blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
pokud tam bude chyba na tlaku paliva tak cerpadlo nebo striky .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Lukas_ooo
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 26.01.2013 08:33
Re: blikající kontrolka žhavení,divný chod motoru
Zdravím pánové, dnes při mrazu -19stupnu jsem zaznamenal stejny problem. Motor na volnobeh ok ale pri zatezi a otackach vyssich nez 3000 zacal motor ztracet vykon a kdyz jsem neubral tak chcipnul s blikajici kontrolkou zhaveni. Bez problemu znovu naskocil ale stalo se mi to behem 10ti km asi ctyroikrat. kdyz jsem prijel domu tak jsem zjistil ze po tech 15 km se motor skoro neohral. (rucicka neprekrocila studenou zonu). Myslite ze to muze byt jen teplotou motoru? nebo mam pocitat s nejakou ze zminenych poruch? Ted motor slape uz ok i v zatezi. Ale dlouho cekam nez se ohreje na idealni teplotu, ale ani studeny uz mi nechcipne. Myslite ze to mohlo byt jen tou teplotou? Diky
Ford Focus MkI GHIA 1.8 TDCI 85 KW 115 PS - 2002

Ford Capri MkII - průběh rekonstrukce

Ford Capri MkII - průběh rekonstrukce
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 4036
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: blikající kontrolka žhavení,divný chod motoru
Patrně jen zatuhlá nafta ve filtru...
-
- Test driver
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: blikající kontrolka žhavení,divný chod motoru
odhaduji totéž - přimrzlý diesel
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
- priwi
- Nováček
- Příspěvky: 62
- Registrován: 26.08.2008 23:07
- Bydliště: Meziboří
- Kontaktovat uživatele:
Re: blikající kontrolka žhavení,divný chod motoru
Mně se teď pořád odhlašoval jeden vstřik a ačkoliv byli podle diesel servisu všechny vstřiky v pořádku, tak jsem ten jeden musel vyměnit a je zase klid.
Focus 1,8 TDCi 85kW kombi, r. v. 2002
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 27.12.2012 21:51
- Bydliště: Plzeň
P0251 - Regulační ventil tlaku paliva - Porucha funkce
Zdravim fofaky
,
před časem jsem se tady zmiňoval s problémem, kdy se mi za jízdy rozbliká kontrolka žhavení, auto ztratí výkon a při přidání plynu se vypne. Po znovu nastartování je vše ok. Ještě samozřejmě přidám špatný studený starty, kdy tomu trošku pomáhá jen několikanásobný žhavení (např. 3x-4x) a přidání plynu. Dnes jsem byl na diagnostice v Plzni v BOSCH Diesel Centru.
Nejdříve jsem si nechal udělat test na čistotu palivový soustavy (nebo nějak tak), kde mi byly zjištěny tyto hodnoty:
Average Count/ml
<4μ(c) 4900.0
<6μ(c) 916.6
<14μ(c) 33.8
<21μ(c) 8.4
<25μ(c) 3.1
<30μ(c) 0.4
BIO = 3,9%
Výsledkem bylo, že první dvě hodnoty byly překročeny skoro 2x, ostatní v normě. Ovšem pořád to je prý bez problémů.
Poté už samotná diagnostika:
Korekční množství 1.válce
-0,09 mg
Korekční množství 2.válce
0,07 mg
Korekční množství 3.válce
0,97 mg
Korekční množství 4.válce
-0,93 mg
plus vyčtená paměť závad, kde byla závada popsaná v hlavičce vlákna, tedy:
P0251 - Regulační ventil tlaku paliva - porucha funkce
Výsledkem diagnostiky podle techniků jsou o trochu horší hodnoty u 3.válce(vstřiku) a špatný regulační ventil tlaku paliva. Prvním krokem by měla být výměna ventilu za nový (cca 2000kč bez daně a práce). Tedy ta levnější varianta než repas vstřiků a poté by se vidělo, zda to pomůže závadu odstranit.
Máte někdo podobné zkušenosti? Myslíte, že výměna ventilu by mohla poruchu odstranit?
PS: poruchou myšleno rozblikání kontrolky žhavení a vypínání motoru (ne že se mi už nebude ukazovat porucha ventilu v paměti závad a přetrvají stávající problémy
)

před časem jsem se tady zmiňoval s problémem, kdy se mi za jízdy rozbliká kontrolka žhavení, auto ztratí výkon a při přidání plynu se vypne. Po znovu nastartování je vše ok. Ještě samozřejmě přidám špatný studený starty, kdy tomu trošku pomáhá jen několikanásobný žhavení (např. 3x-4x) a přidání plynu. Dnes jsem byl na diagnostice v Plzni v BOSCH Diesel Centru.
Nejdříve jsem si nechal udělat test na čistotu palivový soustavy (nebo nějak tak), kde mi byly zjištěny tyto hodnoty:
Average Count/ml
<4μ(c) 4900.0
<6μ(c) 916.6
<14μ(c) 33.8
<21μ(c) 8.4
<25μ(c) 3.1
<30μ(c) 0.4
BIO = 3,9%
Výsledkem bylo, že první dvě hodnoty byly překročeny skoro 2x, ostatní v normě. Ovšem pořád to je prý bez problémů.
Poté už samotná diagnostika:
Korekční množství 1.válce
-0,09 mg
Korekční množství 2.válce
0,07 mg
Korekční množství 3.válce
0,97 mg
Korekční množství 4.válce
-0,93 mg
plus vyčtená paměť závad, kde byla závada popsaná v hlavičce vlákna, tedy:
P0251 - Regulační ventil tlaku paliva - porucha funkce
Výsledkem diagnostiky podle techniků jsou o trochu horší hodnoty u 3.válce(vstřiku) a špatný regulační ventil tlaku paliva. Prvním krokem by měla být výměna ventilu za nový (cca 2000kč bez daně a práce). Tedy ta levnější varianta než repas vstřiků a poté by se vidělo, zda to pomůže závadu odstranit.
Máte někdo podobné zkušenosti? Myslíte, že výměna ventilu by mohla poruchu odstranit?
PS: poruchou myšleno rozblikání kontrolky žhavení a vypínání motoru (ne že se mi už nebude ukazovat porucha ventilu v paměti závad a přetrvají stávající problémy

Ford Focus Combi 1.8 TDCI (74kW) r.v. 2004
stříbrný
stříbrný
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13467
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: P0251 - Regulační ventil tlaku paliva - Porucha funkce
Tak jsem zadal do vahledávání v sekci nafta 98-04 číslo chyby a našlo mi toto- http://www.ford-focus.cz/forum/search.p ... %5B%5D=195
To znamená, že se to tady již řešilo a netřeba zakládat nové téma o stejném problému. Děkuji za pochopení.
Pokračuj v řešení třeba tady.sloučeno
To znamená, že se to tady již řešilo a netřeba zakládat nové téma o stejném problému. Děkuji za pochopení.

Pokračuj v řešení třeba tady.sloučeno
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
Chyba P0251 znamená nedostatečný tlak v railu. Způsobí ji většinou to,že vstřiky mají velkej přepad a čerpadlo nestíhá udržet požadovanej tlak. Regulačnímu ventilu na čerpadle nemusí bejt nic.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 27.12.2012 21:51
- Bydliště: Plzeň
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
I to je možný, každopádně jsem se tam vysloveně ptal, jestli ventil může způsobit to, že tam ten nedostatečný tlak je a bylo mi řečeno, že i to je možný. Samozřejmě tahle odpověď nezaručuje skoro nic a možná mě tahají za nos, ale snad ne
Dal jsem to tam teda na výměnu, kdy potom vyzkouší funkci při jízdě a nechají to auto trochu vymrznout venku, aby se ráno zjistilo, jestli to pomohlo. V pátek teda budu vědět více 


Ford Focus Combi 1.8 TDCI (74kW) r.v. 2004
stříbrný
stříbrný
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
ventilu ne ale cerpadlu anoJardak píše: Regulačnímu ventilu na čerpadle nemusí bejt nic.
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 17.04.2012 12:56
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
Caute Fordaci
prosim poradte:
ide o FF 1,8 tdci 74kw 2003
Uz asi mesiac som si vsimol ze auto uz nieje tak zive jak bolo a zvýšila sa mi spotreba ,ale inac problémy neboli ziadne
tak som ho zobral prevetrat a naraz pri predbiehani "drb" a zacalo blikat zhavenie
chytil som mdloby zvisil sa mi tlak a skoro som odpadol/kedze uz predtým som cital toto forum/
auto som odstavil a znova nastartoval sice naskocilo tazsie ale naskocilo motor bezal pekne ,nelietali otacky ani nic podobne
Dosiel som domov zavolal mechanikovy ze aby som dobehol
uz som startoval asi minutu
po pripojeni na diag. u mechanika vypisalo chybu vstrekovaca a tlaku paliva ale neviem presne lebo mechanik ich vymazal.
auto v pohode nastartovalo dosiel som aj domov
Na druhy den ani zaboha nastartovat a ked som sa pripojil diag. pise chybu P2291
co myslite vstreky?
ale jak sa ja poznam zo svojou smolou asi aj cerpadlo

prosim poradte:
ide o FF 1,8 tdci 74kw 2003
Uz asi mesiac som si vsimol ze auto uz nieje tak zive jak bolo a zvýšila sa mi spotreba ,ale inac problémy neboli ziadne
tak som ho zobral prevetrat a naraz pri predbiehani "drb" a zacalo blikat zhavenie
chytil som mdloby zvisil sa mi tlak a skoro som odpadol/kedze uz predtým som cital toto forum/
auto som odstavil a znova nastartoval sice naskocilo tazsie ale naskocilo motor bezal pekne ,nelietali otacky ani nic podobne
Dosiel som domov zavolal mechanikovy ze aby som dobehol
uz som startoval asi minutu
po pripojeni na diag. u mechanika vypisalo chybu vstrekovaca a tlaku paliva ale neviem presne lebo mechanik ich vymazal.
auto v pohode nastartovalo dosiel som aj domov
Na druhy den ani zaboha nastartovat a ked som sa pripojil diag. pise chybu P2291
co myslite vstreky?
ale jak sa ja poznam zo svojou smolou asi aj cerpadlo


-
- Test driver
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
To není o smůle, to je o konci životnosti a nutnosti opravy/repase. Neboť udělat jen opravu/repas/výměnu vstřiků znamená, že za pár tisíc km odejde čerpadlo, špony skončí v opravených vstřicích a dáš si repete. To by nebyla smůla, to by byla blbost.
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
P2291 řízení vstřikovače - nízký tlak. Pravděpodobně tě čeká výměna(oprava) vstřikovače(ů).
Dále je třeba udělat rozbor nafty z filtru na přítomnost kovových částěčků a podle toho určit nutný rozsah opravy.
Dále je třeba udělat rozbor nafty z filtru na přítomnost kovových částěčků a podle toho určit nutný rozsah opravy.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 27.12.2012 21:51
- Bydliště: Plzeň
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
Tak po dvou týdnech ježdění zatim žádný problém, zmizelo blikání kontrolky a následný potíže. U mě teda stačilo vyměnit regulační ventil a zároveň zmizely i rázy při zapínání turba v cca 2000 ot., o kterých jsem si po pročtení fóra myslel, že jsou normální. Teď je to krásně plynulý. Plus jsem ještě měnil silent blok na motoru, takže to bylo i krásně tichý. Ale teď jsem zase začal řešit "klíňák", který mě nechal v Praze ve 12 hodin a 100 km od domova ve štychu. Naštěstí jsem si dokázal zajistit odvoz a druhý den si to dojet zpátky opravit. Při sundavání kola mi klekl hever, takže samá radost. Cca týden po výměně (dneska) mi ale po startu a nějakou dobu při jízdě sviští (píská), zvlášť při přidání plynu. Po nějakých 10-ti minutách to přestalo, tak uvidim zítra. Omlouvám se za mix témat 

Ford Focus Combi 1.8 TDCI (74kW) r.v. 2004
stříbrný
stříbrný
-
- Nováček
- Příspěvky: 114
- Registrován: 29.05.2009 17:40
- Bydliště: Svitavy
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
Karloshino.co tě stála výměna toho ventilu?další zajímavej poznatek při řešení tohoto problému.
FF I kombi 1,8 Tdci 2003,85kw,šedá ghia v kůži,204tis km,5,3/100km
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů