil video co nam pridal lionzion
tak na tablete som hlas dal na max, aj tak bolo zvuk slabo pocut, az potom som na to prisiel, ze zvuk vo Focuse Mk3 nemozem porovnavat s mojou Mk1 co ma tuning vyfuk
Skoro ticho jak v hrobe!! 
Ford Focus MK3 1.0 92 kW rv. 2015
Ford Focus MK1 1,6 16V 74 kW rv. 1999
Ford Focus MK1 1,6 16V 74 kW rv. 1999
-
C4R3W
- Pokročilý

- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
A FF2 s vytocenou 1.6kou na dalnici ,to byl teprve bordelTomiiiiiiiiiii píše:Ked som pustil video co nam pridal lionziontak na tablete som hlas dal na max, aj tak bolo zvuk slabo pocut, az potom som na to prisiel, ze zvuk vo Focuse Mk3 nemozem porovnavat s mojou Mk1 co ma tuning vyfuk
Skoro ticho jak v hrobe!!
Sam jsem z toho byl paf, kdyz jsem si pujcil predvadecku FF3... Za par dnu uz jsem mel auto rezervovany
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- Nicco
- Zkušený

- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Plne suhlasim, tiez som mal take pocity z predvadzacky - tiche a komfortne auto 
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- pcjoe
- Nováček

- Příspěvky: 70
- Registrován: 10.04.2013 21:43
- Bydliště: Praha 5
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Když mluvíte o odhlučnění a komfortu, tak jsem minulý týden odvážel Insignii. Naftový motor 2.2 řval a musel jsem ho pořádně přišlápnout, abych se rozjel, tuhé gumové řazení se se mnou pralo a jak je to auto těžké, tak se samozřejmě hůře ovládalo. Měla pravda už najeto 130t km, ale takové auto musí něco vydržet. Co vám budu povídat, tak rád jsem se zase vrátil do svého Focusu a jízdu domů jsem si užíval a vychutnal jsem si i ticho a pohodu. 
Focus Combi MKIII Titanium, 1.0 ecoboost (125k)


-
C4R3W
- Pokročilý

- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Absolutne nejhorsi srovnani s Focusem, co jsem v posledni dobe zazil, bylo, kdyz kolega kupoval auto a jeli jsme projet jeho favority: Toyota Auris 1.33 VVTi 73 kW a Toytota Corolla 1.6 Valvematic 97 kW.
Ze ten Auris nejel, to bych jeste pochopil, ale spojcicka jak z Trabanta a gumovy razeni, u kteryho jsem chvilema nevedel, jestli tam ten kvalt zapadnul, to byla docela sila. Rizeni komentovat ani nebudu, protoze to byla katastrofa. Corolla byla lepsi, ale pri vytoceni ke 4000 rpm mi malem zalehly usi. Dynamika tez nic moc, pravda, byl to variator, ale zatah to proste nemelo absolutne zadnej - trochu se to probudilo az nad 4500 rpm, ale to byl v kabine takovej rev, ze se tam nedalo vydrzet.
Potom jsem presednul do tichouckyho Focuse, pri odjezdu jsem na dvojku prislapnul plyn, auto vystrelilo jako splaseny a byli jsme pryc
Ze ten Auris nejel, to bych jeste pochopil, ale spojcicka jak z Trabanta a gumovy razeni, u kteryho jsem chvilema nevedel, jestli tam ten kvalt zapadnul, to byla docela sila. Rizeni komentovat ani nebudu, protoze to byla katastrofa. Corolla byla lepsi, ale pri vytoceni ke 4000 rpm mi malem zalehly usi. Dynamika tez nic moc, pravda, byl to variator, ale zatah to proste nemelo absolutne zadnej - trochu se to probudilo az nad 4500 rpm, ale to byl v kabine takovej rev, ze se tam nedalo vydrzet.
Potom jsem presednul do tichouckyho Focuse, pri odjezdu jsem na dvojku prislapnul plyn, auto vystrelilo jako splaseny a byli jsme pryc
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- peter964
- Nováček

- Příspěvky: 137
- Registrován: 20.09.2013 14:43
- Bydliště: Bratislava (SK)
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
chcem sa spýtať majiteľov 1.0 L ecoboostov koľko ste už najazdili km a s akými problémami ste sa potýkali.
pýtam sa preto, lebo dosť často sa spomína životnosť týchto motorov. mnohí tvrdia, že nemôžu veľa vydržať. viem, sú to nové motory ale hádam sa nájdu kúsky, čo sa už blížia aj k 100 tis.km. či?
ja osobne ešte len atakujem 6 tis., čo je dosť málo na to aby som mohol hovoriť o nejakých problémoch.
pýtam sa preto, lebo dosť často sa spomína životnosť týchto motorov. mnohí tvrdia, že nemôžu veľa vydržať. viem, sú to nové motory ale hádam sa nájdu kúsky, čo sa už blížia aj k 100 tis.km. či?
ja osobne ešte len atakujem 6 tis., čo je dosť málo na to aby som mohol hovoriť o nejakých problémoch.
- lionzion
- Nováček

- Příspěvky: 54
- Registrován: 11.04.2011 11:27
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Momentálně najeto přes 10 000 km. Nevím co mají lidi s tou životností, asi špatné zkušenosti s TSI a předstudky z doby, kdy se museli malé motory vytáčet aby podávali výkony při delší zátěži. Těch Ecoboostů už se vyrobili po světě stovky tisíc (někde jsem četl že prý jen 1-0 EB se vyrobí za rok na půl milionu) a o nějakých problémech se zatím neví.
Nejsem odborník na techniku ale vyznám se v marketingu, Ford si musel velmi dobře ověřit životnost při vývoji motoru před tím než ho nasadil na trh, protože při takhle mediálně exponovovaném motoru by měla pro značku minimální závadovost katastrofální následky na prodejích a image značky. Kdyby se objevila kazivost u konvenčního motoru tak by následky byli v rozsahu svolávací akce anebo by se motor jen zařadil k těm s nálepkou nespolehlivé. Takhle to má hodně značek, někdy se prostě nedaří. U EB by se ale stal Ford "mučedníkem", asi každý odpůrce downsizingu by to s radostí rozmazával jako důkez, že jeho předsudky byli pravda. Všude na diskuzích by se o tom psalo. Myslím, že Ford tohle riziko musel 10 krát měřit než říznul.
Pravdu samozřejmě odhalí jen čas, tohle jsou jen moje osobní závěry. Přeji Fordu ať se EB projeví i dlouhodobě jako spolehlivé motory. Nakonec, když se na věc podívám laicky jako řidič tak v běžném provozu vidím jak se motor většinou s lehkostí převaluje v rozmezí 1500 - 2000 otáček (na dálnici do 3000). I podle zvuku je vidět, že motor jezdí s rezervou a není ždímaný. Hlavní argument odpůrců životnosti maloobjemových motorů, že aby podával výkon musí se zatěžovat a z toho vyplývá snížení životnosti je tedy neopodstatněný. Samozřejmě musí se bráz v potaz, že 1.0 EB není cílený na provoz v taxislužbě nebo u vozů s ročním nájezdem 100k+
Nejsem odborník na techniku ale vyznám se v marketingu, Ford si musel velmi dobře ověřit životnost při vývoji motoru před tím než ho nasadil na trh, protože při takhle mediálně exponovovaném motoru by měla pro značku minimální závadovost katastrofální následky na prodejích a image značky. Kdyby se objevila kazivost u konvenčního motoru tak by následky byli v rozsahu svolávací akce anebo by se motor jen zařadil k těm s nálepkou nespolehlivé. Takhle to má hodně značek, někdy se prostě nedaří. U EB by se ale stal Ford "mučedníkem", asi každý odpůrce downsizingu by to s radostí rozmazával jako důkez, že jeho předsudky byli pravda. Všude na diskuzích by se o tom psalo. Myslím, že Ford tohle riziko musel 10 krát měřit než říznul.
Pravdu samozřejmě odhalí jen čas, tohle jsou jen moje osobní závěry. Přeji Fordu ať se EB projeví i dlouhodobě jako spolehlivé motory. Nakonec, když se na věc podívám laicky jako řidič tak v běžném provozu vidím jak se motor většinou s lehkostí převaluje v rozmezí 1500 - 2000 otáček (na dálnici do 3000). I podle zvuku je vidět, že motor jezdí s rezervou a není ždímaný. Hlavní argument odpůrců životnosti maloobjemových motorů, že aby podával výkon musí se zatěžovat a z toho vyplývá snížení životnosti je tedy neopodstatněný. Samozřejmě musí se bráz v potaz, že 1.0 EB není cílený na provoz v taxislužbě nebo u vozů s ročním nájezdem 100k+
Ford Focus MK3 - Trend - Ecoboost 1.0 125k
https://moje.auto.cz/ironlionzion/focus.html
https://moje.auto.cz/ironlionzion/focus.html
-
PapoS
- Junior

- Příspěvky: 468
- Registrován: 07.02.2013 20:04
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
S tym najazdom som bol dost prekvapeny ked som videl v TUV reporte pre 4-5 rocne auta ze iba zopar malo najazd tesne nad 100 tisic pasat, BMW 5, Merc E Sharan a este nieco. Vacsina aut mala najazd okolo 50-70 tis. Niekde som videl statistiku ze na SK je priemerny rocny najazd okolo 12 tis km na osobne auta, takze pre vacsinu ludi to bude bohato stacit 
Ford Focus III hatchback 1,6 ecoboost 110kw
- pcjoe
- Nováček

- Příspěvky: 70
- Registrován: 10.04.2013 21:43
- Bydliště: Praha 5
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Mám taky najeto jen 10t km, ale s motorem jen spokojenost. A čím víc kilometrů máme za sebou, tím raději se autem vozím. Třeba jsem vysledoval, že aby motor "chcípnul", tak se člověk musí opravdu zachovat jako slon.
Problémy s motorem jsem zatím nikde nevyčetl a osobně jsem žádné nezaznamenal.
Problémy s motorem jsem zatím nikde nevyčetl a osobně jsem žádné nezaznamenal.
Focus Combi MKIII Titanium, 1.0 ecoboost (125k)


- peter964
- Nováček

- Příspěvky: 137
- Registrován: 20.09.2013 14:43
- Bydliště: Bratislava (SK)
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
tá nedôvera u mnohých možno súviví aj s tým, že v našich končinách stále nejakou zotrvačnosťou v podvedomí ľudí panuje názor, že auto musí vydržať 10-15 rokov a s nájazdom 200-300 tis.km. tá doba je, ale za nami. je to zrejme úzko prepojené s kúpnou silou obyvateľstva. lebo keď niekto šetrí dlhé roky na auto, často aj tak len na nejakú jazdenku, tak má v hlave zakódované, že to auto musí dlho a veľa vydržať.
možno preto ecoboost svojou podstatou vyvoláva u niektorých paniku. ako píše lionzion, človek by musel mať vešteckú gulu, aby vedel povedať kolko ecoboost vydrží. nemám, žiadne ilúzie, dnes sa všetko, nemám na mysli len autá, vyrába len tak, aby to vydržalo do konca záruky. ja by som bol spokojný keby mi ecoboost vydržal aspoň 3-4 roky do nejakých 100 tis.km. aj tak neplánujem ho mať dlhšie. takže uvidím, čas ukáže nechajme sa prekvapiť.
možno preto ecoboost svojou podstatou vyvoláva u niektorých paniku. ako píše lionzion, človek by musel mať vešteckú gulu, aby vedel povedať kolko ecoboost vydrží. nemám, žiadne ilúzie, dnes sa všetko, nemám na mysli len autá, vyrába len tak, aby to vydržalo do konca záruky. ja by som bol spokojný keby mi ecoboost vydržal aspoň 3-4 roky do nejakých 100 tis.km. aj tak neplánujem ho mať dlhšie. takže uvidím, čas ukáže nechajme sa prekvapiť.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti


