Convers+
-
- Junior
- Příspěvky: 208
- Registrován: 12.05.2017 23:10
Re: Convers+
To nejspíš nenastavíš. Zobrazuje convers něco z android rádia?
Mondeo mk4 turnier 2.0 duratec LPG
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 755
- Registrován: 24.01.2020 17:38
- Bydliště: Chrudim/PCE
Re: Convers+
v podstatě jen frekvence rádia bez názvů stanic(když je CANBUS adaptér) a neukazuje ani navigaci apod. >> nevím jak to funguje s originál redukci ISO <> CAN od Fordu, ale lepší to asi nebude a ani nevím jak se chová oficiální aftermarket(v microcatu jsem záhledl pioneer AVIC sérii + quadlock <> ISO redukci + CANbus adaptér)
Jinak samotné rádio vyčte z CAN dost věcí např. nastavení klimatizace, napětí baterie, zařazenou zpátečku(kvůli kameře) atd. .. respektive to záleží na tom, co umí SW rádia
Jinak samotné rádio vyčte z CAN dost věcí např. nastavení klimatizace, napětí baterie, zařazenou zpátečku(kvůli kameře) atd. .. respektive to záleží na tom, co umí SW rádia

-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 28.12.2021 19:03
Re: Convers+
škoda, díky
neukazuje nic
neukazuje nic
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 755
- Registrován: 24.01.2020 17:38
- Bydliště: Chrudim/PCE
Re: Convers+
máš CAN BUS dekodér? Rádia i ty čínská už jedou čistě ISO standard, takže jen Quadlock redukce nestačí a potřebuješ to nějak "přeložit"
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 28.12.2021 19:03
Re: Convers+
jen ten, co byl u rádia a do něho mám zapojený alarm
-
- Junior
- Příspěvky: 208
- Registrován: 12.05.2017 23:10
Re: Convers+
Zdravím, má cenu koupit convers za 2500Kc z utopence? Špinavá voda je i u ručiček za plexisklem, takže všude uvnitř. Rozebrat a vyčistit nebude problém.
Mám před fl, budiky jsou taky před fl, může být nějaký problém s nevhodnou verzí?
Mám před fl, budiky jsou taky před fl, může být nějaký problém s nevhodnou verzí?
Naposledy upravil(a) Zvíře dne 21.07.2022 14:37, celkem upraveno 1 x.
Mondeo mk4 turnier 2.0 duratec LPG
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 4028
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
-
- Junior
- Příspěvky: 259
- Registrován: 24.07.2017 18:59
- Bydliště: ValMez
Re: Convers+
Tak jsem i já nakonec podlehl a nechal si přehrát v půlce října novější FW do svého Galaxy rv 2008 s původní verzí FW0906, před facelift novou verzi FW1122.
Dělala mě to tato firma: https://navigacecesky.cz/. Po přehřátí vše vypadalo dobře. Bohužel časem jsem zjistil určité nedostatky v překladu a některé funkční nedostatky, na které jsem dodavatele upozornil. Bylo mě řečeno, že funkce jsou standartní a na jejich funkci nemá firma vliv. Jde o funkce výrobce. S nesprávným překladem se mě vysmáli.
Chci se tedy zeptat jak je to u vás.
Níže pro info uvádím rozsah nedostatků, které jsem objevil za cca 14 dní po přehrátí FW a tak jak jsem je poslal dodavateli služby:
1) Čeština nesprávný překlad/ nesprávné znaky
a. V režimu tempomatu Standby je zobrazeno v češtině slovo Zalorní (Záložní?). Zrovna v tomto případě bych ale nechal i v češtině slovo Standby nebo přeložil jako Pohotovostní režim.
b. V anglickém překladu je v menu Setup nesprávně uveden Adapt. tempomat. Správně má být Forward alert. V češtině se tato funkce jmenuje Výstraha před kolizí.
c. Při přepnutí rádia do režimu telefon je v angličtině výraz Ztlumeno a v češtině Audio vyp.
2) Digitální zobrazení rychlosti
a. Co za rychlostní údaj je přesně zobrazeno formou přidané digitální rychlosti: např mám nastaveno a zobrazeno na tempomatu 55km/h, ručička tachometru je v půlce mezi 50 a 60 km/h, ale zobrazená digitální rychlost je o 2-3km nižší a naopak o cca 2-3 km větší než zobrazují radary u silnice. Takto je to matoucí a nemá to správnou vypovídací schopnost. Prosím o vysvětlení, o jaký údaj se jedná a ideálně i o úpravu
3) Zobrazení teploty motoru
a. Při odemknutí auta se na úvodní obrazovce zobrazuje teplota motoru univerzální hodnota -60°C a ne skutečná teplota. Ta se zobrazí správně až po zapnutí zapalování a po nastartování.
b. Po vypnutí motoru i vytažení klíčku ze zapalování je hodnota zobrazené teploty v pořádku.
4) Zobrazení OK šipky = funkce přepínání hodnot (dojezd, průměrná rychlost, spotřeba, …) palubního počítače tlačítkem OK
a. Je nějaký důvod, proč je tato funkce aktivní jen se zapnutým rádiem? Byl bych rád kdyby funkce fungovala pořád.
5) V režimu tempomatu (ať už aktivního nebo ve Standby) není zobrazen stav přídavného elektrického ohřevu PTC
6) Po přehrání nového FW do Convers+ narostla hodnota na tachometru o cca 80km
Prosím o vaše komentáře/ zkušenosti s novými funkcemi a s překladem.
Děkuji.
Dělala mě to tato firma: https://navigacecesky.cz/. Po přehřátí vše vypadalo dobře. Bohužel časem jsem zjistil určité nedostatky v překladu a některé funkční nedostatky, na které jsem dodavatele upozornil. Bylo mě řečeno, že funkce jsou standartní a na jejich funkci nemá firma vliv. Jde o funkce výrobce. S nesprávným překladem se mě vysmáli.
Chci se tedy zeptat jak je to u vás.
Níže pro info uvádím rozsah nedostatků, které jsem objevil za cca 14 dní po přehrátí FW a tak jak jsem je poslal dodavateli služby:
1) Čeština nesprávný překlad/ nesprávné znaky
a. V režimu tempomatu Standby je zobrazeno v češtině slovo Zalorní (Záložní?). Zrovna v tomto případě bych ale nechal i v češtině slovo Standby nebo přeložil jako Pohotovostní režim.
b. V anglickém překladu je v menu Setup nesprávně uveden Adapt. tempomat. Správně má být Forward alert. V češtině se tato funkce jmenuje Výstraha před kolizí.
c. Při přepnutí rádia do režimu telefon je v angličtině výraz Ztlumeno a v češtině Audio vyp.
2) Digitální zobrazení rychlosti
a. Co za rychlostní údaj je přesně zobrazeno formou přidané digitální rychlosti: např mám nastaveno a zobrazeno na tempomatu 55km/h, ručička tachometru je v půlce mezi 50 a 60 km/h, ale zobrazená digitální rychlost je o 2-3km nižší a naopak o cca 2-3 km větší než zobrazují radary u silnice. Takto je to matoucí a nemá to správnou vypovídací schopnost. Prosím o vysvětlení, o jaký údaj se jedná a ideálně i o úpravu
3) Zobrazení teploty motoru
a. Při odemknutí auta se na úvodní obrazovce zobrazuje teplota motoru univerzální hodnota -60°C a ne skutečná teplota. Ta se zobrazí správně až po zapnutí zapalování a po nastartování.
b. Po vypnutí motoru i vytažení klíčku ze zapalování je hodnota zobrazené teploty v pořádku.
4) Zobrazení OK šipky = funkce přepínání hodnot (dojezd, průměrná rychlost, spotřeba, …) palubního počítače tlačítkem OK
a. Je nějaký důvod, proč je tato funkce aktivní jen se zapnutým rádiem? Byl bych rád kdyby funkce fungovala pořád.
5) V režimu tempomatu (ať už aktivního nebo ve Standby) není zobrazen stav přídavného elektrického ohřevu PTC
6) Po přehrání nového FW do Convers+ narostla hodnota na tachometru o cca 80km
Prosím o vaše komentáře/ zkušenosti s novými funkcemi a s překladem.
Děkuji.
Ford Galaxy Ghia, rv 2008, 2.2 TDCi (129kW)
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13466
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Convers+
1)a. "Zapadne" znakove sady neobsahuju znak ž. To je tu taka nasa specialitka. Preto tam zobrazuje nespravny znak.
3) Neda sa opravit. Po odomknuti nie je inicializovana PCM (ECU motora), takze nema ako dostat navratovu hodnotu PIDu teploty motora. Treba "rozsvietit kontrolky". Po vynuti ti zobrazuje poslednu znamu hodnotu.
5) Nezobrazuje sa to na rovnakom mieste? Alebo je limitom budikov moznost zobrazenia viacerych udajov.
3) Neda sa opravit. Po odomknuti nie je inicializovana PCM (ECU motora), takze nema ako dostat navratovu hodnotu PIDu teploty motora. Treba "rozsvietit kontrolky". Po vynuti ti zobrazuje poslednu znamu hodnotu.
5) Nezobrazuje sa to na rovnakom mieste? Alebo je limitom budikov moznost zobrazenia viacerych udajov.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24503
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Convers+
1a - text nemuze byt libovolne dlouhy, proto je prelozena nemcina, ktera ma nejdelsi texty (a prave kvuli ceskym znakum jsem napr. fw do FF2 delal bez diakritiky)
1b - pozadej o zmenu; asi mas nahrany jeden z prvnich prekladu (od cloveka z Moravy), kde si autor prekladu ulehcil zivot v TXTeditoru pomoci Ctrl+H
1c - tomu rikam hnidopich, ale chapu, stalo Te to dost penez
2a - pokud potrebujes vedet presnou rychlost, porid si GPS; obecne: auto jede ve skutecnosti rychlosti V, auto pomoci cidel ABS a hodnot v centralni konfiguraci (velikost a obvod kol) umi spocitat pravdepodobnou rychlost Vp (tato rychlost se da vycist jako udaj na sbernici) a na tachometru auto ukazuje rychlost Vt, ktera je naschval vyssi nez Vp (pozadavek zakonodarce) ... a do toho chces jeste zahrnout rychlost ze silnicniho radaru Vr, ktera je dana merenim a nastavenim vnitrni logiky radaru (ano, da se nastavit ukazatel na +/- Xkm/h oproti namerene hodnote) ... s tim nic nenadelas
(a tim bod 2 konci)
3a - po odemceni auta nema PCM kompletni napeti, takze nic nemeri
3b - je to posledni znama hodnota
4a - takto to vymysleli ve fordu
(a tim bod 4 konci)
5 - zobrazeni PTC a digitalni rychlosti neni original od fordu a autor teto dodelavky do convers+ nepocital s adaptivnim tempomatem (moc takovych aut neni)
6 - tady nechapu, cos tim chtel rici
----------------------------------------------------------------
na trhu existuje nekolik prekladu ... treba ja mam svuj casem "vylepseny" prave o zkusenosti uzivatelu ... ale i tak tam mam urcite chyby, na ktere si nikdo nestezoval ... resenim je sepsat si pozadovane zmeny textu a jit za dodavatelem a chtit napravu
1b - pozadej o zmenu; asi mas nahrany jeden z prvnich prekladu (od cloveka z Moravy), kde si autor prekladu ulehcil zivot v TXTeditoru pomoci Ctrl+H
1c - tomu rikam hnidopich, ale chapu, stalo Te to dost penez

2a - pokud potrebujes vedet presnou rychlost, porid si GPS; obecne: auto jede ve skutecnosti rychlosti V, auto pomoci cidel ABS a hodnot v centralni konfiguraci (velikost a obvod kol) umi spocitat pravdepodobnou rychlost Vp (tato rychlost se da vycist jako udaj na sbernici) a na tachometru auto ukazuje rychlost Vt, ktera je naschval vyssi nez Vp (pozadavek zakonodarce) ... a do toho chces jeste zahrnout rychlost ze silnicniho radaru Vr, ktera je dana merenim a nastavenim vnitrni logiky radaru (ano, da se nastavit ukazatel na +/- Xkm/h oproti namerene hodnote) ... s tim nic nenadelas

(a tim bod 2 konci)
3a - po odemceni auta nema PCM kompletni napeti, takze nic nemeri
3b - je to posledni znama hodnota
4a - takto to vymysleli ve fordu
(a tim bod 4 konci)
5 - zobrazeni PTC a digitalni rychlosti neni original od fordu a autor teto dodelavky do convers+ nepocital s adaptivnim tempomatem (moc takovych aut neni)
6 - tady nechapu, cos tim chtel rici

----------------------------------------------------------------
na trhu existuje nekolik prekladu ... treba ja mam svuj casem "vylepseny" prave o zkusenosti uzivatelu ... ale i tak tam mam urcite chyby, na ktere si nikdo nestezoval ... resenim je sepsat si pozadovane zmeny textu a jit za dodavatelem a chtit napravu

Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 4028
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: Convers+
A jeste otazka, kolik te to stalo...
-
- Junior
- Příspěvky: 259
- Registrován: 24.07.2017 18:59
- Bydliště: ValMez
Re: Convers+
Možná jsem hnidopich, ale určitou "daň za vylepšení convers+" jsem prostě nečekal. Každopádně moc děkuji za vysvětlení. Chápu, že je to něco za něco. Naštěstí přepnutím do angličtiny některé nedostatky mizí a angličtina mě nevadí. Spíš ta čeština je nezvyk
Body jsem samozřejmě sepsal a poslal i s obrázky, ale žádného pořádného vysvětlení jsem se nedočkal
Až tady
ještě k bodu 6: po přehrátí FW mě narostla hodnota na denním počitadle kilometrů o 80km. Celkový počet ujetých kilometrů se nezměnil. Proto mě to zarazilo.
Celkově mě nejvíc baví zobrazení teploty motoru a grafické zobrazení parkovacích senzorů. Přepínání hodnot trip computeru pomocí ok tlačítka je fajn, škoda, že to není dotažené. Ostatní funkce pro mě nejsou až tolik důležité.

Body jsem samozřejmě sepsal a poslal i s obrázky, ale žádného pořádného vysvětlení jsem se nedočkal


ještě k bodu 6: po přehrátí FW mě narostla hodnota na denním počitadle kilometrů o 80km. Celkový počet ujetých kilometrů se nezměnil. Proto mě to zarazilo.
Celkově mě nejvíc baví zobrazení teploty motoru a grafické zobrazení parkovacích senzorů. Přepínání hodnot trip computeru pomocí ok tlačítka je fajn, škoda, že to není dotažené. Ostatní funkce pro mě nejsou až tolik důležité.
Ford Galaxy Ghia, rv 2008, 2.2 TDCi (129kW)
-
- Junior
- Příspěvky: 259
- Registrován: 24.07.2017 18:59
- Bydliště: ValMez
Re: Convers+
Ještě jeden dotaz, všiml jsem si že po změně fw v Convers mám jiný VIN kód, rok a měsíc vyroby.
Dá se to prosím nějak narovnat, např přes Forscan?
Dá se to prosím nějak narovnat, např přes Forscan?
Ford Galaxy Ghia, rv 2008, 2.2 TDCi (129kW)
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24503
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Convers+
ano, je to v centralni konfiguraci - dobre si to VINko schovej; je mozne, ze po jeho zmene Ti zmizi nektere funkcionality ... pokud ano, omlatil bych to prodejci o hlavu
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Junior
- Příspěvky: 259
- Registrován: 24.07.2017 18:59
- Bydliště: ValMez
Re: Convers+
VINko jsem si vyfotil. Ale můžeš prosím trochu rozvést co se vlastně stalo. A taky jak z toho ven.
Ve výčtu mám tyto jednotky, viz. příloha.
Ve výčtu mám tyto jednotky, viz. příloha.
Ford Galaxy Ghia, rv 2008, 2.2 TDCi (129kW)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti