Zdravim fofaky

,
před časem jsem se tady zmiňoval s problémem, kdy se mi za jízdy rozbliká kontrolka žhavení, auto ztratí výkon a při přidání plynu se vypne. Po znovu nastartování je vše ok. Ještě samozřejmě přidám špatný studený starty, kdy tomu trošku pomáhá jen několikanásobný žhavení (např. 3x-4x) a přidání plynu. Dnes jsem byl na diagnostice v Plzni v BOSCH Diesel Centru.
Nejdříve jsem si nechal udělat test na čistotu palivový soustavy (nebo nějak tak), kde mi byly zjištěny tyto hodnoty:
Average Count/ml
<4μ(c) 4900.0
<6μ(c) 916.6
<14μ(c) 33.8
<21μ(c) 8.4
<25μ(c) 3.1
<30μ(c) 0.4
BIO = 3,9%
Výsledkem bylo, že první dvě hodnoty byly překročeny skoro 2x, ostatní v normě. Ovšem pořád to je prý bez problémů.
Poté už samotná diagnostika:
Korekční množství 1.válce
-0,09 mg
Korekční množství 2.válce
0,07 mg
Korekční množství 3.válce
0,97 mg
Korekční množství 4.válce
-0,93 mg
plus vyčtená paměť závad, kde byla závada popsaná v hlavičce vlákna, tedy:
P0251 - Regulační ventil tlaku paliva - porucha funkce
Výsledkem diagnostiky podle techniků jsou o trochu horší hodnoty u 3.válce(vstřiku) a špatný regulační ventil tlaku paliva. Prvním krokem by měla být výměna ventilu za nový (cca 2000kč bez daně a práce). Tedy ta levnější varianta než repas vstřiků a poté by se vidělo, zda to pomůže závadu odstranit.
Máte někdo podobné zkušenosti? Myslíte, že výměna ventilu by mohla poruchu odstranit?
PS: poruchou myšleno rozblikání kontrolky žhavení a vypínání motoru (ne že se mi už nebude ukazovat porucha ventilu v paměti závad a přetrvají stávající problémy

)