daj vediet co a ako.. zachvilu ma caka to iste..berkym píše:aj mňa postihla diagnóza "dvojhmotový zotrvačník". v servise ford mi to narátali na 1700 € z origo dielmi alebo o 600 menej z náhrad (zotvačník, komplet spojka + 9 hodín práce po 27 €)
Keďže sa tu velmi pozitívne vyjadrujete o p. dudíkovy z opavy a ceny sú omnoho prijatelnejšie, asi pôjdem podporiť český HDP a urobím výlet do opavy. možte mi niekto poslať kontakt na p. Dudíka? resp. doporučte mi iný servis na morave. dík
DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
- Rumbo
- Junior

- Příspěvky: 204
- Registrován: 08.01.2009 16:17
- Bydliště: Zemianske Sady, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
- Bouma
- Nováček

- Příspěvky: 85
- Registrován: 03.01.2009 19:50
- Bydliště: Ostrava -Poruba
- Kontaktovat uživatele:
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
603901906 Dudík,zjus zavolat a uvidíš
Ford Focus Combi ,1,8 TDCI 85KW ,GHIA ,rv 04/2002 , stříbrná machine
byl Ford Escort Combi 1,4 EFi 55KW rv 1996 modrý

https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=13241
byl Ford Escort Combi 1,4 EFi 55KW rv 1996 modrý

https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=13241
-
berkym
- Nováček

- Příspěvky: 27
- Registrován: 15.05.2009 14:29
- Fako sk
- Zkušený

- Příspěvky: 1124
- Registrován: 31.07.2008 16:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Zdravím. Budem meniť dvojhmotný zotrvačník a v servise mi povedali že sa dá zameniť aj za jednohmotný. Čo na to vravíte? v čom je výhoda dvojhmotného a v čom výhoda jednohmotného? Díki

Ford Focus Hatchback 1.8 TDDi Trend, 66 kW, r.v. 2001, Made in Germany
Fooookus
..lešti focusa kým sa dá lebo nikdy nevieš čo sa ti môže stať a potom ho nebude mať kto leštiť..
- HUBIS
- Nováček

- Příspěvky: 17
- Registrován: 18.04.2009 20:57
- Kontaktovat uživatele:
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Nedávno jsem nechal měnit kompletní spojku i se setrvačníkem vše od firmy LUK za 16000 Kč i s prací...
Focus 1.8 TDCi 74Kw Ghia
- HUBIS
- Nováček

- Příspěvky: 17
- Registrován: 18.04.2009 20:57
- Kontaktovat uživatele:
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
O téhle variantě jsem taky slyšel ale prý záleží na typu motoru u některých to jde a u jiných zase ne a prej je ten setrvačník z Mondea a rozdíly tam nejsou...Fako sk píše:Zdravím. Budem meniť dvojhmotný zotrvačník a v servise mi povedali že sa dá zameniť aj za jednohmotný. Čo na to vravíte? v čom je výhoda dvojhmotného a v čom výhoda jednohmotného? Díki
Focus 1.8 TDCi 74Kw Ghia
- Fako sk
- Zkušený

- Příspěvky: 1124
- Registrován: 31.07.2008 16:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
ten jednohmotný by mal byť lacnejší a jednoduchší ale neviem aká je výhoda dvojhmotného. máte niekto nejaké skúsenosti resp. informácie o výhodách a nevýhodách týchto zotrvačníkov?
ďakujem

Ford Focus Hatchback 1.8 TDDi Trend, 66 kW, r.v. 2001, Made in Germany
Fooookus
..lešti focusa kým sa dá lebo nikdy nevieš čo sa ti môže stať a potom ho nebude mať kto leštiť..
-
zajo
- Nováček

- Příspěvky: 39
- Registrován: 27.03.2009 10:39
- Bydliště: Frenštát p. R.
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
výhoda dvojhmotového setvačníku je hlavně v zamezení přenosu vibrací a hluku do převodu a následně do káry. Nevýhoda, nesmíš "podtáčet" motor - utržení tlumicí hmoty!! cena atd.Fako sk píše:ten jednohmotný by mal byť lacnejší a jednoduchší ale neviem aká je výhoda dvojhmotného. máte niekto nejaké skúsenosti resp. informácie o výhodách a nevýhodách týchto zotrvačníkov?ďakujem
Fo Fo Combi 1,8 TDDi 10/2002, 66kW, šedá metal?!


- Fako sk
- Zkušený

- Příspěvky: 1124
- Registrován: 31.07.2008 16:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
čiže jednohmotným sa menej kazí a možem s tým jazdiť potom ako s benzínovým motorom- brzdenie motorom, prudšie odpichy a tak? za cenu vačšieho hluku a vibrácii je tak?

Ford Focus Hatchback 1.8 TDDi Trend, 66 kW, r.v. 2001, Made in Germany
Fooookus
..lešti focusa kým sa dá lebo nikdy nevieš čo sa ti môže stať a potom ho nebude mať kto leštiť..
-
zajo
- Nováček

- Příspěvky: 39
- Registrován: 27.03.2009 10:39
- Bydliště: Frenštát p. R.
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
brzdit motorem můžes (ba i musíš z důvodu snižení průměrné spotřeby), ale nejít pod 1300 ot/min, akcelerace taktéž nemá větší vliv na životnost dvojhmoťáku.Fako sk píše:čiže jednohmotným sa menej kazí a možem s tým jazdiť potom ako s benzínovým motorom- brzdenie motorom, prudšie odpichy a tak? za cenu vačšieho hluku a vibrácii je tak?
Fo Fo Combi 1,8 TDDi 10/2002, 66kW, šedá metal?!


- Fako sk
- Zkušený

- Příspěvky: 1124
- Registrován: 31.07.2008 16:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
aha čiže ked mi napr. skape motor tak to tiež môže poškodiť dvojhmoťák? ale niekde som čítal že sa nesmie ísť pod volnobežné otáčky to je najako 800-900 RPM

Ford Focus Hatchback 1.8 TDDi Trend, 66 kW, r.v. 2001, Made in Germany
Fooookus
..lešti focusa kým sa dá lebo nikdy nevieš čo sa ti môže stať a potom ho nebude mať kto leštiť..
-
zajo
- Nováček

- Příspěvky: 39
- Registrován: 27.03.2009 10:39
- Bydliště: Frenštát p. R.
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
pod volnoběžnýmí otáčkami ho můžeš odjebať coby dup.
Fo Fo Combi 1,8 TDDi 10/2002, 66kW, šedá metal?!


- georgesandall
- Nováček

- Příspěvky: 6
- Registrován: 14.09.2009 22:26
- Bydliště: Červený Kostelec
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
FOCUS, 1.8TDCi, HATCHBACK, GHIA, 2004
-
ferencxx
- Nováček

- Příspěvky: 5
- Registrován: 22.11.2009 12:23
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Ahoj lidi, chci se zeptat jestli už někdo má namontovaný ten jednohmotový setrvák? Jaké s tím má zkušenosti a tak. Koukal jsem že se dá koupit sada s tímhle jednohmotovým setrvákem od valea tak to zvažuju.dík
- Maverick_cz
- Junior

- Příspěvky: 212
- Registrován: 26.06.2008 10:03
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
co to je za blbosti, že se nesmí jít pod 1300? to je úplná hloupost. Dvouhmoťák ničí, když mu z malých otáček, třeba pod těma 1300 dáte pořádně zabrat na velký kvalt. Čili na pětku, nebo šestku v plnym autě, když zrovna máte otáčky 1200 a vy tomu šlápnete do plna na plyn, tak tomu opravdu pomáháte, ale né, když točíte dvojku, nebo jedničku v koloně pod 1300.
a co se týče té výhody, že tlumí vibrace, tak to je moc pěkný, ale ve chvíli, když se načne, což ještě zdaleka neznamená, že odešel, tak už je to prakticky horší, než s jednohmotovym, kde sice vibrace jsou, ale pořád menší, než ve vyběhanym dvouhmotovym. Já osobně jedinou výhodu dvouhmotovýho setrvačníku vidím pro servisy, který se na tom pěkně nakapsujou. Pro uživatele to žádná výhoda není a pokud tam nějaká je, tak se rychle smázne, až uvidíte fakturu za opravu.
a co se týče té výhody, že tlumí vibrace, tak to je moc pěkný, ale ve chvíli, když se načne, což ještě zdaleka neznamená, že odešel, tak už je to prakticky horší, než s jednohmotovym, kde sice vibrace jsou, ale pořád menší, než ve vyběhanym dvouhmotovym. Já osobně jedinou výhodu dvouhmotovýho setrvačníku vidím pro servisy, který se na tom pěkně nakapsujou. Pro uživatele to žádná výhoda není a pokud tam nějaká je, tak se rychle smázne, až uvidíte fakturu za opravu.
Focus II Titanium X 2005, 3dv, 2.0 TDCi


Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti


