Stránka 16 z 20
Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
Napsal: 05.06.2014 16:46
od Slid
Jak muzes rovnat Cinu s Ceskem

Ukazkovy pripad, jak strasit lidi

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
Napsal: 05.06.2014 17:31
od miki21
" Některé zahraničí společnosti platí vyslaným manažerům ... Více na:
http://zpravy.e15.cz/byznys/prumysl-a-e ... n=copylink "
A co ty zahraniční společnosti udělaly pro zlepšení Čínského ovzduší?

NIC

hlavně, že se tam dá levně nakoupit a je tam levná pracovní síla. Proč tam stěhují fabriky a výrobu? Není to taky tím, že tam jsou benevolentnější ECO-podmínky? Každá mince má totiž dvě strany, víme?

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
Napsal: 06.06.2014 00:11
od tikak1
Nicco píše:Motorky su presne ten pripad, ako diesle - v zmysle, ze nejaky uradnik si kedysi povedal, ze ich jazdi malo, tak nemusime riesit ich emsie. Na rozdiel od dieslov ich stale jazdi pomerne male mnozstvo. Pokial v tom spominanom Londyne jazdil 1 diesel na 1000 aut, tak si zahulil, no co, tak sa privreli oci nad nim a pockalo sa, az zmizne a zivot isiel dalej.
Nechcel by som sa dozit toho, ze by to doslo az do takehoto stadia:
http://zpravy.e15.cz/byznys/prumysl-a-e ... og-1090598
"za osobní monitor kvality vzduchu utratil čtyři tisíce dolarů a za vzduchové filtry pro svůj dům 15 tisíc dolarů. Domů si koupil i cyklistický trenažér pro případy, kdy na kole nemůže jezdit venku."
Nejspíš má spoustu peněz navíc, mohl by se rozdělit. No zrovna teď mě čeká koupě vypínače světel, nebo instalace něčeho co ztlumí budíky, dezinfekce a doplnění klimy (u Forda 1700,-

), zprovoznění tempomatu.....
A to nechci vidět, až tu začnou jezdit motorky na naftu

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
Napsal: 19.06.2014 18:43
od foki
koho , kdo ma vykuchany DPF , upozornili , že cituji " po odstranění DPF se motorové vozidlo stává technicky nezpůsobilým k provozu na pozemních komunikacích " ?
http://www.autofox.cz/index.php?idx=51787
Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
Napsal: 19.06.2014 22:19
od Nicco
To je ako s pretacanim tachometrov, kazdeho upozornia, ake to bude mat nasledky. Vodic samozrejme suhlasi, lebo neexistuje 100% sposob, ako mu to dokazat. Tu je to podobne, pretoze nikto uz nekontroluje, ci auto je v sulade s homologaciou ani STK a uz vobec nie emisne kontroly. Tie by nemamli robit sukromne firmy, ktore nemaju ziadny zaujem na tom, aby auto nepreslo emisiami, maju len jediny zaujem, aby bol zakaznik spokojny a prisiel znova so svojimi 700Kc.
Takze COI nieco skontrolovala a zivot jde dal. Este aj ta celkova pokuta 66500Kc na 36 pripadov, to je primerne 1847Kc. Jedno odstranennie DPF stoji od 6000Kc.
Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
Napsal: 13.08.2014 15:07
od Nicco
Vidim, ze v USA je to olibena vidlacka zabava - tzv vykurovani:
http://www.autorevue.cz/umyslne-coudici ... si-odzvoni
http://www.autorevue.cz/nizozemsti-vedc ... di-mozku_2
no a do tretice (tento web ma ozaj zaujimave clanky a rozmueju podstate veci):
http://www.autorevue.cz/nejprve-prosazo ... vice-danit
Jako první s tím přišli ve Velké Británii, kde se najednou překvapivě zjistilo, že emise v Londýně dosahují kritických hodnot. Ostatně, o tom už jsme informovali v samostatném článku.
Londýnský starosta Boris Johnson přišel s plánem zdanit dieselová auta dalším poplatkem ve výši 10 liber (asi 350 korun) za jednorázový vjezd do centra města. Podobné vytrestání majitelů dieselových aut údajně plánuje okopírovat další 18 britských velkoměst.
Britská média mluví o „zradě milionů motoristů“, kteří právě pod politickým tlakem prodali svá stará, údajně neekologická auta (prostě ta, která měla vyšší emise CO2), a přešli na nové vozy s malými dieselovými motory, které mají nízké emise CO2. Stát dokonce nákup takových vozů zvýhodňoval. Přesto teď chce EU pokutovat Velkou Británii za vysoké emise.
Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
Napsal: 14.08.2014 21:58
od V12
Ako dlho sa mi bude splacat rozdiel v cene maleho mestskeho benzinaku vs maleho mestskeho diesla ? Ked s tym planujem jazdit po meste tak 10k km do roka ? Splati sa vobec na nizsej spotrebe do prvej vymeny DPF, ktory v meste dostava zahulit 10x viac, ako na dialnici ?
Odpoviem si sam - maly mestsky diesel je total - regal - brutal - mega - turbo - somarina.
Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
Napsal: 14.08.2014 22:27
od Nicco
Ak hovorime o Slovensku, tam to su hlavne ojazdene mele diesle P206 alebo Clio, Punto a ine Pola. Teda starsie sroty zo zapadu, este plne vyuzivajuce benevolentne emisne normy na diesle a kvoli cene nemaju ani dvojhmotu. Kupec vidi nizku cenu nafty oproti benzinu na SK (ktory je brutal drahy v porovnani s CR po devalvacii koruny), este nizsiu spotrebu, nez ma maly benzin a nizku cenu, co je samozrejme, lebo taky diesel ma v priemere najazdene ovela viac. Pouzivaju to na medzimestsku dopravu - na dedinach to casto vidim, takze nejaka logika tam z ich strany je, nieco usporia, ale musia vytrpiet to dunenie, zle starty v zime a castejsie poruchu z vacsieho najazdu + im tam tika casovana boba turbo, vstreky a cerpadlo.
Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
Napsal: 14.08.2014 22:59
od xxmisa
foki píše:koho , kdo ma vykuchany DPF , upozornili , že cituji " po odstranění DPF se motorové vozidlo stává technicky nezpůsobilým k provozu na pozemních komunikacích " ?
http://www.autofox.cz/index.php?idx=51787
Rozdíl mezi vozidlem s DPF a bez něj je na první pohled jasný v tom, že jsou ve výfuku saze.
Teď to řešil kolega a nakonec kupuje nový, aby nemusel řešit problémy s tím spojené.
Co se týká emisí, v těch bude taky problém. Jeden chlápek od nás dělá emise způsobem - přijedeš, řekneš si o ně, dostaneš škrabku a lepku, vyměníš, zaplatíš+na cigára a jedeš, jenže už upozorňoval, že to bude taky problém, že se to bude hlídat.
Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
Napsal: 15.08.2014 06:42
od V12
Nicco :
Myslel som tie nove mestske diesle s DPF, SCR, DMF atd. Stare su jasne - tam sa to oplati, nakolko opravy nie su drahe. Ale cena opravy choreho commonrailu zacina tam, kde konci generalka motora stareho s pruzinovymi vstrekovacmi.
Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
Napsal: 22.09.2014 21:38
od Nicco
4 typy DPF, u Fordu nazyvane aDPF, bDPF, cDPF. Ten prvy otvoreny nefilter Ford nepouziva.
http://www.autorevue.cz/filtry-pevnych- ... y-a-minusy
Zaujimave, ze 1.6kari sa stazuju na pribudanie oleja, pritom tento system ma mat minimalne riedenie podla clanku, pripadne ziadne, poda Autoojetin, Autodieselu, Sveta Motoru (M. Vaculik&Co)
Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
Napsal: 23.09.2014 10:16
od V12
Ano, je tu paradox :
- uzavrety system s aditivami - 1.6HDI + Eolys - podla clanku menej problemov
- uzavrety system bez aditiv (napr. Mondeo Mk.IV 2.0 TDCI) - podla clanku vacsie riedenie oleja
Pritom realita je naozaj taka, ze olej je poriadne nariedovany prave systemom s aditivami a post-vstrekmi nafty do otvorenych vyfukovych ventilov. Nezaregistroval som staznosti majitelov uz spomenutych Mondei na problemy s DPF ani po fakt velkych najazdoch.
Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
Napsal: 23.09.2014 10:39
od Nicco
Ano dalsi problem PSA filtra je ze ho spojili s Katom a ten sa musi menit spolu s DPF.
Nafta z této dávky se vzněcuje až na oxidačním katalyzátoru (u většiny aut je přímo předřazen filtru DPF v jeho obalu), ve vzácných případech rovnou uvnitř filtru (je-li nasycen kovy podporujícími hoření).
Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
Napsal: 23.09.2014 12:21
od vita_k
zacinam setrit na nejakyho vylitanyho ecoboosta:) Dokud i benziny nemaj dpf si to musim pohlidat. prece jen muj naftak tu nebude vecne.
Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
Napsal: 23.09.2014 12:26
od V12
Ja som uz nasetril. Na Mondeo. Nie je to EcoBoost, ale poctivy patvalec od Volva

V sobotu ho idem pozriet.